als ze thuis veilig waren geworden wel. Maar nu is het feest in de bussen en supporters caféquote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II is veilig. Is het nu feest?
was pas om 17:00 in tilburg, en eer ik op de scouting weg was, was het 18:30.quote:
Wasse weest dan?quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was pas om 17:00 in tilburg, en eer ik op de scouting weg was, was het 18:30.
Wist nog eens niet dat het dit weekend was.
hmm leuke zin :squote:
Waar was je geweest dan?quote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm leuke zin :s
zal wel zijn dat ik te slaperig ben omdat ik de zin niet snap
Ach so...quote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
Dalem, Ouder zoon weekend
was wel leuk.
Maar vermoeiend
ben echt dood opquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben echt dood op![]()
dadelijk maar lekker vroeg naar bedje.
maar toch altijd fijn als je terug komt van weekend of kamp:
Een goede douche
Ik was vandaag voor het eerst van mn leven in Tilburg, en kwam de tour toevallig tegen omdat een verkeersregelaar tegen me zei dat ik moest wachten omdat er 55 vrachtwagens voorbij kwamen. Ik vroeg me toen nog af waarom het zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was pas om 17:00 in tilburg, en eer ik op de scouting weg was, was het 18:30.
Wist nog eens niet dat het dit weekend was.
quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst van mn leven in Tilburg, en kwam de tour toevallig tegen omdat een verkeersregelaar tegen me zei dat ik moest wachten omdat er 55 vrachtwagens voorbij kwamen. Ik vroeg me toen nog af waarom het zou zijn.
Wij hebben t maar bij t wagnerplein gehoudenquote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Jm4nski het volgende:
[..]ja ik wou naar de jaarmarkt in dongen en werd ook tegengehouden door de stoet
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wij hebben t maar bij t wagnerplein gehouden
Beter!quote:Op zondag 22 april 2007 23:06 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
wij hebben er een lekker dagje uit van gemaakt ... eerst naar de jaarmarkt ... toen naar de duinen .. en toen zijn we weeze eten bij keyzer palace in oisterwijk![]()
T is en t blijft eeuwig zondequote:Op maandag 23 april 2007 04:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
[afbeelding]
De leukste platenzaak van tilburg, is niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |