quote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Waarvoor heeft Blondelle die rode kaart gekregen?
Hij blijft maar rennen, de rest is half uitgeput door de hittequote:Op zondag 15 april 2007 15:48 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Hehe, bij WII - Heereveen alleen maar Brazilianen gescoord
Hij is ook voor Man Utd en Arsenalquote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.Ga lekker met je klappertje in Alkmaar zitten.
Kolkkaquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zo belabberd is de selectie niet. Met een trainer als van Gaal stonden we dit jaar gewoon derde![]()
En als je die naast de matige spelers van Groningen zet, zie je dan zoveel verschil? En hoe kan het dat dit Feyenoord wel opgewassen was tegen PSV en AZ?quote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kolkka
Huysegems
Schreuder
Bahia
Collen
Van Hooijdonk
Vlaar
Charisteas
Allen spelers van middelmatige niveau.
Je bedoeld de speler die bij Feyenoord weer heerlijk werd afgedankt en bij Arsenal de sterren van de hemel speelt?quote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je een Ajacied die fan is van Van Persie eigenlijk nog serieus nemen.Ga lekker met je klappertje in Alkmaar zitten.
Die Feyenoorder bedoel ik inderdaad, is er nog een andere Van Persie dan? Wat is je punt?quote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bedoeld de speler die bij Feyenoord weer heerlijk werd afgedankt en bij Arsenal de sterren van de hemel speelt?![]()
Feyenoord zit er nog steeds volgens mij mee![]()
![]()
Buijsquote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kolkka
Huysegems
Schreuder
Bahia
Collen
Van Hooijdonk
Vlaar
Charisteas
Allen spelers van middelmatige niveau.
Afdanken, maar wel bij Arsenal spelen? Dat noem ik geen afdanken, maar een onhoudbare transfer.quote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je bedoeld de speler die bij Feyenoord weer heerlijk werd afgedankt en bij Arsenal de sterren van de hemel speelt?![]()
Feyenoord zit er nog steeds volgens mij mee![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:
zullen we het maar weer over de wedstrijden van vanmiddag hebben ipv voor welke club en speler wie is
Heb je ook gelijk het gemiddelde publiek in Alkmaarquote:Op zondag 15 april 2007 15:52 schreef RayMania het volgende:
Het blijft warm in Alkmaar jongens!
[afbeelding]
Sinds zijn rentree is hij volledig de draad kwijt. Speelt samen met Greene zo onzeker als wat. Maar goed genoeg over Feyenooit gepraat, it's a waste of timequote:Op zondag 15 april 2007 15:53 schreef Erasmusch het volgende:
Vlaar is niet matig
Je zegt het zelf, sinds ze bij Feyenoord zijn spelen ze bagger. En dan NOG KOEMAN NIET DE SCHULD GEVEN.quote:Op zondag 15 april 2007 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds zijn rentree is hij volledig de draad kwijt. Speelt samen met Greene zo onzeker als wat. Maar goed genoeg over Feyenooit gepraat, it's a waste of time![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |