Weet je nu nog niet hoe timemanagement werkt bij DGK?quote:Op zondag 15 april 2007 16:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zou het feest niet om vier uur beginnen?
Dat geslijm van Nicolaas bij Eric bevalt me niks. Ik zie Eric er namelijk wél voor aan om ineens Sylvia er toch uit te stemmen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:14 schreef Sporti het volgende:
Nicodaas en Eric bespreken weer is hun snode plannen en Nicodaas laat maar weer is weten dat hij zijn woord nakomt![]()
Hij heeft nog net geen witte sokken en sandalen aanquote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef Flabberguest het volgende:
Brian lijkt zo net een toerist met dat hoedje op en die camera om zijn nek
![]()
Hier nog een ....quote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat geslijm van Nicolaas bij Eric bevalt me niks. Ik zie Eric er namelijk wél voor aan om ineens Sylvia er toch uit te stemmen.![]()
Als wij toeristen in de winkel krijgen die er zo uitzien is het alarmfase 1quote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef Flabberguest het volgende:
Brian lijkt zo net een toerist met dat hoedje op en die camera om zijn nek
![]()
hier nog eentje.... als Nicolaas hard genoeg blijf slijmen... krijg ik toch wel vervelende kriebelsquote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat geslijm van Nicolaas bij Eric bevalt me niks. Ik zie Eric er namelijk wél voor aan om ineens Sylvia er toch uit te stemmen.![]()
Ik zou er ook geen geld op durven zetten dat hij dat niet doet.quote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik niet, zo stom is ie niet.quote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Waar ..quote:Op zondag 15 april 2007 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld op durven zetten dat hij dat niet doet.
Aan de andere kant: hij weet dan dat hij zwaar de klos is, als er nog een keer een stemronde met zo n immuunsysteem komt.
Als Eric Sylvia eruit zou stemmen dan krijgen Huub en hij dikke ruzie, ik kan dan niet geloven dat huub hem zal dekken, en dan is het snel gebeurt met SHE.quote:Op zondag 15 april 2007 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen geld op durven zetten dat hij dat niet doet.
Aan de andere kant: hij weet dan dat hij zwaar de klos is, als er nog een keer een stemronde met zo n immuunsysteem komt.
Dat is sowieso verstandig als er een Kubatzmember je zaak binnenkomt.quote:Op zondag 15 april 2007 16:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als wij toeristen in de winkel krijgen die er zo uitzien is het alarmfase 1d.w.z. iedereen kijkt mee of er niets meegaat zonder betaling
![]()
Maar als Nicolaas nu een pact met Eric wil sluiten en hem dekking biedt.. dan is Huub de volgende die d'r uit vliegt.quote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Eric Sylvia eruit zou stemmen dan krijgen Huub en hij dikke ruzie, ik kan dan niet geloven dat huub hem zal dekken, en dan is het snel gebeurt met SHE.
duurt wel even hoor, een pak aanmeten voor jaapquote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Zit Japio bij de FEBO. Hij hoorde dat hij een pak aan moest doen (kijk hoe B.Kubatz eruitziet) en sindsdien heb ik hem niet meer gezien.
Ja en daarna Eric zelf.quote:Op zondag 15 april 2007 16:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar als Nicolaas nu een pact met Eric wil sluiten en hem dekking biedt.. dan is Huub de volgende die d'r uit vliegt.
Dat doet Syl nooit. Huub en Syl hebben dat vanmorgen nog besproken. Dubbele dekking is tot een jaar gewoon noodzakelijk, want er kan altijd iemand in komen die immuun kan maken.quote:Op zondag 15 april 2007 16:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar als Nicolaas nu een pact met Eric wil sluiten en hem dekking biedt.. dan is Huub de volgende die d'r uit vliegt.
Dat klopt maar als donderdag Syl eruit gaat.. veranderd er toch het één en anderquote:Op zondag 15 april 2007 16:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat doet Syl nooit. Huub en Syl hebben dat vanmorgen nog besproken. Dubbele dekking is tot een jaar gewoon noodzakelijk, want er kan altijd iemand in komen die immuun kan maken.
Nee, ik bedoel ook dat Sylvia er dan deze ronde uitgaat en Huub de volgende ronde.quote:Op zondag 15 april 2007 16:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat doet Syl nooit. Huub en Syl hebben dat vanmorgen nog besproken. Dubbele dekking is tot een jaar gewoon noodzakelijk, want er kan altijd iemand in komen die immuun kan maken.
Sylvia niet nee, maar het gaat hier om Eric.quote:Op zondag 15 april 2007 16:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen naam bij nodigquote:Op zondag 15 april 2007 16:43 schreef Napster het volgende:
Die hoer kan net zo goed niks aan doen, ziet er niet uit
quote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Nastasi heeft de gouden-band voor het walgelijkste wijf van het westelijk halfrond.
Woon je naast de Fam. Kubatz?quote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
jaaaa, de cocktail ventjes zijn er weer
Ik zit btw niet buiten omdat de buren verschrikkelijke muziek op hebben staan en keihard meezingen..
Switchen maakt dus niet uit?quote:Op zondag 15 april 2007 16:57 schreef Kinga het volgende:
Waar is Lieke?
Ow daar, in groene jurk en nep haar...
En op elke stream hoor ik Natasia erboven uit komen.
4quote:Op zondag 15 april 2007 16:58 schreef Kinga het volgende:
3 streams dood hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |