Carlo Picornie weet ik van ja. Wie en wanneer is die erik?quote:Op zondag 15 april 2007 21:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Euh ik weet er verder niet zoveel over Wel dat het vaak mis was tussen milwall en andere clubs uit londenHier in nederland maar 2 carlos picorny en erik lasse
Was een twente suporter dood gestoken tijdens rellen feyenoord-twente hooligansquote:Op zondag 15 april 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Carlo Picornie weet ik van ja. Wie en wanneer is die erik?
340quote:Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om nog even terug te komen op stadionrampen (ik vind het eigenlijk wel ernstig interessante materie) we ontkomen er natuurlijk niet aan om even gewag te maken wat er in het Luzhniki-stadion in Moskou gebeurde in de ijzige avond van 20 oktober 1982, waar de FC Haarlem in een Europa Cup-wedstrijd 1 minuut voor tijd 1-0 achter stond. Velen gingen al naar huis, maar Spartak Moskou scoorde 2-0, waarop de weglopenden terug het stadion in wilden. 340 mensen kwamen om het leven in het gedrang op de beijzelde trappen, maar in de destijds gebruikelijke Sovjet-doofpotcultuur heeft dit nooit veel aandacht gekregen
Ja, een van de dodelijkste stadionrampen ooit, hoewel het in zuid-amerika ook een aantal keren serieus losgegaan isquote:
quote:Kannibalisme na vliegtuigcrash.
Feit: Vliegtuigcrash.
Datum: 13 oktober 1972.
Plaats: Andesgebergte, Chili.
Slachtoffers: 29 doden, onder wie een deel van een Uruguyaanse rugbyploeg.
Een toestel met een Uruguyaanse rugbyploeg aan boord crasht in het Andesgebergte in Chili. Koude en hoogte maken het vliegtuig onbereikbaar voor de buitenwereld. Hoop op overlevenden is er niet. Toch worden 72 dagen na de ramp zestien personen levend teruggevonden. Ze hebben onder meer hun overleden medepassagiers opgegeten om in leven te blijven. In 1993 wordt de ramp verfilmd met als titel Alive.
Weet ik ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef marcb1974 het volgende:waarom twijfel ik nou toch ineens aan die sollicitatie
Nou ja, hij is iig weg
De crash van de Busby Babes?quote:Op zondag 15 april 2007 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Vergeet je niet de ramp met het grote Manchester United ergens in de jaren 60?
Dat gaat niet voor vandaag zijnquote:Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
pfff ik post als een oud wijf trouwens zegIk had ergens ooit plannen voor een aansprekende score
Die jaquote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De crash van de Busby Babes?
zoiets overkwam Torino in 1949 ook
Is toch zoquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!Ik word vrolijk van jouw ava Fruts.
zoietsquote:Op maandag 16 april 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Weer aan het werk?
Dat is naar.quote:Op maandag 16 april 2007 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie geen avatars meer.. alleen de light versie werkt hier goed
Slechts lichamelijk aanwezig zijn gaat ook prima door voor werken.quote:Op maandag 16 april 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
zoiets
mooi, dan ga ik nu naar mijn baas. Om eens te vragen hoe we het precies gaan doen qua ontslagquote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Slechts lichamelijk aanwezig zijn gaat ook prima door voor werken.
ik ben weer aan het werk jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Weer aan het werk?
Ik heb nog lekker een dagje weekendquote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
ik ben weer aan het werk ja
Naja, aanwezig op het werk
Kom maar lekker naar huis dan.quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Ik zit in een tropisch kantoor. En er zit een vlieg binnen.
Exactly my thoughtsquote:Op maandag 16 april 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
Beter.. nog een dag extra genieten van de zon
Morgen wordt het immers weer minder
Laat Ceiling Cat um grijpenquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Ik zit in een tropisch kantoor. En er zit een vlieg binnen.
Dat zou ik best willenquote:
Nee. Geen eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
niet slecht... veel bloed?
Het was maar een vliegjequote:Op maandag 16 april 2007 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nu heb ik echt geen zin meer om hier te zijn
owh, netjes begraven dusquote:Op maandag 16 april 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Geen eigenlijk.
Ik heb 'm eerst suffig geslagen en daarna een bierdopje over het lijkje heen gelegd en buiten gemikt.
Uiteraard. Maar geen bijzondere ceremonie verder.quote:
neuh, het is ook maar een vlieg he.quote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar geen bijzondere ceremonie verder.
Inferieur wezen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
neuh, het is ook maar een vlieg he.
Gisteren een sollicitatie verstuurd. Weet nu zeker dat ik hier van mijn werk weg wil.quote:
Gemeen hoorquote:Op maandag 16 april 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Inferieur wezen.
Ik had het over de vlieg. Niet over jou.quote:
* indahnesia.com haalt opgelucht ademquote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het over de vlieg. Niet over jou.
Een kop koffie om het goed te makenquote:Op maandag 16 april 2007 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com haalt opgelucht adem
Komt er aan per DHL.quote:Op maandag 16 april 2007 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
lekker, dank je. met suiker en melk graag.
Hij werd al koud.quote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com komt even zijn koffie halen
Senseo ftwquote:
quote:BOEDAPEST - De drukste snelweg van Hongarije is maandag gesloten na een ongeluk met een vrachtwagen vol konijnen. Daardoor kwamen 5000 van de knaagdieren los rond te lopen op het asfalt tussen Boedapest en Wenen.
Politie en brandweer dachten 's ochtends nog uren nodig te hebben voor zij het weggedeelte, veertig kilometer ten westen van Boedapest, vrij zouden kunnen geven.
"Er zitten duizenden op de weg, maar ze maken niet echt gebruik van hun hervonden vrijheid", aldus een politiewoordvoerster. "Ze zitten maar wat, eten gras en genieten van de zon."
Met dit weer erg lastig moet ik zeggenquote:Op maandag 16 april 2007 09:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren een sollicitatie verstuurd. Weet nu zeker dat ik hier van mijn werk weg wil.
En dan nog je motivatie vinden om wat te doen
Zijn er geen koffiepauzes of rookpauzes dat je even naar buiten kan?quote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dit weer erg lastig moet ik zeggen
Ga archiveren!quote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ma, ik zit weer op mn werk. Te zitten. Te wachten op "iets te doen"
nah, straks even op kosten van de baas op het terras. Eventjes dan. Nu het nog kan, het zal 1 van de laatste keren zijnquote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zijn er geen koffiepauzes of rookpauzes dat je even naar buiten kan?
Moet ik iets mollen waardoor je weer werk hebt?quote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ma, ik zit weer op mn werk. Te zitten. Te wachten op "iets te doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |