quote:Op zondag 15 april 2007 14:23 schreef Bos81 het volgende:
Vraag 12 moet je even aanpassen Beschouw er staat nu seizoen 2007/2007![]()
wat die oude man zegtquote:Op zondag 15 april 2007 15:27 schreef golfer het volgende:
Leuk vragen weer.
Binnenkort maar eens er voor zitten gaan.
Dankje. Erg motiverendquote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef fanneke het volgende:
Wat een middagje in de zon al niet kan doen.
Laptopje erbij (en een drankje natuurlijk) en de antwoorden staan binnen een mum van tijd op het scherm.
Nu nog ff dubbelchecken.
sorry.quote:
Die is best naar ja, de rest is tot nu toe wel prima te doen eigenlijk.quote:
Ik heb hem nog steeds niet stomme dingquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die is best naar ja, de rest is tot nu toe wel prima te doen eigenlijk.
"Binnen", zoals Frank Raes zou zeggen. Die van DeeBee trouwens ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:12 schreef fanneke het volgende:
PM met oplossingen verstuurd, Beschouw!
We hebben nog even he.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die van mij komt wat later hoor.
Ook verzonden en ook mijn beste editie.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de antwoorden verstuurd, dit wordt m'n beste editie.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de antwoorden verstuurd, dit wordt m'n beste editie.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef Bayswater het volgende:
Ook verzonden en ook mijn beste editie.Maar het is dan ook mijn eerste deelname
![]()
Moet je meer vragen stellen.quote:Op maandag 30 april 2007 00:42 schreef Beschouw het volgende:
Weinig antwoorden binnen ditmaal
Dat viel tegen.quote:
nou nou vertel vertelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:18 schreef Beschouw het volgende:
Zeven inzendingen maar![]()
Bij vraag 5 ging het om de prijs van deze rugtas.
[afbeelding]
Dan moest je wel eerst weten van welke club hij was.
Dat het zo onrustig hier was.quote:Op maandag 30 april 2007 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er?
godver, malmo ff dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef Bayswater het volgende:
Ik vond de 2e letter wel verdraaid veel op de 3e lijken.![]()
Het is ook meteen het eerst anwoord op Googlequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, ben benieuwd!
MFF kon ik alleen maar Malmo bij bedenken, met ook nog eens die blauw-witte kleuren.
Ja, dat doe je maar in je eigen tijd, he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef Beschouw het volgende:
Sorry voor het wachten. Ben twee dagen gaan fietsen in Drente. Ook leuk.
Twee dagen niet kunnen slapen van spanningquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef Beschouw het volgende:
Sorry voor het wachten. Ben twee dagen gaan fietsen in Drente. Ook leuk.
Verder met antwoorden.
Die tas was dus van Malmö FF. Prijs: 225 Zweedse kronen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat doe je maar in je eigen tijd, he.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:11 schreef dndiek het volgende:
geef mij een paar minuten beschouw
Zoek ik het even op
De vraag luidde dus: In november 2006 werd de Nederlander René van Eck trainer van FC Wohlen in Zwitserland. Welke trainer volgde hij daar op?quote:van Ecks Vorgänger René Erlachner
...er zat nog een interimduo tussen. Namelijk Emilio Munera/Beat Hubeli.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Beschouw het volgende:
in dat stuk staat
[..]
De vraag luidde dus: In november 2006 werd de Nederlander René van Eck trainer van FC Wohlen in Zwitserland. Welke trainer volgde hij daar op?
Erlachner zou je dus denken. Maar.......
Ik drie. Vandaar de vraag met trainer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Bayswater het volgende:
Had een ander artikel waar Erlachner in werd genoemd.
Enkele quizzen terug had Beschouw ook zo'n vraag over een opvolger van een trainer. Toen zocht ie de interim trainer. Daar gingen de meeste (ook ik) toen de fout in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:29 schreef Bayswater het volgende:
Maar er werd gevraagd welke trainer er werd opgevolgd, niet wie er 1 wedstrijd interim was.![]()
Het lijkt de Murphy's quiz wel.![]()
Vind het prima, gewoon beide antwoorden goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Enkele quizzen terug had Beschouw ook zo'n vraag over een opvolger van een trainer. Toen zocht ie de interim trainer. Daar gingen de meeste (ook ik) toen de fout in.
Vandaar dat ik de interim trainer (trainers in dit geval) als antwoord heb opgestuurd.
Goed plan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:37 schreef Bayswater het volgende:
Vind het prima, gewoon beide antwoorden goed.![]()
ja, die bedoel ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Bayswater het volgende:
2.
In februari 2006 stapte Hector Cúper op als trainer van het Spaanse Real Mallorca. Door wie werd hij opgevolgd?
Deze dus.
Klopt. Het gaat nu om 1 letter.quote:
Ja, waarom niet?quote:
Mooi.quote:
Misschien moet ik meteen nieuwe aflevering plaatsen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Spannend hoor die uitslag.![]()
Volgende keer het toch weer iets lastiger maken, maar ik vond het leuk om weer mee te doen.
Hopelijk is er wat meer animo en zijn er wat meer inzendingen bij een volgende editie.
Prima, kan ik nog net voordat ik over een week een weekje Ardennen ga doen misschien wat antwoorden verzinnen/opzoeken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef Beschouw het volgende:
Misschien moet ik meteen nieuwe aflevering plaatsen?
Ja, dat vond ik ook de lastigste vraag deze keer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef Bayswater het volgende:
Die Jap heeft me wel even wat zweet gekost.
Kijk bij de volgende aflevering van de quiz maar eens naar vraag 1.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:51 schreef Bayswater het volgende:
Jammer dat bij die Jap niet werd gevraagd wie de penalty veroorzaakte.
Dank je.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Dos37 het volgende:
14 punten. Alleen die stomme rugzak
Was weer leuk Beschouw. Zal geduldig wachten op de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |