Nou daar zijn we nu dan ook vanaf.quote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De heren alhier lieten zich misleiden door haar 'frisse' look![]()
Hmmm. Gooi ze niet allemaal op een hoopquote:Op zondag 15 april 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kan me veel vertellen, maar zo snel kan een vent niet herstellen.
He, dat rijmt.![]()
Hoe meer drank je op hebt hoe erger dat opspeeltquote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric is weer in zijn overdreven homo bui.
Amanda is een keilerweg hoer, Lieke is dat echt niet. Ik ben helemaal niet pro Lieke, maar er is echt een wereld van verschil! ( Lieke is geen hoer omdat ze met iemand in bed duikt toch? Dan moet jij wel erg........ sekloos door het leven!quote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah zo. Lieke is hetzelfde laken een pak als Amanda.
Het kan ook door de mensen/ personen komen. Hoe meer aandacht hoe beter.quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hoe meer drank je op hebt hoe erger dat opspeelt![]()
Tja, niet iedereen weet dat een werkwoordsvorm in de verleden tijd geen t achter een d krijgt.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hmmm. Gooi ze niet allemaal op een hoop![]()
1 minuutquote:Op zondag 15 april 2007 19:15 schreef Sporti het volgende:
Over Brian en Amanda word altijd vol afschuw gesproken hier, maar nu Huub daar ligt te bibberen met Lieke is het een heldendaad?
Niks stoer... gewoon g**l, net als Amanda als ze met Brian tegenover Natasia ligt te vozen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik wel stoer vind van Lieke dat ze zich geen reet aantrekt van dat gespuis wat steeds binnen komt vallen.
Vnd je dat echt stoer? Ik vind het goedkoop.quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik wel stoer vind van Lieke dat ze zich geen reet aantrekt van dat gespuis wat steeds binnen komt vallen.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen weet dat een werkwoordsvorm in de verleden tijd geen t achter een d krijgt.
Bewijzenquote:Op zondag 15 april 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
En ik zweer het je dat ze faken.
tja, misschien kunnen ze beter de streams gaan volgen op het kantoor.quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat walchelijk trouwens dat iedereen ze gaat controleren en dan verslag gaat uitbrengen.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
nee, maar ze wordt wel betaald om huub te verleiden, door 10, uiteindelijk ben je dan toch een beetje een hoer.quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Lieve het volgende:
[..]
Amanda is een keilerweg hoer, Lieke is dat echt niet. Ik ben helemaal niet pro Lieke, maar er is echt een wereld van verschil! ( Lieke is geen hoer omdat ze met iemand in bed duikt toch? Dan moet jij wel erg........ sekloos door het leven!
Wat walchelijk trouwens dat iedereen ze gaat controleren en dan verslag gaat uitbrengen. Dat zegt erg veel over de voyeurs en heel weinig over Huub en Lieke!
1010 voor Huub!
quote:Op zondag 15 april 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |