staat in je functiebeschrijvingquote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
"Ambities"Wie heeft er wel "ambities" en wat wordt "geambieerd"?
hihi,quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef gelly het volgende:
Overigens vond ik de finale van KRO's "wie is de beste helderziende" doorgestoken kaart. Een beetje helderziende weet toch dat ie gaat winnen ?
Verzinnen ? Het viel me op.quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hihi,
kostte je het moeite om dit te verzinnen?
Zei je vrouw dat vannacht?quote:
Aan gelly zal je bedoelen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dudes van 30+ in de club
Geen idee hoe het komt, maar ik moest gelijk aan X-Ray denken
Het was al zo vaak opgemerkt, maar goed, jullie hebben nu pas tv daar, goed.quote:
Ik ben hier niet de metrosexueel geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aan gelly zal je bedoelen.
Ik kom helaas niet zoveel meer in het uitgaansleven de laatste tijd
Nee je bent uberhaupt niet echt sexueel he?quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben hier niet de metrosexueel geloof ik.
Heb je je bestelling al binnen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee je bent uberhaupt niet echt sexueel he?
Ik heb je daar niet gezienquote:
Zei ze dátquote:
Maar werd geen tweede aflevering "Robbert van de Broeke" De voorbeelden vond ik vaak toch veelzeggend....quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef gelly het volgende:
Overigens vond ik de finale van KRO's "wie is de beste helderziende" doorgestoken kaart. Een beetje helderziende weet toch dat ie gaat winnen ?
Met die gedachte doe ik geen oog dicht. Maar hoe zit het dan, hebben jullie mod-shifts?quote:
Er is inderdaad een beste drilboor voor nodig om door die betonnen plaat voor je kop heen te komen gok ik.quote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Diegene die mij weet te overtuigen en mij van mening kan laten veranderen verdient terstond de Nobelprijs discussiëren.
quote:Op maandag 16 april 2007 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is inderdaad een beste drilboor voor nodig om door die betonnen plaat voor je kop heen te komen gok ik.
Prick of consciousness.quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prick of the society.
hihihihi, ze snapt het nietquote:
quote:Tilburg: imam Salam integreert niet
Imam Ahmed Salam is zo conservatief dat hij onmogelijk in de Nederlandse maatschappij kan integreren. Dat concludeert de Tilburgse gemeenteraad na een gesprek met de omstreden imam.
Het gesprek vond plaats op initiatief van de gemeenteraad. Die wilde graag persoonlijk van Salam en zijn zoon Suhayb Salam horen wat hun bijdrage is aan de Tilburgse maatschappij. Suhayb moest voor zijn vader vertalen, omdat die gebrekkig Nederlands spreekt.
Niet iedereen was het eens met de conclusie van de gemeenteraad. PvdA-fractievoorzitter D. van Griensven vindt dat Salam wel met zijn mond de integratie belijdt, maar dat zijn daden achterwege blijven.
De imam liet in het gesprek weten dat vrouwen wel als verpleegster mogen werken, maar niet op een gemengde afdeling. Ook mogen ze van hem bij de marechaussee, maar mogen ze onder geen beding iemand van het mannelijk geslacht arresteren. Zoon Suhayb spreekt van een goede start, ondanks de conclusie: "'We hebben veel hoop en zijn optimistisch."
Salam veroorzaakte in 2004 een rel door te weigeren de hand van Rita Verdonk, toenmalig minister van Integratie te schudden. De Tilburgse burgemeester Vreeman liet eind maart al weten dat Salam beter kan vertrekken, omdat hij moslims in Nederland oproept geen belasting te betalen.
Die zoon... die baard... die kop...quote:
Wehe, wat een zak, ik heb het ook gezien.quote:
Ja, maar niet van die baard, wel wat er tussenuitvliegt.quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die zoon... die baard... die kop...![]()
![]()
![]()
Je krijgt toch spontaan dromen van vuurpeletons en hele diepe ravijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |