SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Mainport het volgende:
Ik heb het einde nog even herkeken, en geconstateerd dat het wel erg sentimenteel is.Dat was idd wel erg over the top jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
Uiteraard, als The Fountain je niet raakt dan blijft alleen de technische kwaliteit over. Maar dat maakt het alsnog niet pretentieus.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof je een film die jou niets doet wel goed moet vinden.
Je eigen gevoel is 't enige dat telt.
Tosti's maken in de bios?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:25 schreef cwk het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik keek ook met 3 'leken' en zat tijdens de credits (prachtig nummer) een beetje naar het plafond te staren terwijl mijn vrienden gelijk bezig gingen met tosti's maken.![]()
Ja, dat is gebruikelijk hier in Groningen.quote:
Zonde, vooral voor deze film. Hij draait trouwens gewoon in Euroborg, met een beetje mazzel zitten er ook nog andere mensen in de zaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:32 schreef cwk het volgende:
[..]
Ja, dat is gebruikelijk hier in Groningen.
Maar ik zei niets over bioscoop.![]()
Over een jaartje maar een tournament doen voor de Slechtste Sequel?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Sokolsky het volgende:
En als je dan naar de bios gaat om Spider-Man 3 te zien, krijg je trailers van achtereenvolgens Pirates of the Caribbean 3, Shrek 3, Die Hard 4 en Ocean's 13. Juist, lang leve de creativiteit. De film zelf vond ik tot halverwege nog wel okay, maar daarna ging het bergafwaarts, om werkelijk tenenkrommend te eindigen. Nou ja, hebben we dat ook weer gehad.
Eindelijk nog iemand die Schmitz goed en de Coens maar matig vond. Alleen zou ik Tykwer vervangen door Payne, ik begrijp de True-hype niet echt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Paris, Je t'Aime
Werkelijk schitterende liefdesbetuiging aan Parijs door een keur aan regisseurs. Het segment van de Coen brothers (Tuileries) vond ik wat makkelijk en tegenvallend, maar de onder andere segmenten van Oliver Schmitz (Place des Fêtes) en Tom Tykwer (Faubourg Saint-Denis) staken met kop en schouders boven de rest uit. Prachtig en meeslepend in slechts vijf minuten per segment.
True-hype is in twee woorden uit te leggen. De ene begint met een N, de andere met een P.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die Schmitz goed en de Coens maar matig vond. Alleen zou ik Tykwer vervangen door Payne, ik begrijp de True-hype niet echt.
Allerslechtste blijft Doyle, vreselijk filmpje vond ik dat.
Zover ga zelfs ik nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
True-hype is in twee woorden uit te leggen. De ene begint met een N, de andere met een P.
Noteer mij maar voor de "hate it".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
The Fountain lijkt de hate it of love it film van het jaar te worden.
Het Coens segment vond ik ook wat tegenvallen, wel grappig, maar ook erg makkelijk. Payne's was wat mijn betreft zelfs de beste, werkelijk hilarisch. Schmitz kan ik me zo snel niet heinneren. Doyle was inderdaad de slechtste en die van Natali was ook niet bepaald sterk, totaal misplaatst.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die Schmitz goed en de Coens maar matig vond. Alleen zou ik Tykwer vervangen door Payne, ik begrijp de True-hype niet echt.
Allerslechtste blijft Doyle, vreselijk filmpje vond ik dat.
Schmitz was dat juweeltje met die verpleegster die een man probeert te redden die is neergestoken. En zo kort als het filmpje was, zo mooi tragisch was de clou.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het Coens segment vond ik ook wat tegenvallen, wel grappig, maar ook erg makkelijk. Payne's was wat mijn betreft zelfs de beste, werkelijk hilarisch. Schmitz kan ik me zo snel niet heinneren. Doyle was inderdaad de slechtste en die van Natali was ook niet bepaald sterk, totaal misplaatst.
Nu gaat er inderdaad weer een belletje rinkelen. Mooi, tragisch filmpje was dat inderdaad. Kan desondanks toch niet tippen aan Payne.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Schmitz was dat juweeltje met die verpleegster die een man probeert te redden die is neergestoken. En zo kort als het filmpje was, zo mooi tragisch was de clou.
Die vond ik meer grappig dan echt mooi. Ook inclusief de dubbele bodem.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu gaat er inderdaad weer een belletje rinkelen. Mooi, tragisch filmpje was dat inderdaad. Kan desondanks toch niet tippen aan Payne.
Paris, je t'aimequote:Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is er geen apart topic voor Paris Je t'Aime eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |