En bedanktquote:Op zondag 15 april 2007 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Dus jij bent blij met zo'n speler. Om voetbal geef je niets, dat is wel duidelijk![]()
Das prima, maar gemeen schoppen om je grote gebreken te beperken hoort er niet bij. Spelers als Vreven horen niet thuis op een voetbalveld.quote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef JDude het volgende:
[..]
En bedankt.
Lompe, spijkerharde verdedigert. Ik mag dat wel.
Das wat heel anders. En als je het voetbal zo levend wil houden ben je verkeerd bezig. Haal dan een paar echte voetballers die willen en kunnen voetballen. Al hebben die vaak weer last van de vallende ziektequote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef JDude het volgende:
Nee, die bierbuiken die op amateurniveau scheidsrechters neerhoeken en tegenstanders voor het leven mank trappen, die horen er niet bij. Vreven houdt het kabbelende Eredivisievoetbal gewoon een beetje in leven.
Juist. Van die jankende Italiaantjes hebben we er al teveel. Dan liever een paar schoppers extra.quote:Op zondag 15 april 2007 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Al hebben die vaak weer last van de vallende ziekte
Zolang ze 'eerlijk schoppen' kan het. Doe dan wat Schotten. Hard erin, maar eerlijkquote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Juist. Van die jankende Italiaantjes hebben we er al teveel. Dan liever een paar schoppers extra.
Wat is een kut uitvinding? Die hebben ze toch al lang uitgevonden, de kutquote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Sjezus wat een kut uitvinding weer.
Niet doen dan hequote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen zin meer
Nergens in, eigenlijk
Ultieme oplossing: meer alcoholische vloeibaarhedenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
Voetbal is voor pummels zonder jeugd!
Gaat iets mis of wat?quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Sjezus wat een kut uitvinding weer.
Nu niet zo zin inquote:Op zondag 15 april 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ultieme oplossing: meer alcoholische vloeibaarheden
Die uil daar rechts denk ik zo?quote:Op zondag 15 april 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is een kut uitvinding? Die hebben ze toch al lang uitgevonden, de kut
Mwoa, ik lust er inmiddels wel eentjequote:Op zondag 15 april 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ultieme oplossing: meer alcoholische vloeibaarheden
Grolschquote:
Gewoon een avond om snel te vergeten dusquote:Op zondag 15 april 2007 17:39 schreef skippy22 het volgende:
Gister echt teveel gezopen Weet zoals gewoonlijk ook bijna niks meerJa dat ik dat boertje inelkaar heb gehoekt meer niet
![]()
Jaa ja NEC komt boven Vitesse, nou weten we het welquote:
quote:
Nou enquote:Op zondag 15 april 2007 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa ja NEC komt boven Vitesse, nou weten we het wel
Aan de vrouw ja?quote:
Nee, nog niet aan de vrouw,quote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de vrouw ja?
ow dawizziknie
Vertel eens wat meer?
Ja ja, aan het daten?quote:Op zondag 15 april 2007 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nog niet aan de vrouw,
maar wat niet is..........
Dat soort dingen herken je ook nooit als vrouwquote:Op zondag 15 april 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/104(...)ake_klappen_uit.html
Voetballen is ook heul niet voor vrouwen.
Dit zijn vast van die anabolenpotten met wat chromosomenproblemen. Van die DDR-gewichthefsters zeg maar.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/104(...)ake_klappen_uit.html
Voetballen is ook heul niet voor vrouwen.
Dit zijn vast van die anabolenpotten met wat chromosomenproblemen. Van die DDR-gewichthefsters zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |