1.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
1. Halleej![]()
2. Thuis, maar zit liever in Extase of Clancys![]()
3. Zo'n vreemde uiting van hooikoorts kende ik nog niet :S
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:18 schreef Acathla het volgende:
Besterdmarkt is echt een aanrader! Haal veul groente en fruit daar. Zitten echt aanbiedingen tussen die je in de supermarkt niet vindt.
1. HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GOEDEMORGENquote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef vamperotica het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Waar is iedereen!
Help... Ik heb besloten morgen weer te gaan beginnen met sporten..
1. Ook goede morgen!quote:Op donderdag 19 april 2007 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1. HALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GOEDEMORGEN
2. Moest gister even wat slaap inhalen. Hopelijk heb je me niet gemist de afgelopen week
3. Wil ik ook nog steeds gaan doen.
4. hmm al 3 dagen gewerkt deze week, en pas 38 uur gewerkt
1.alsjeblieftquote:Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
1. Dankjewel
2. Tja dinsdag was het pas 4:30 toen ik mn bed zag
3. Fitness
4. O? Waar?
jij sport alquote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef draculettetje het volgende:
1. hallo en goede morgen
2. weet ik niet meer
3. ik wil ook weer sporten
4. en een nieuwe werkplek
1. Dankje welquote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
1.alsjeblieft
2.Pff.. klinkt als staptijd!
3. Met apparaten?
4. poetsen bij 013
buiten lopen of fietsen is veel gezonderquote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef draculettetje het volgende:
en ik wil op crosstrainer en nie maar 4 of 5 rondjes![]()
Firefox (A)quote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef Jm4nski het volgende:
goeiemorguh iedereen![]()
[..]
buiten lopen of fietsen is veel gezonder.... daarna ff zonnebanken en doesjen en je bent weer als nieuw
* Jm4nski heeft gister op een huis gereageert bij vamp in de buurt en is benieuwdt of hij het krijgt![]()
of topic heeft iemand een spelling checker voor me want ik word er schijtziek van of bepaalde woorden nu met t d of dt word geschreven![]()
Ah, nú weet ik waar die brief van mijn advocaat naartoe kan.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Nog mensen geluids en rook overlast gehad afgelopen dinsdag avond![]()
Heb met wat mensen geBBQt in de achtertuin van een studentenhuis op de hoek van de Hoogtestraat en de Veestraat.
ik deze week welquote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef existenz het volgende:
Iedereen soms druk aan het werk?
Reservesleutels hier inleveren graag..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik deze week wel
maar heb nu WEEKEND
morgen maar ff naar de autodealer, leuke 2de handsje kopen
nee auto voortaan nodig om naar mn stage Werk te rijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Reservesleutels hier inleveren graag..
netjes was het je afstudeer-stage? hbo?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom denk je dat stage is doorgestreept![]()
![]()
Ze hebben me maandag een baan aangeboden, en ben vandaag akkoord gegaan
Ik ga nu iets zeggen wat iemand tegen mij zei toen ik mbo deed: als je het kunt doe dan nog HBO. Dat gaat schelen, zeker in de techniek!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Crazy-M het volgende:
nee. daarmee begon het
maandag tijdens kabels trekken vroeg stagebegeleider wat mn plannen waren na stage.
ik zo: werk zoeken.
hun al gelijk: mooi want wij zoeken nog iemand en kunnen iemand als jou wel gebruiken
Ik heb een beetje genoeg van schoolquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen wat iemand tegen mij zei toen ik mbo deed: als je het kunt doe dan nog HBO. Dat gaat schelen, zeker in de techniek!
Dat had ik ook... al vanaf de kleuterschool...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van school
niet een klein beetje hoor
maar beetje erg super veel.
Kut scholen stuk voor stuk
Ja, anders had ik nu al bijna 7 jaar een vaste baan een huis, geld... nu ben ik al tijden bezig met afstuderen, geen knaken, een zolderkamerquote:
als je een partner/investeerder nodig hebtquote:
leuke seniorenautoquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
Vandaag een auto gekocht![]()
![]()
![]()
Ding is uit 2001 en pas 41000 op de teller
[afbeelding]
Blaatquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
leuke seniorenauto![]()
* Jm4nski verstopt zich![]()
ja is een leuke auto ... ik maakte ook een grapjequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Blaat
je moet ergens beginnen he
en portomonee staat nog niet veel meer toe
Maar ff afrijden voor 3 jaartjes en dan nieuwe kopen
vanwege prinsjesdag ? of heb je je fietsdiploma gehaald vandaag ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef vamperotica het volgende:
*Vampje zet helmpje op en plant oranje vlaggetje op dr fiets
Als je dat diploma hebt heb je toch heul geen vlaggetje nodig?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:00 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
vanwege prinsjesdag ? of heb je je fietsdiploma gehaald vandaag ?![]()
haha ja dan had je niet moeten zeggen hoe je vermomd wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als je dat diploma hebt heb je toch heul geen vlaggetje nodig?!
Nee... Zo val ik lekker op en rijdt Crazy-M niet tegen me aan....
Of juist wel natuurlijk....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |