quote:
Jij wel? Ik zie hem niet de massasprints domineren.quote:
De koningin van alle kermiskoersen.quote:
In de Tour gaat 'ie gewoon goed meedoen hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij wel? Ik zie hem niet de massasprints domineren.
Misschien dat ie een etappe wint, maar dan nog zullen zijn overwinningen dit jaar weer minder zijn dan het jaar ervoor.
quote:61 021 BALLAN Alessandro LAM ITA 09' 52"
Het blijft een renner voor de eendagswedstrijden en van de grote koersen zijn degenen die hem het meeste liggen toch al weg.quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In de Tour gaat 'ie gewoon goed meedoen hoor.
Ik vind het alleen beetje apart om nu al te zeggen dat z'n seizoen mislukt zou zijn omdat 'ie geen RvV of P-R gewonnen heeft....
Ik hoef toch hopelijk hier niet de winnaars van die koersen neer te zetten?quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Parijs-Tours en HEW zijn van die troostklassiekers voor degenen die geen echte konden winnen.
SoK vindt alleen RVV en Roubaix en wellicht ook nog MSR echte klassiekers dat zijn het ook wel maar die zijn niet te vergelijken met de andere. In deze koersen vind je andere type renners dan in HEW, San Sebastian en andere Amstelsquote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik hoef toch hopelijk hier niet de winnaars van die koersen neer te zetten?
Ach, zeggen ze alleen maar omdat Merckx die nooit gewonnen heeft...quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind het maar kutkoersen, de voormalige Wereldbeker onwaardig. De Waalse Pijl, Plouay en een paar van die Italianen lijken me veel mooier om te winnen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
tsja wat had je van de NL hier verwacht? helemaal niks. Van Bon en Van Heeswijk die dit vroeger konden worden gewoon te oud. En Knaven was niet 100% in goede doen en is ook niet meer de man waar je wonderen van kan verwachten.quote:Op zondag 15 april 2007 17:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Leuke winnaar maar niet echt een bijzondere koers dit jaar. De Nederlanders..
Leuk dat Stamsnijder 'm ook nog gewoon uitrijdt, ook al is het bijna als laatste en op meer dan 20 minuten, kan nooit kwaad lijkt me.quote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja wat had je van de NL hier verwacht? helemaal niks. Van Bon en Van Heeswijk die dit vroeger konden worden gewoon te oud. En Knaven was niet 100% in goede doen en is ook niet meer de man waar je wonderen van kan verwachten.
Koen de Kort en Tom Stamsnijder, die gaan nog schitteren over een paar jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |