Heel irritantquote:Op zondag 15 april 2007 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze knijpt altijd zo in dat haar, als ze daar nou ook nog eens mee ophoudt. . .
Ah, beter, nu nog hopen dat Amanda zich er wat van aantrekt.quote:Op zondag 15 april 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hoorde ik net ook even voorbijkomen van Patries, NIET KNIJPEN!![]()
Ja, ongeveer tot de deur.quote:Op zondag 15 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, beter, nu nog hopen dat Amanda zich er wat van aantrekt.
Ik wou dat meer vrouwen dat over zichzelf zeiden.quote:Op zondag 15 april 2007 15:45 schreef mootie het volgende:
Natasja blijft maar zeggen dat ze een mooie vrouw is.![]()
Waar komt dit vandaan?quote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef F04 het volgende:
Zal Brian ooit met Sylvia neuken?
Omdat ze zonet zwoel probeerde te praten tegen Brian: 'Oh Brian wat is het hier koel' op een toon van daar gaan we verandering in brengen.quote:
Dan moet je naar de Bijenkorf in Rotterdam gaan, en dan de stand van MAC Cosmetics.quote:Op zondag 15 april 2007 15:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval van Erwin wel wat make-up adviezen en zo willen. .
Staatie daar dan standaard? Ga ik misschien wel eens een keer doen dan, r'dam is niet ver voor mij.quote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de Bijenkorf in Rotterdam gaan, en dan de stand van MAC Cosmetics.
quote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Staatie daar dan standaard? Ga ik misschien wel eens een keer doen dan, r'dam is niet ver voor mij.
Wrom krijgt Syl niet een keer een nieuwe jurk? De rest wordt voor en achter volgepropt met nieuwe spullen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:01 schreef mootie het volgende:
Wrom doet Syl toch altijd die gekke riem om dat jurkje....
Onbegrijpelijk dat ze dat maar blijven pikken van dat monsterquote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef Gert het volgende:
Binnen 10 seconden krijgt Natasia het voor elkaar om Eric "Eer" te noemen en Sylvia "Silleke".
Wat is dat toch? Denkt ze dat dat "moederlijk" overkomt of zo?
Ze krijgt het volgens mij wel maar vaak past het niet of ze vindt het niet leuk.quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrom krijgt Syl niet een keer een nieuwe jurk? De rest wordt voor en achter volgepropt met nieuwe spullen.
Arme Amanda helemaal verbaasd dat je met die roklengte haar kont zietquote:Op zondag 15 april 2007 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
*hijg hijg* Mooi nog op tijd voor het feestjeEen drukke werkdag achter de rug maar nu weekend
Amanda moet van Natasia een hotpannetje aan doen.
Ze zal er wel een string onder aan hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 16:07 schreef Sporti het volgende:
[..]
Arme Amanda helemaal verbaasd dat je met die roklengte haar kont ziet![]()
Ja dat dacht ik ook, Sylvia heeft veel minder kleding dan Natasia.quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrom krijgt Syl niet een keer een nieuwe jurk? De rest wordt voor en achter volgepropt met nieuwe spullen.
Ze staat qua slijmerigheid al in de bezoek-mode!quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef Gert het volgende:
Binnen 10 seconden krijgt Natasia het voor elkaar om Eric "Eer" te noemen en Sylvia "Silleke".
Wat is dat toch? Denkt ze dat dat "moederlijk" overkomt of zo?
Dát is het ja!quote:Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ze staat qua slijmerigheid al in de bezoek-mode!![]()
NU pasquote:Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef F1reB1rd het volgende:
ik wordt inmddels zo moe van omkledende en aan hun haar zittende mensen
Dat vind ik ook vaak bij de jurkjes van Syl. Zonder zouden er een paar ook niet zo tuttig staan.quote:Op zondag 15 april 2007 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer van die riem, zonder vond ik het juist wel bij Natasia staan.
het feest begint natuurlijk pas als natas aangekleed is, nooit eerderquote:Op zondag 15 april 2007 16:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou het feest niet om vier uur beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |