Heel irritantquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze knijpt altijd zo in dat haar, als ze daar nou ook nog eens mee ophoudt. . .
Ah, beter, nu nog hopen dat Amanda zich er wat van aantrekt.quote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hoorde ik net ook even voorbijkomen van Patries, NIET KNIJPEN!![]()
Ja, ongeveer tot de deur.quote:Op zondag 15 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, beter, nu nog hopen dat Amanda zich er wat van aantrekt.
Ik wou dat meer vrouwen dat over zichzelf zeiden.quote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef mootie het volgende:
Natasja blijft maar zeggen dat ze een mooie vrouw is.![]()
Waar komt dit vandaan?quote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef F04 het volgende:
Zal Brian ooit met Sylvia neuken?
Omdat ze zonet zwoel probeerde te praten tegen Brian: 'Oh Brian wat is het hier koel' op een toon van daar gaan we verandering in brengen.quote:
Dan moet je naar de Bijenkorf in Rotterdam gaan, en dan de stand van MAC Cosmetics.quote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval van Erwin wel wat make-up adviezen en zo willen. .
Staatie daar dan standaard? Ga ik misschien wel eens een keer doen dan, r'dam is niet ver voor mij.quote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Bijenkorf in Rotterdam gaan, en dan de stand van MAC Cosmetics.
quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Staatie daar dan standaard? Ga ik misschien wel eens een keer doen dan, r'dam is niet ver voor mij.
Wrom krijgt Syl niet een keer een nieuwe jurk? De rest wordt voor en achter volgepropt met nieuwe spullen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef mootie het volgende:
Wrom doet Syl toch altijd die gekke riem om dat jurkje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |