wat denk je dat ik de afgelopen 10 minuten aan t doen benquote:Op zondag 15 april 2007 16:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Fix die afbeeldingen anders even, kijkt wat makkelijker..
Zeg waarom heb ik nu de OP in de wiki geplaatst danquote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat denk je dat ik de afgelopen 10 minuten aan t doen benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:19 schreef existenz het volgende:
Zodat iedereen hem kan negeren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik heb hem via jou moeten zoekenquote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef vamperotica het volgende:
Wauw... zomaar weer een nieuw topic!
het is ook zo moeilijk om het te vinden bij stad en streekquote:Op zondag 15 april 2007 18:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik heb hem via jou moeten zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
had wel een pm verwacht !!
ja daar kom ik nooitquote:Op zondag 15 april 2007 18:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is ook zo moeilijk om het te vinden bij stad en streekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo als ik al zei: een blik in stad en streek en je had m gevondenquote:Op zondag 15 april 2007 18:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja daar kom ik nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zat gewoon bij trouwe tilburg posters te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en aangezien jij had gezegd dat je hem niet zou maken, heb ik niet bij jou gekeken
maja ik ben luiquote:Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo als ik al zei: een blik in stad en streek en je had m gevonden
dat is namelijk de normale manier om een topic te vinden maja
dan juist is de kortste manier handig lijkt me majaquote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maja ik ben luiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt mensen die over alles en iedereen lopen te zeiken.quote:Op zondag 15 april 2007 18:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan juist is de kortste manier handig lijkt me maja
ik zeur niet ik geef tipsquote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt mensen die over alles en iedereen lopen te zeiken.
Jij bent er 1 vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat boeit het nu hoe ik in dit forum terecht kom. Hou het gezellig op slow chat en zit niet elke keer zo te zeuren.
Je komt je naam niet echt goed aan (je nickname)
nou nee niet echt, ik kan veel hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeur niet ik geef tips
en als je ze niet tof vind lees je ze toch niet?
maar ik gok dat het daar niet eens om gaat maar om het feit dat ik denk dat je geestelijk niet helemaal oke bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maja
Tssss....quote:Op zondag 15 april 2007 18:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik heb hem via jou moeten zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
had wel een pm verwacht !!
ik zei niet dat ik t stom vond... dat haal jij er uitquote:Op zondag 15 april 2007 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou nee niet echt, ik kan veel hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en aangezien jij niet met goede argumenten kan komen.
Kijk iedereen heeft zijn manier om een topic ofzo te vinden, normaal geef ik die link door aan vamp. dus ik maakte nu die grap.
Kijk dat jij het dan stom vind moet je zelf weten. En verder: ja ik blijf het zeiken vinden wat je doet over die 2 dingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgende keer stuur ik hem ook niet meerquote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tssss....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook een point takenquote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik t stom vond... dat haal jij er uit
ik gaf alleen tips hoe het sneller kan
en zoals ik al zei als je het vervelend vind lees je mn posts toch niet? maar je gaat er telkens zelfs op in
doe dat dan niet
Dat deed ja al niet/... Ja pas nadat ik t zelf allemaal al gevonden had!quote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik hem ook niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop