Ik moet gelijk aan turkjes en marokkaantjes denken. Gek he?quote:Op maandag 16 april 2007 19:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dudes van 30+ in de club
Geen idee hoe het komt, maar ik moest gelijk aan X-Ray denken
Kennelijk moet ik m'n G-Star shirts weggooien als ik dertig wordt van TS.quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik moet gelijk aan turkjes en marokkaantjes denken. Gek he?
Wat een kansloos topic, maar hilarisch. De jeugd begint echt loseriger dan loserig te worden.![]()
Ik bedoel, als je het moet hebben van "the box doen".![]()
Ik zou ze het liefst allemaal een pak slaag geven, fuckin' pricks and cocksuckers.quote:Op maandag 16 april 2007 19:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kennelijk moet ik m'n G-Star shirts weggooien als ik dertig wordt van TS.![]()
De Rechter zit er vol mee. En moedertjesquote:Op maandag 16 april 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]Ik ken het fenomeen, al ga ik qua leeftijd ook die kant op.
![]()
Je voelt je aangesproken als oude lul?quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan turkjes en marokkaantjes denken. Gek he?
Wat een kansloos topic, maar hilarisch. De jeugd begint echt loseriger dan loserig te worden.![]()
Ik bedoel, als je het moet hebben van "the box doen".![]()
Nee, want mij ga je niet vinden in dat soort tenten. Ik erger mij wel aan het steeds kanslozer worden van de jongeren. Tijd voor een oorlog zeg ik. Dat schept weer mentaliteit.quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken als oude lul?
De Rechter vind ik nog wel meevallen, ken daar vrij veel mensen, en die voldoen er niet aan. Maar Rembrandt voldoet naadloos aan dit verhaal. Maar Rembrandt is welquote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Autodidact het volgende:
De Rechter zit er vol mee. En moedertjes.
Ach ouderen vinden jongeren altijd al kansloos, is niets nieuws natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, want mij ga je niet vinden in dat soort tenten. Ik erger mij wel aan het steeds kanslozer worden van de jongeren. Tijd voor een oorlog zeg ik. Dat schept weer mentaliteit.
Ik ben het er wel mee eens, al ben ik helemaal voor een lekker decadent losbandig uitgaansleven. Dat hoort óók een slijtageslag te zijn. En de generatie na mij gaat al heel vaak plat van een aantal breezertjes.quote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik erger mij wel aan het steeds kanslozer worden van de jongeren. Tijd voor een oorlog zeg ik. Dat schept weer mentaliteit.
Het is ook aantoonbaar achteruit gegaan. Een krantenwijkje is tegenwoordig al teveel gevraagd.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ouderen vinden jongeren altijd al kansloos, is niets nieuws natuurlijk.
Voor een deel van de jongeren misschien maar ik ken ook zat jongeren die echt wel willen werken. Het is natuurlijk ook wat je wilt zien.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is ook aantoonbaar achteruit gegaan. Een krantenwijkje is tegenwoordig al teveel gevraagd.
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is ook aantoonbaar achteruit gegaan. Een krantenwijkje is tegenwoordig al teveel gevraagd.
Je leest het altijd in de krantquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, want mij ga je niet vinden in dat soort tenten. Ik erger mij wel aan het steeds kanslozer worden van de jongeren. Tijd voor een oorlog zeg ik. Dat schept weer mentaliteit.
Dat was toch 20/30 jaar geleden?quote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"wat weten die oudjes er nou van, wij gaan het helemaal anders doen. Met ons plan komt er vrede op aarde."
![]()
![]()
Alles is cyclisch. Dus ook de kiddo's van nu worden oude bokken.quote:
Toen ik nog jong was, toen werkten kinderen nog gewoon op het land of in de fabriek, in plaats van dat ze naar school gingen waar ze van die verderfelijke liberale ideeën als de evolutietheorie ingegoten krijgen.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze weten niet meer wat werken is. Toen ik jong was....
de wereldorde? Die is al vergaan hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens (een wackoJacko) collega van me (60+), vergaat de wereldorde over een paar maanden.
Dat zegt hij meestal nadat hij heeft verteld dat het onderwijs een zinkend schip is. Als gevolg van een complot van de machthebbers om de bevolking dom te houden. De PvdA is de hoofdschuldige (!)quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens (een wackoJacko) collega van me (60+), vergaat de wereldorde over een paar maanden.
En dan? Alleen de soapsterren overleven zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hij is al oud. Hij zal het allemaal wel niet meer bijbenen...quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
de wereldorde? Die is al vergaan hoor.
Het is wel een bewezen middel om mensen dom te houden, maar de pvda is niet slim genoeg om zo'n complot te maken.quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zegt hij meestal nadat hij heeft verteld dat het onderwijs een zinkend schip is. Als gevolg van een complot van de machthebbers om de bevolking dom te houden. De PvdA is de hoofdschuldige (!)
Uiteraard. Ik vind het altijd zeer leerzaam een half uurtje al z'n ideeen aan te horen.quote:Op maandag 16 april 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is wel een bewezen middel om mensen dom te houden, maar de pvda is niet slim genoeg om zo'n complot te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |