Bochum ofzo is wel een club voor hem.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien dat hij in Duitsland 3 goals meer maakt
Maar Schalke, Bremen en HSV hebben allen betere aanvallers.
Al zie ik hem bij Bremen nog wel een kans krijgen
Ik denk niet dat hij naar DOrtund of Leverkusen gaat
Katwijk wil hem niet natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:54 schreef ub40_bboy het volgende:
In Duitsland mislukt hij ook, beter gaat hij afbouwen bij katwijk.
Nee, joh. Rot op.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon terug naar Feyenoord zou het beste zijn.
Kuijt wil bij elke club wel zijn carriere afsluitenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Je wil Kuijt niet terug?
Hij moet juist op zijn hoogtepunt stoppen. ij speelt nu bij liverpool, lekker stoppen dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wel overdrijven, Katwijk kan op z'n 36e ook nog wel. En verder? Bij Liverpool heeft hij sowieso niet het eeuwige leven.
Dat is ook gewoon zo.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Mulder noemde Schalke na Bayern de grootste club trouwens
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wel overdrijven, Katwijk kan op z'n 36e ook nog wel.
Omdat hij betere spitsen voor zich heeft in de rangorde?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef Happel het volgende:
Begrijp na het artikel van vandaag in het AD wel enigszins waarom hij nu zit te kloten bij Liverpool.
Gevoelige jongen is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef Happel het volgende:
Begrijp na het artikel van vandaag in het AD wel enigszins waarom hij nu zit te kloten bij Liverpool.
Lekkere vergelijking.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gevoelige jongen is het ook.
Zo zullen er wel meer zijn die nare dingen hebben meegemaakt. Hell, de vader van Jordan werd vermoord terwijl ze dachten dat ie zelf in de auto zat... Die werd ook niet opeens slecht.
quote:'Kuyt onderdeel van grote schoonmaak bij Liverpool'
Liverpool-coach Rafael Benitez gaat deze zomer beginnen aan een grote schoonmaak bij zijn club. Als het aan de Spanjaard ligt vertrekken er liefst tien spelers, ter waarde van bijna 53 miljoen euro, bij The Reds. Onder deze spelers, die News of the World op een rijtje zette, bevindt zich ook Dirk Kuyt (foto, midden).
Volgens News of the World is de opruiming nodig zodat Benitez zijn baan nog een jaartje kan behouden. Met een vernieuwd elftal moet hij de beoogd nieuwe eigenaars van de club, de investeringsmaatschappij DIC, tevreden stellen. Het rijtje spelers dat de Britse krant opsomt liegt er niet om:
Xabi Alonso (weg voor 20 miljoen euro)
Peter Crouch (10 miljoen euro)
Steve Finnan (3,3 miljoen euro)
Sami Hyypiä (transfervrij)
John Arne Riise (8 miljoen euro)
Harry Kewell (transfervrij)
Dirk Kuyt (8 miljoen euro)
Andriy Voronin (transfervrij)
Fabio Aurelio (3,3 miljoen euro)
Charles Itandje (transfervrij)
Zou hij zoveel in salaris terug willen gaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Feyenoord moet gewoon snel zaken doen.
Ik zeg nergens dat Kuijt slecht is. Hij is alleen niet goed genoeg voor Liverpool. Zeker niet als je ziet wat er voor hem loopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
Laat ook maar, ik kan niks zeggen of er lopen weer wat kneuzen te roepen over hoe slecht Kuijt wel niet is.
Ja hij wil hoger dan Feyenoord maar Liverpool is toch net stapje te ver dus als die wil spelen moet die denk ik naar iets tussen Feyenoord en Liverpool in, en het liefst zie ik hem dus op Zuid!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou hij zoveel in salaris terug willen gaan?
En heeft hij niet gewoon een ambitie die hoger is dan Feyenoord op dit moment?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pas jij je plaatje dan ook aan??
Wel even verder luisteren hé?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:43 schreef DANILXL het volgende:
kuyt is bang het ek te missen, wordt gemeld op NOS
Het zal toch wel op de BBC uitgezonden worden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:43 schreef DANILXL het volgende:
kuyt is bang het ek te missen, wordt gemeld op NOS
Weet ik wel, doelde ook niet op jou. Hij kan alleen beter, dan hij nu laat zien...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Kuijt slecht is. Hij is alleen niet goed genoeg voor Liverpool. Zeker niet als je ziet wat er voor hem loopt.
Pfffquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja hij wil hoger dan Feyenoord maar Liverpool is toch net stapje te ver dus als die wil spelen moet die denk ik naar iets tussen Feyenoord en Liverpool in, en het liefst zie ik hem dus op Zuid!
HSV is toch een grotere club hoor.quote:
Bij PSV was hij gewoon fit.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:32 schreef sjimz het volgende:
Robben komt nooit meer terug.
Die is te week voor het topvoetbal.
Het schema tussen PSV en clubs als Chelsea en Real Madrid is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij PSV was hij gewoon fit.
Kreeg 1 blessure destijds tegen Auxerre geloof ik in de UEFA CUP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |