Heerlijk he, alcoholquote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Palma kon ik in het begin nog toleren ook omdat ik die keer dat ik aan haar werd voorgesteld lang lang lang geleden haar wel aardig vond, hoe ze daar stond in de discotheek met haar emmertje en zeem, terwijl de pis van haar broek droop en de stront in haar haar kleefde en ze met een zucht het sperma van de nichten van haar getekende gezicht veegde.
Haar gezicht is een landkaart geworden waar sneller en sneller meer wegen op verschijnen. Palma wil de ster zijn, maar lieve Palma je bent en zult altijd NIEMAND zijn behalve dat meisje wat nooit cheerleader mocht worden en niet eens mooi genoeg was om de pompoms van de danseressen te dragen. Ik kots op de oude belegen nicht op de redactie wiens moeder hem uit huis gooide toen hij bekende graag op zijn knietjes aan pikken te zuigen en een nieuwe moeder in Palma vond toen ze zijn betraande gezichtje tegen haar uitgezakte, vormloze en lekke boezem duwde.
Ik vind je een kutwijf PALMA.
Omdat ik dit niet wil aanhoren heb ik het geluid uit, maar wat zegt de regie???quote:Op zondag 15 april 2007 19:03 schreef carpediem23 het volgende:
ahahahahahhahahahahah de regie ahahhahahahahaha
ik denk dat dit nog wel een relletje wordt morgen ochtendquote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goverdomme, geef die Palma nou eens een klap op zijn bakkes.![]()
Ben je jaloers ????quote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
En Lieke heeft zoveel moeite met Huub, met z'n hoeren gedrag.
En maar moeilijk doen, en zeiken en zanikken..
En uiteindelijk is het gewoon een hoer met een additude die maag al te graag zichzelf op TV laat neuken door Huub...
Tja...
Dag Lieke...![]()
Sex met een transsexueel is heel wat anders dan sex met een gewone dame hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt.....dat is lang geleden, meer dan een half jaar geleden. Waar heeft ie het over, ik ben het spoor bijster.
Jij kunt het wetenquote:Op zondag 15 april 2007 19:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sex met een transsexueel is heel wat anders dan sex met een gewone dame hoor.
juiste woorden helemaal mee eensquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
En uiteindelijk is het gewoon zelf een hoer met een additude die zich maar al te graag op TV laat neuken door Huub...
Tja...
Dag Lieke...![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
En uiteindelijk is het gewoon zelf een hoer met een additude die zich maar al te graag op TV laat neuken door Huub...
Tja...
Dag Lieke...![]()
Ah zo. Lieke is hetzelfde laken een pak als Amanda.quote:Op zondag 15 april 2007 19:07 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een smerig wijf die Lieke, iedereen buiten heeft het er over, lekker straks bij de bbq. Oh hij mag er nu ook in!!! Vond de regie net wel echt meesterlijk. Op het moment dat Lieke bijna kwam een shot van het fontein!!! Ge-wel-dig.....Maar vind dit wel heel goedkoop van Lieke
Buiten de kooi blijkbaar welquote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: ik moet het condoom zoeken want onveilige sex is in de kooi niet toegestaan. ??
quote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
Tja...
Dag Lieke...![]()
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij trekt Lieke hem af.
De heren alhier lieten zich misleiden door haar 'frisse' lookquote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah zo. Lieke is hetzelfde laken een pak als Amanda.
gewoon geil denk ikquote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef Lieve het volgende:
Is die aso pleejuffrouw( Palma) met haar kippegekruis er weer?
Kan dat omgebouwde manwijf niet opzouten?
En Huub in bed? Wat een goeie! Met Lieke! ( valt me weer mee van die Lieke. Misschien toch echte liefde?)
werdtquote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef Sonique het volgende:
Leuke voor de volgende TT
'De dag dat DGK ordinairder werdt dan BB...'
Ik geloof echt dat Lieke verliefd is op Huub en visa versa.quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef Lieve het volgende:
Is die aso pleejuffrouw( Palma) met haar kippegekruis er weer?
Kan dat omgebouwde manwijf niet opzouten?
En Huub in bed? Wat een goeie! Met Lieke! ( valt me weer mee van die Lieke. Misschien toch echte liefde?)
Je kan me veel vertellen, maar zo snel kan een vent niet herstellen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef carpediem23 het volgende:
Huub wordt even" gewoon" getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |