Waarom zie ik Snoop Dogg op de voorkant staan?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
WaSanGo (Volcano High) (2001)
Het Koreaanse antwoord op Battle Royale. Ook hier hebben we ontspoorden leerlingen in een nabije toekomst. De film bevat coole anime-/matrixachtige over-the-top actie. En omdat de film zich zelf niet echt serieus lijkt te nemen, is het zo'n film die ik zijn gebrekken en mankementen, zoals een verwarrend plot, kan vergeven. Erg vermakelijk, dus
cijfer: 7.5
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:11 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zag 7 Up, 14 Up en 21 Up van Michael Apted en ben tamelijk flabbergasted. Wat een prachtserie! Kan niet wachten op de rest.
New York was iets beter vond ik, daarna Rome, vervolgens Parijs, Helsinki en tot slot LAquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef cwk het volgende:
Het segment met Benigni is natuurlijk de beste.
Vond jequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef cwk het volgende:
Het segment met Benigni is natuurlijk de beste.
Stranger than Fiction gezien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:28 schreef RuneRose het volgende:
Ober Gadverdamme. Hier en daar wat leuke momenten, maar voorderest nogal kut. Nergens grappig, en het sukkelt maar door. Lastig om uit te zitten, maar ik kan weer trots zijn op mezelf.
Dat zou fijn zijn. Maar waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef cwk het volgende:
Ik vermoed dat jij STF veel leuker vindt.
Same thema, interactie met de schrijver.quote:
Ah oké. Dat snoberig maakt me niet zo veel uit hoor, het liep gewoon voor geen meter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuker verhaal. Minder snoberig.
STF loopt veel vloeiender. Zit veel meer verhaal in.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ah oké. Dat snoberig maakt me niet zo veel uit hoor, het liep gewoon voor geen meter.Maar ik ga me er eens aan wagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te kritisch zijn, gewoon over je heen laten komen. Een echte sfeerfilm.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Daar had ik geen zin in. En hij is nu al in de virtuele prullenbak verdwenen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef cwk het volgende:
Hij wordt wel beter na een half uur hoor Lonewolf. Ik had ook grote moeite met deze zoveelste method-act rol van Bale, maar het bitche's en ho's gehalte neemt gestaag af. Had je even door moeten zetten.
You keep cracking me upquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:41 schreef Falco het volgende:
Smokin' Aces
Ai, ik had eerst de imdb-recommendations (ScarfaceGoodfellas
American Psycho
) moeten zien,
Jouw reacties zijn grappiger dan die van Falco.quote:
Ik word een beetje treurig van dit soort smilies in zogenaamde uitlach-berichten. Ik denk ook niet dat het bevorderlijk is voor andere filmkijkers om hun welgemeende reviews over films hier te posten met het gevaar zo'n reactie te krijgen. Afijn, het is duidelijk dat we altijd van mening zullen verschillen over dit soort quasi-stoere misdaadfilms, maar wat mij betreft hoeft dat niet telkens benadrukt te worden.quote:
Hehe wat de 1 als minpunt ziet ziet de ander als pluspuntquote:Op maandag 23 april 2007 00:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eigenlijk worden dus alle minpunten van Suicide Club alleen maar erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |