De scheids was wel kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
eensch
Maar leuk dat Dirk heeft gescoord heeft et wel verdiend![]()
Ik zag Kuijt anders weer een paar nuttige ballen geven vandaag, waar verder niet veel mee gedaan werd. Dat 'ie verder op een eiland stond is ook niet volledig aan hem te wijten. Vervolgens scoort ie ook nog de enige treffer en is volgens mij nog steeds clubtopscorer in zijn eerste seizoen, waarom zouden ze 'em al snel niet meer willen zien? Ik zie geen reden, een +20 aantal goals is ook niet alles (wel mooi meegenomen), iemand alleen daarop afrekenen is scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:35 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer voor Kuijt. Vond hem vandaag niet zo best spelen, al kreeg die weinig bruikbare ballen. Ben benieuwd of die volgend seizoen ook kwa goals z'n stempel op wedstrijden kan drukken anders ben ik bang dat de supporters hem, ondanks z'n harde werken, na 2 seizoenen liever niet meer zien.
+25 goals dus volgend jaar.
Nou, daar doe ik echt niet aan. Ik weet heel goed dat Dirkje super belangrijk is met z'n assist, goede werk en algemene spel. Maar bij een topclub moet je een topspits hebben. Ik vind dat Dirk dat is maar bij een topspits horen veel goals, zoals die in z'n seizoenen hiervoor ook heeft gepresteerd. Als Liverpool in de top mee wilt doen zal het ook een spits moeten hebben die veel goals maakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ik zag Kuijt anders weer een paar nuttige ballen geven vandaag, waar niet veel mee gedaan werd. Dat 'ie verder op een eiland stond is ook niet volledig aan hem te wijten. Vervolgens scoort ie ook nog de enige treffer en is volgens mij nog steeds clubtopscorer in zijn eerste seizoen. Waarom zouden ze 'em al snel niet meer willen zien? Ik zie geen reden, een +20 aantal goals is ook niet alles (wel mooi meegenomen), iemand alleen daarop afrekenen is scorebordjournalistiek.
doen ze dat nu niet dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef jojomen4 het volgende:
Als Liverpool in de top mee wilt doen zal het ook een spits moeten hebben die veel goals maakt.
Hij heeft nu al wedstrijden gespeeld die hij bij eender welke Nederlandse topclub niet had gespeeld hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
hij gaat naar feyenoord en pool om prijzen te winnen maar het lukt hem niet
dit dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
In de Premier League spelen ze in ieder geval al jaren geen rol van betekenis.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij valt gewoon tegen.
Een spits moet niet keihard werken maar doelpunten maken.
Werken heb je andere spelers voor of dan moet je van Kuyt een middenvelder maken
Pipo Inzaghi zag je de hele wedstrijd niet maar maakt wel 2 goals.
kaka zag je ook de hele wedstrijd niet en dat is toch ook een wereldspits...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij valt gewoon tegen.
Werken heb je andere spelers voor of dan moet je van Kuyt een middenvelder maken
Kaká is middenvelder en soms een schaduwspits, maar volgens mij heeft hij nooit in de echte spits gestaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:46 schreef werkeend het volgende:
[..]
kaka zag je ook de hele wedstrijd niet en dat is toch ook een wereldspits...
Maar Kuijt is gewoon een goede spits, geen wereldspits. De wereldspits is dan toch iets completer als dat Kuijt is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:46 schreef werkeend het volgende:
[..]
kaka zag je ook de hele wedstrijd niet en dat is toch ook een wereldspits...
Eens. Kuyt kwam gewoon tekort, zowel bij Oranje als Liverpool heeft hij me nog niet kunnen overtuigen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij valt gewoon tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |