Volgensmij moet je gewoon wat minder hash roken. Maargoed.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:20 schreef StefanP het volgende:
Mijn god zeg. Wat een ontzettend triest product. Ik heb me zelden zoveel geergerd als de afgelopen dagen. Ik kreeg onlangs een 8Gb 3G nano video. Leuk toch? Totdat je probeert om daar ook iets mee te doen:
1. Een Linux versie van iTunes bestaat blijkbaar niet. Ergernis 1. Goed, dus ik pak de Windows lapop van m'n werk.
2. Na het downloaden van 50Mb aan itunes SW, kom ik erachter dat de installer dienst weigert omdat ik 2000 draai en geen XP of Vista (zeg eens Steve, hoeveel betaalt Bill je daarvoor?).
3. Na lang zoeken vind ik de voorlaatste versie van iTunesdie 2000 wel ondersteunt, ergens weggemoffeld op de Apple site. Weer 40Mb downloaden en installeren.
4. iTunes weigert dienst en zegt dat deze iPod niet ondersteund wordt.
5. Aangezien dat m'n laptop van werk is, ga ik terug naar m'n thuis PC met linux. Er blijken wel applicaties te bestaan die net als iTunes je toestaan om je mp3s te synchen. Goed. Ik dus Amarok downloaden: ho maar. Werkt niet. Gtkpod? Ook niet. Wat blijkt: Apple heeft met de nieuwste Nano's en Classics een heel nieuw hashmechanisme toegevoegd, met als doel dat geen enkele applicatie behalve iTunes nog werkt. Om je dus te dwingen hun SW te gebruiken.
6. Na 36 uur was die hash code gekraakt, en heb ik met Gnupod eindelijk m'n mp3tjes over kunnen zetten. Dat was nl. de eerste applicatie die met de nieuwe hash beveiliging overweg kan.
Oh ja, had ik al gezegd dat m'n post op het Apple support forum met de vraag waarom Linux en Windows 2000 niet ondersteund worden, verwijderd is? Stelletje schoften. Net toen je dacht dat het niet erger kon dan Microsoft, leer je hoe Apple z'n zaakjes regelt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat een ontzettende debiel-nerd ben jij.
Apple ontwikkelt producten voor OS X, en tegenwoordig dus ook voor Windows (omdat het een grote markt is). Denk je nou echt dat Apple graag support gaat leveren voor oude windows versies? Dat is heel hun doelgroep niet. Waarom zouden ze in godsnaam geld steken in een verouderd OS?
En dan dat verhaal over iTunes, nogal logisch dat een zwaar oude versie van iTunes de pas geïntroduceerde iPod Nano niet ondersteunt hè? Of snap je dat niet, als echte linux-hack0r?
In het kort:
1. Duh! Kijk dan op de doos, of op de site. Doe eens vooronderzoek voor je iets koopt.
2. Duh! Kijk dan op de doos, of op de site. Doe eens vooronderzoek voor je iets koopt.
3. Boehoe, 40MB is wel groot hè tegenwoordig met al die 20Mbit lijnen en 500Gb schijven.
4. Een verouderd product installeren en verwachten dat het samenwerkt met de nieuwste technologie.
5. Linux. Wat een ontzettend Non-OS is dat. Zie ook punt 1 & 2.
6. Hacker-de-hack! Weeeeeeeeeet! Leeeeeeet! 1337pwnz0rs.![]()
Boehoe ik heb geen baan in de echte werkwereld.... Boehoeeeeeee.....quote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef StefanP het volgende:
[..]. Blijkbaar heb je geen baan in de echte wereld, waar je applicaties van honderdduizend euro draait op een OS dat redelijk werkt (win 2000) in plaats van het jopie-popie spelletjesOS XP. Dacht je nou echt dat pubertjes de enigen waren die een ipod kochten? Of dacht je dat iedereen maar even Vista installeert voor een stukje speeldoed? Apple kiest er bewust voor om 2000 niet te ondersteunen, terwijl dat een fluitje van een cent is. Idem dito voor Linux. Maar jij hebt blijkbaar geen enkele kaas gegeten van DRM of het dichttimmeren van HW en SW om alle anderen uit te sluiten. Maar het is goed hoor: draai jij nou maar lekker je Vista en gebruik maar lekker je iTunes. Ome Bill en Steve denken wel voor je na.
O ja: ik heb die nano gekregen van een leverancier, dus het heeft me geen cent gekost
Ga alstjeblieft door met mij bashen. Je zet jezelf zo ontzettend voor lulquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef StefanP het volgende:
[..]. Blijkbaar heb je geen baan in de echte wereld, waar je applicaties van honderdduizend euro draait op een OS dat redelijk werkt (win 2000) in plaats van het jopie-popie spelletjesOS XP. Dacht je nou echt dat pubertjes de enigen waren die een ipod kochten? Of dacht je dat ieder bedrijf maar even Vista op de laptops van z'n werknemers installeert voor een stukje speeldoed? Apple kiest er bewust voor om 2000 niet te ondersteunen, terwijl dat een fluitje van een cent is. Idem dito voor Linux. Maar jij hebt blijkbaar geen enkele kaas gegeten van DRM of het dichttimmeren van HW en SW om alle anderen uit te sluiten. Maar het is goed hoor: draai jij nou maar lekker je Vista en gebruik maar lekker je iTunes. Ome Bill en Steve denken wel voor je na.
O ja: ik heb die nano gekregen van een leverancier, dus het heeft me geen cent gekost
OSXquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef StefanP het volgende:
[..]. Blijkbaar heb je geen baan in de echte wereld, waar je applicaties van honderdduizend euro draait op een OS dat redelijk werkt (win 2000) in plaats van het jopie-popie spelletjesOS XP. Dacht je nou echt dat pubertjes de enigen waren die een ipod kochten? Of dacht je dat ieder bedrijf maar even Vista op de laptops van z'n werknemers installeert voor een stukje speeldoed? Apple kiest er bewust voor om 2000 niet te ondersteunen, terwijl dat een fluitje van een cent is. Idem dito voor Linux. Maar jij hebt blijkbaar geen enkele kaas gegeten van DRM of het dichttimmeren van HW en SW om alle anderen uit te sluiten. Maar het is goed hoor: draai jij nou maar lekker je Vista en gebruik maar lekker je iTunes. Ome Bill en Steve denken wel voor je na.
probeer het gewoon,,,,,,,,,,,,,, waarom eerst van anderen horen of de garantie kut is....quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Naja mijn iPod is nu al een paar dagen probleemloos, maar ik heb nu sennheiser cx100's die maar aan een kant geluid geven. Broertje zat met iPod te spelen en hij deed het opeens niet meer, ik vraag de ochtend erna ( Toen had ik 'm pas nodig ) of het was gebeurd toen hij ermee aan het kloten was, en het antwoord was "Ja, maar ik dacht oh dat is vast wel terug te draaien dus ik was het vergeten te zeggen".
Kutjong.
Dus, hoe zit dat met garantie op sennheiser? Vast even kut als op apple producten?
Apple kut garantie?quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Naja mijn iPod is nu al een paar dagen probleemloos, maar ik heb nu sennheiser cx100's die maar aan een kant geluid geven. Broertje zat met iPod te spelen en hij deed het opeens niet meer, ik vraag de ochtend erna ( Toen had ik 'm pas nodig ) of het was gebeurd toen hij ermee aan het kloten was, en het antwoord was "Ja, maar ik dacht oh dat is vast wel terug te draaien dus ik was het vergeten te zeggen".
Kutjong.
Dus, hoe zit dat met garantie op sennheiser? Vast even kut als op apple producten?
apple is gewoon kut. qua product en qua helpdeskquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Apple kut garantie?
Man volgens mij weet jij niet waar je over praat. Ik ben zeer te spreken over hun service! Die is top.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:22 schreef --- het volgende:
[..]
apple is gewoon kut. qua product en qua helpdesk
Ik weet wel waar ik over praatquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Apple kut garantie?
Man volgens mij weet jij niet waar je over praat. Ik ben zeer te spreken over hun service! Die is top.
Vrijdag 28 september.quote:Op zondag 30 september 2007 17:01 schreef EricG het volgende:
Weet iemand wanneer de ipod touch uitkomt in Nederland?
volgens mij is het elk jaar wel 28 september hoorquote:Op zondag 30 september 2007 21:47 schreef --- het volgende:
[..]
dat is nog een aantal jaar wachten dus bummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |