Ik ga nu iets zeggen wat iemand tegen mij zei toen ik mbo deed: als je het kunt doe dan nog HBO. Dat gaat schelen, zeker in de techniek!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Crazy-M het volgende:
nee. daarmee begon het
maandag tijdens kabels trekken vroeg stagebegeleider wat mn plannen waren na stage.
ik zo: werk zoeken.
hun al gelijk: mooi want wij zoeken nog iemand en kunnen iemand als jou wel gebruiken
Ik heb een beetje genoeg van schoolquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen wat iemand tegen mij zei toen ik mbo deed: als je het kunt doe dan nog HBO. Dat gaat schelen, zeker in de techniek!
Dat had ik ook... al vanaf de kleuterschool...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van school
niet een klein beetje hoor
maar beetje erg super veel.
Kut scholen stuk voor stuk
Ja, anders had ik nu al bijna 7 jaar een vaste baan een huis, geld... nu ben ik al tijden bezig met afstuderen, geen knaken, een zolderkamerquote:
als je een partner/investeerder nodig hebtquote:
leuke seniorenautoquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
Vandaag een auto gekocht![]()
![]()
![]()
Ding is uit 2001 en pas 41000 op de teller
[afbeelding]
Blaatquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
leuke seniorenauto![]()
* Jm4nski verstopt zich![]()
ja is een leuke auto ... ik maakte ook een grapjequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blaat
je moet ergens beginnen he
en portomonee staat nog niet veel meer toe
Maar ff afrijden voor 3 jaartjes en dan nieuwe kopen
vanwege prinsjesdag ? of heb je je fietsdiploma gehaald vandaag ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef vamperotica het volgende:
*Vampje zet helmpje op en plant oranje vlaggetje op dr fiets
Als je dat diploma hebt heb je toch heul geen vlaggetje nodig?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:00 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
vanwege prinsjesdag ? of heb je je fietsdiploma gehaald vandaag ?![]()
haha ja dan had je niet moeten zeggen hoe je vermomd wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als je dat diploma hebt heb je toch heul geen vlaggetje nodig?!
Nee... Zo val ik lekker op en rijdt Crazy-M niet tegen me aan....
Of juist wel natuurlijk....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |