als ze thuis veilig waren geworden wel. Maar nu is het feest in de bussen en supporters caféquote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II is veilig. Is het nu feest?
was pas om 17:00 in tilburg, en eer ik op de scouting weg was, was het 18:30.quote:
Wasse weest dan?quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was pas om 17:00 in tilburg, en eer ik op de scouting weg was, was het 18:30.
Wist nog eens niet dat het dit weekend was.
hmm leuke zin :squote:
Waar was je geweest dan?quote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm leuke zin :s
zal wel zijn dat ik te slaperig ben omdat ik de zin niet snap
Ach so...quote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
Dalem, Ouder zoon weekend
was wel leuk.
Maar vermoeiend
ben echt dood opquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben echt dood op![]()
dadelijk maar lekker vroeg naar bedje.
maar toch altijd fijn als je terug komt van weekend of kamp:
Een goede douche
Ik was vandaag voor het eerst van mn leven in Tilburg, en kwam de tour toevallig tegen omdat een verkeersregelaar tegen me zei dat ik moest wachten omdat er 55 vrachtwagens voorbij kwamen. Ik vroeg me toen nog af waarom het zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was pas om 17:00 in tilburg, en eer ik op de scouting weg was, was het 18:30.
Wist nog eens niet dat het dit weekend was.
quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik was vandaag voor het eerst van mn leven in Tilburg, en kwam de tour toevallig tegen omdat een verkeersregelaar tegen me zei dat ik moest wachten omdat er 55 vrachtwagens voorbij kwamen. Ik vroeg me toen nog af waarom het zou zijn.
Wij hebben t maar bij t wagnerplein gehoudenquote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Jm4nski het volgende:
[..]ja ik wou naar de jaarmarkt in dongen en werd ook tegengehouden door de stoet
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wij hebben t maar bij t wagnerplein gehouden
Beter!quote:Op zondag 22 april 2007 23:06 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
wij hebben er een lekker dagje uit van gemaakt ... eerst naar de jaarmarkt ... toen naar de duinen .. en toen zijn we weeze eten bij keyzer palace in oisterwijk![]()
T is en t blijft eeuwig zondequote:Op maandag 23 april 2007 04:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
[afbeelding]
De leukste platenzaak van tilburg, is niet meer![]()
indd zeker jammerquote:Op maandag 23 april 2007 04:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
[afbeelding]
De leukste platenzaak van tilburg, is niet meer![]()
op een braderie of jaarmarkt zijn die dingen echt cheapquote:Op maandag 23 april 2007 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
weet er iemand een goede winkel die gave zonnebrillen verkoopt tegen een redelijke prijs en die tot ongeveer 18:00 open is elke dag?
ja indd de middenstand word gedomineerd door de ketens ... de kleintjes houden meestal met moeite hun hoofd boven water ... jammerquote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Is tommy nu al echt dicht of duurt het nog een paar weken? En daar tgenover zat tot enkeel maande geleden ook nog de reisboeken winkel die ook al gesloten is.![]()
Tochniet fijn dat we in nederland tot 1 grote eenheidsworst aan het groeien zijn.![]()
Ja, ik baal daar ook van. Tommy is tot juni nog open meen ik.quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Is tommy nu al echt dicht of duurt het nog een paar weken? En daar tgenover zat tot enkeel maande geleden ook nog de reisboeken winkel die ook al gesloten is.![]()
Tochniet fijn dat we in nederland tot 1 grote eenheidsworst aan het groeien zijn.![]()
Maar gelukkig door heel nederlandquote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, ik baal daar ook van. Tommy is tot juni nog open meen ik.
Het eenheidsworsttuig wint![]()
Krijgt Tilburg nu ook al een MediaMarkt? Das leuk want ik werk bij MediaMarkt Breda en heel veel klanten komen uit Tilburg.quote:Op maandag 23 april 2007 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar gelukkig door heel nederlanddus de autistische massa maakt het blijkbaar niet meer uit in welke stad men gaat winkelen.
Nog maar een jaartje wachten en we hebben in tilburg ook een mediamarkt![]()
![]()
(die hebben nieuwe cds vaak als goede aanbieding))
Dat past toch precies bij het centrum van tilburg, kwa lelijkheidquote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als laatste stad van Nederland volgens mijOverigens een ontiegelijk lelijk gebouw waar MM in komt
Tot Juni opheffingsuitverkoop...quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Basp1 het volgende:
een deel is al opgelevert de rest zou medio 2007 klaar zijnquote:Op maandag 23 april 2007 13:56 schreef mark_dabomb het volgende:
Mediamarkt komt toch op/in het pieter vreedeplein? Dat zou wel errug tof zijn! ik woon daarnaast, wanneer is de inschatting dat dat opengaat?
duh ons centrum word steeds mooierquote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat past toch precies bij het centrum van tilburg, kwa lelijkheid![]()
Eindhoven is nog steeds niet bijgewerkt in mijn profiel het is tegenwoordig ook tilburg.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
duh ons centrum word steeds mooier![]()
en kwa inwoners zitten we nog maar 7.000 achter eindhoven straks met alle nieuwe snelwegen en gebouwen in en rond tilburg gaan we eindhoven voorbij .... jullie hebben ons trouwens met 1 ding ingehaald![]()
![]()
CRIMINALITEIT !!Einhoven met stip op 1
tilburg op 5 ... den bosch op 6 en breda op 10 ... brabant ole ole![]()
![]()
owquote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eindhoven is nog steeds niet bijgewerkt in mijn profiel het is tegenwoordig ook tilburg.(wat zullen we zeggen brabantse jaartjes vertraging
)
27.000quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
en kwa inwoners zitten we nog maar 7.000 achter eindhoven
nee hoor das heel oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |