quote:Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog wel lijm bij de hand...
quote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij goed beslagen ten ijs gekomen zeg.
ik ben nog op die foto aan het wachtenquote:Op zondag 15 april 2007 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben ook kapot. Ik denk zelfs dat ik naar bed ga. En dat terwijl ik vrij ben morgen.
quote:
Wauw. Je noemt welgeteld één auto op. Wellicht hoorde 50% er niet, maar de andere 50% was de moeite waard. Ik vond het zelfs meevallen met de barrels, ik had er meer verwacht.quote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef FF1987 het volgende:
[..]
100% de waarheid! Er stond een Tigra tussen die een geplakte achterbumper had omdat die gescheurd was. Daarnaast heeft hij ook nog eens over die ducktape heen gespoten zodat zijn 'originele' lak weer naar voren kwam! Overdrijven? Neuh, niet echt!
![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de rest, het is jammer dat ik geen fototoestel bij had anders had ik wat bewijsmateriaal kunnen nemen. Eigenlijk is het ook weer niet jammer omdat die barrels het niet eens waard zijn om op mijn digitale camera te mogen staan.
Daar gaat geen pallet ductape meer tegen helpenquote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef BoJo het volgende:
wie haalt de ductape uit mijn 155 om mij weer bijelkaar te tapen, ik ben kapot![]()
lijm/ducttape/spijkers combo van maken dan denkik..quote:Op zondag 15 april 2007 22:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Daar gaat geen pallet ductape meer tegen helpen
En hem even aan de gang laten gaanquote:Op zondag 15 april 2007 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
lijm/ducttape/spijkers combo van maken dan denkik..![]()
*neuriet Nico's theme* Die kan er vast wel iets van makenquote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En hem even aan de gang laten gaan
[afbeelding]
Dat was de mijne! En bednakt he!quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef FF1987 het volgende:
Er stonden (serieus) barrels tussen die hun bumpers met ducktape vast geplakt hadden zodat ze niet op de grond vielen...
Aww man, en wij maar wachten!quote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, er is ff iets tussen gekomen, ik load ze vanavond niet up
Maakt nie uit, kga toch slapenquote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, er is ff iets tussen gekomen, ik load ze vanavond niet up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |