O Godquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wehe, wat een zak, ik heb het ook gezien.
Wat ik niet snap is dat ultraconservatieve autochtonen niet de handen ineenslaan met dit soort figuren. De SGP-achtigen, wellicht zelfs de rechtervleugel van de Burke-stichting.
Is dat zo'n rare vraag? In de VS zie je dat conservatieve denktanks en groeperingen erg veel liever moslims zien komen dan atheisten en ze werken ook vaak samen. Waarom eigenlijk niet?quote:
Omdat hier in Nederland de Nederlandse conservatieven staan voor alles wat beschaafd en zuiver is. De moslims staan voor alles wat achterlijk en ruraal is. Een toenadering van de Nederlandse conservatieven tot de moslims is daarom totaal ondenkbaar.quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dat zo'n rare vraag? In de VS zie je dat conservatieve denktanks en groeperingen erg veel liever moslims zien komen dan atheisten en ze werken ook vaak samen. Waarom eigenlijk niet?
Figuren die nogal recht in de leer zijn werken volgens mij niet zo graag samen met mensen die erg recht zijn in een iets andere leerquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wehe, wat een zak, ik heb het ook gezien.
Wat ik niet snap is dat ultraconservatieve autochtonen niet de handen ineenslaan met dit soort figuren. De SGP-achtigen, wellicht zelfs de rechtervleugel van de Burke-stichting.
Hun doelen komen grotendeels overeen, wat dat betreft zou samenwerken alleen maar logisch zijn. Volgens mij is het vooral de koppigheid die samenwerking tegenhoudt.quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat hier in Nederland de Nederlandse conservatieven staan voor alles wat beschaafd en zuiver is. De moslims staan voor alles wat achterlijk en ruraal is. Een toenadering van de Nederlandse conservatieven tot de moslims is daarom totaal ondenkbaar.
Yep..quote:Op maandag 16 april 2007 23:21 schreef zakjapannertje het volgende:
alweer?
http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=161quote:16 april 2007
Maandag te gast: fotograaf Erwin Olaf, minister van Defensie Eimert van Middelkoop en Filip Dewinter
Fotograaf Erwin Olaf maakte nationaal en internationaal naam met zijn series Mature, Royal Blood en A mind of their own. Binnenkort is in New York en Amsterdam het laatste deel van zijn trilogie te zien: Grief. Deel 1 en 2 waren Hope en Rain. In Grief vangt Erwin Olaf verdriet op zijn intiemst. Deze expositie is vanaf 28 april te zien in galerie Reflex in Amsterdam.
www.erwinolaf.com
Minister van Defensie Eimert van Middelkoop is vanavond te gast over de NAVO-ISAF- top in Canada en over Uruzgan.
De Belgische kamercommissie Justitie debatteert deze week over een wetsontwerp dat het mogelijk maakt om zowel corrupte ambtenaren als burgers die zijn veroordeeld in een racismeproces, uit hun burgerrechten te ontzetten. Filip Dewinter vreest het eerste slachtoffer te worden en vraagt hierom binnenkort misschien asiel aan in Nederland.
www.filipdewinter.be
Je geeft alleen een sentiment weer, geen argumenten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat hier in Nederland de Nederlandse conservatieven staan voor alles wat beschaafd en zuiver is. De moslims staan voor alles wat achterlijk en ruraal is. Een toenadering van de Nederlandse conservatieven tot de moslims is daarom totaal ondenkbaar.
Wat een enge woorden allemaal achter elkaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:09 schreef Floripas het volgende:
Ik zie overeenkomsten: doodstraf, traditionele vrouwenrol, tucht, orde, hierarchie, kuisheid, gematigdheid.
Voor ons, maar niet voor conservatieve imams, Bas van der Vlies en Bill O'Reilly.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een enge woorden allemaal achter elkaar.
Volgens mij is het de instelling van de europese christenen. Het beeld van een superieur arisch ras zit er bij de europese christenen zo diep in, dat van samenwerking geen sprake kan zijn. Amerikaanse christenen hebben dit ook in bepaalde mate, maar lang niet zoveel als hun europese broeders. Amerikanen zijn daarbij ook een heel stuk progressiever en zien wel in wie de werkelijke tegenstanders zijn. Zij kijken eerder naar wat de overeenkomsten zijn dan naar wat de verschillen zijn. Op deze basis werken zij verder.quote:Op maandag 16 april 2007 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hun doelen komen grotendeels overeen, wat dat betreft zou samenwerken alleen maar logisch zijn. Volgens mij is het vooral de koppigheid die samenwerking tegenhoudt.
Maar alleen baardapen, geen vrouwen, want bidden in de moskee is een mannending.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Loop een willekeurige moskee binnen en je zult er mensen van alle kleuren vinden.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar alleen baardapen, geen vrouwen, want bidden in de moskee is een mannending.
Ga voor een willekeurige moskee staan en tel de sexen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
waar haal je die wijsheid vandaan????
Ah, dus je weet wel hoe het wel zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga voor een willekeurige moskee staan en tel de sexen.![]()
Als ze al naar binnen mogen, dan worden ze gescheiden van elkaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |