Wauw, nou als dat zou kunnen echt heel graag!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Lieke, wellicht kan ik je uit de brand helpen... Wij hebben met onze groep waarschijnlijk een tweetal kaarten over. We gaan jaarlijks met groep van ongeveer 40 mensen, maar 1 stel kan niet mee vanwege ernstig ziek kind. Kaarten gaan anders terug naar organisatie, maar op deze manier kunnen we elkaar misschien sneller helpen.
Ja, was het slachtoffer niet eigenlijk dader of zoiets? En hij kwam geloof ik niet eens voor het festival, had geen kaartje, maar kwam alleen om op de camping te keten.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zaken lagen wel wat gecompliceerder dan dat als ik het me goed herinner. Het slachtoffer had in ieder geval daarvoor ook al flink lopen zieken.
Pas wel op, tegenwoordig kunnen ze die tickets controleren (er staat een naam op van de besteller en dan met diens identiteitskaart). Zie Ilovemyticket.be. Maar ik geloof dat ze dat niet echt controleren, maar vraag anders voor de zekerheid een kopie van de identiteitskaart of het paspoort van degene wiens naam op het kaartje staat. Je weet nooit!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wauw, nou als dat zou kunnen echt heel graag!!!(hoewel het natuurlijk voor dat stel enorm rot is dat hun kind ernstig ziek is...) Ik probeerde je een PM te sturen, maar dat lukte niet. Mijn e-mailadres staat in mijn profiel, dus als je me wil mailen erover? Ik zou ze graag van hen overnemen.
![]()
Inderdaad, daar las ik wat over. Ik wil natuurlijk liever dat risico niet lopen, hoop dat een kopietje van afdoende is. Eventueel kunnen we misschien nog met Ollieee afspreken? Nou, ik ga het in ieder geval even bekijken, bedankt!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Pas wel op, tegenwoordig kunnen ze die tickets controleren (er staat een naam op van de besteller en dan met diens identiteitskaart). Zie Ilovemyticket.be. Maar ik geloof dat ze dat niet echt controleren, maar vraag anders voor de zekerheid een kopie van de identiteitskaart of het paspoort van degene wiens naam op het kaartje staat. Je weet nooit!
Haha, ja sorry ik zat even hardop te denken.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoor d'r niet bij, ik weet niet wie Ollieee is, maar ik zag jullie berichtjes en dacht ik bemoei me er gewoon even mee. Maar zover ik weet is een kopietje voldoende.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
2 uur ja.. maar daarvan gaat de helft op aan de tussenpauzes tussen nummers waar ze het podium afgaan. Beetje jammer, maar dat is al tijden zo.
Heb ze in 2003 gezien en toen deden ze dat ook niet, geen idee waar die man met die moeilijke nick dat vandaan heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]Vorig jaar op RaR ook dikke 2 uur maar ze gaan echt niet na elk nummer van het podium af hoor. Of is dat in RW anders?
Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]Vorig jaar op RaR ook dikke 2 uur maar ze gaan echt niet na elk nummer van het podium af hoor. Of is dat in RW anders?
Net als Pearl Jam dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.
iid volgens mij 2 jaar gelden op werchter duurde het optreden ook 2 en 1/2 uur waarin ze in totaal ongeveer 15 minuten pauzen hebben gehad. Maar ja daar kan ik natuurlijk een beetje naast zitten omdat op het eind van de dag mijn waarnemingsvermogen een beetje verbierd is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee joh, Metallica doet al sinds jaar en dag 2 keer een pauze van een paar minuten in hun set om dan met een toegift te komen. Dat duurt al met al echt niet meer dan een paar minuten totaal.
Zo erg verbierd dat je 2 jaar geleden Metallica dacht te zien op Werchter?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
iid volgens mij 2 jaar gelden op werchter duurde het optreden ook 2 en 1/2 uur waarin ze in totaal ongeveer 15 minuten pauzen hebben gehad. Maar ja daar kan ik natuurlijk een beetje naast zitten omdat op het eind van de dag mijn waarnemingsvermogen een beetje verbierd is.
Ja oke toegift.. maar hij doet het net overkomen alsof ze na elk nummer ff pauze houden.. Metallica geeft standaard altijd 2 toegiften.. waarbij de laatste bijna altijd seek 'n destroy isquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
3 jaar geleden dan? Ik heb ze gezien in ieder geval.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zo erg verbierd dat je 2 jaar geleden Metallica dacht te zien op Werchter?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden dan? Ik heb ze gezien in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |