Ik kop m zelf maar in....quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
haha ja dan had je niet moeten zeggen hoe je vermomd was... nu ist uitlokkerij van jou
![]()
zelfkennis of verveel je je ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik kop m zelf maar in....
Uitlokhoerliefkleinmeisje op uitlokfiets....
in Noord ... waarschijnlijk zwart gekleed (geen burkaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
Dus iemand met helm en oranje vlaggetjes.....
Ok wordt voorgezorgd
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
in Noord ... waarschijnlijk zwart gekleed (geen burka)... zijwieltjes
... en waarschijnlijk omgeven door een groep mannen die allemaal een glimp van haar schoonheid proberen op te vangen
![]()
ok nu dus weer roodkapjequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*rood kapje uit de kast trekt om onherkenbaar te blijven..
ik ben eigelijk wel benieuwt ... zou bijna in me auto stappenquote:
ik woon ook niet in noordquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef Jm4nski het volgende:
niet beniewt naar jou hoor crazy![]()
maar naar vamp![]()
Neem het aub niet te serieus. Doe ik ook niet. Mijn geboortestad stad nota bene op 50quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef Jm4nski het volgende:
iemand vandaag het brabants dagblad gelezen ? stond een stuk in over de leukste/gezeligste steden van nl
tilburg deed het best goedhoge stijgingen in veel opzichten veel te doen kwa muziek/uitgaan etc
![]()
alleen zwaar KUT kwa restaurants maar dat wisten we natuurlijk al
bij de 50 grootste gemeente's staan we op een fiere 40e plek
hmmm het water loopt uit me mond ... denk dat ik maar ff naar de stad rijquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo, ik was het topic kwijt!
Intermezzo was weer fijn vanavond! Groene appel met citroen!
is ook een goede reden hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef vamperotica het volgende:
Ik kom net uit bad en zit lekker in mn pyama.... Geen zin om me aan te kleden en opn fietsje te springen... Of de auto te pakken...
Zelfs niet voor een overheerlijk ijsje!
tis jammer dat je al in je Pyama zit anders gaf ik er wel ff een afquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:17 schreef vamperotica het volgende:
Ik kom net uit bad en zit lekker in mn pyama.... Geen zin om me aan te kleden en opn fietsje te springen... Of de auto te pakken...
Zelfs niet voor een overheerlijk ijsje!
Wat maakt die pyama nou uit dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
tis jammer dat je al in je Pyama zit anders gaf ik er wel ff een af
hmm goeie vraagquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat maakt die pyama nou uit dan?
ghehehe...Omstandigheden dwingen mij!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:02 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hmm goeie vraagmischien is dat niet de manier hoe ik me jou voorstelde
![]()
dat bedoel ik verder niet verkeerd hoormaar zo op een vrijdag vroeg in de avond op de bank in een pyama
![]()
mogguhquote:Op zaterdag 21 april 2007 06:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Spannend!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
mogguh![]()
vandaag weer lekker weer .... een van me katten moet waarschijnlijk vandaag bevallen![]()
zekerquote:
Doe je ze allemaal weg? Of willen jullie er ook nog zelf houden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:28 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
zeker.. ze ligt nu heel de tijd al te krabben in de kast (haar bevalplek) en is zo dik kweet nie wa ... denk dat het 5 a 6 kittens worre
![]()
ligt eraan of er speciale kleuren uitkomen vorig jaar hebben we uit dezelfde combinatie een erg zeldzame en gewilde kleur gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doe je ze allemaal weg? Of willen jullie er ook nog zelf houden?
ja babykatjes zijn echt leuk inddquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:31 schreef liefie_ het volgende:
geweldig!
zullen we op kraam bezoek komen
ik hou van dieren.... en dieren in babyvorm zijn nog toffer
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:40 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ligt eraan of er speciale kleuren uitkomen vorig jaar hebben we uit dezelfde combinatie een erg zeldzame en gewilde kleur gekregendus is nog ff afwachten.
dan denk je toch gewoon even de pyjama weg hihi en idd ik ken d'r ook heeeeel anders op vrijdagavond hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:02 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hmm goeie vraagmischien is dat niet de manier hoe ik me jou voorstelde
![]()
dat bedoel ik verder niet verkeerd hoormaar zo op een vrijdag vroeg in de avond op de bank in een pyama
![]()
Sjezus, wat klote! Hoe is T nu?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Jm4nski het volgende:
ff update hoe het met de poes gaat
rond 12 uur begon ze ineens te bloeden
14.05 1e kitten dood geboren![]()
Ah... Gurm!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef Jm4nski het volgende:
denk dat ze nu leeg is
2e en 3e kitten ook dood
meer kittens waren het niet ik dacht dat het meer waren maar het was vruchtwater
nouja de kittens waren nog niet volgroeid en veel bloed verloren dus ff een paar weken rust gunnen en dan laten steraliseren kwil dit niet nog eens meemaken
Tnx, maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |