jij ziet er gewoon duits uit :pquote:Op zondag 15 april 2007 10:51 schreef Piovan het volgende:
Wel tering veel duitsers daar, niet raar opkijken als winkelpersoneel je in het duits aanspreekt, erger me altijd dood aan
Dat vind ik ook, en k vind het ook niet bijzonder goedkoop ofzo.quote:Op zondag 15 april 2007 10:54 schreef Karina het volgende:
Bataviastad vind ik helemaal niets, je bent er zo uitgekeken en de keuze is niet echt super.
Zeg gewoon van wel, en meldt daarbij dat bataviastad kut isquote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef ivetje het volgende:
Hmm, vriendje wil eigenlijk niet naar Roermond maar goed
Is Bataviastad (gezien de verbouwing) niet heel toevallig 1 grote bouwput ofzo
There's only one way to find outquote:Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef ivetje het volgende:
Ik hoor idd dat bataviastad tegenvalt van iedereen, maar doet roermond dat dan niet
Roermond is ook kut hoor, je bent zo in de stad, maar als die open is?quote:Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef ivetje het volgende:
Ik hoor idd dat bataviastad tegenvalt van iedereen, maar doet roermond dat dan niet
Da's waar, maar wel 40 minuten langer in een berlingo met kut-airco en die niet harder gaat dan 130quote:
Maarmechelen heb ik de site van gezien en is toch weer net TE duur enzo hoor. Ik hoef geen Boss of Versace te hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Wampi het volgende:
Roermond viel minder tegen dan Bataviastad. Ik zou of voor Roermond kiezen, of Maasmechelen Village overwegen ( http://www.maasmechelenvillage.com/Maasmechelen/home.asp?lan=nl )
Rijdt een berlingo niet harder dan 130?quote:Op zondag 15 april 2007 11:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's waar, maar wel 40 minuten langer in een berlingo met kut-airco en die niet harder gaat dan 130(ow w8, dat laatste mag je toch niet
)
Nou, zonder wind tegen kan ie net aan de 140 komen...maar dat is ook echt z'n max hoorquote:Op zondag 15 april 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rijdt een berlingo niet harder dan 130?
Valt me erg tegen van een 'moderne' auto...
M'n 2cv rijdt ook 130
ok, voor de wind dan...
quote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, zonder wind tegen kan ie net aan de 140 komen...maar dat is ook echt z'n max hoorEn dan zit ie niet tot aan het dak toe volgestouwd hoor...gewoon 2 passagiers
Heel erg offtopic dit
hihi, tis ook maar net wat je zoekt natuurlijk. dankzij dit topic heb ik wel net vriendje overgehaald om zo naar maasmechelen te gaanquote:Op zondag 15 april 2007 11:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Maarmechelen heb ik de site van gezien en is toch weer net TE duur enzo hoor. Ik hoef geen Boss of Versace te hebbenVind dat weer net te chique
Krozantje erbij (mooie spelling hequote:Op zondag 15 april 2007 11:23 schreef ivetje het volgende:
Vriendje komt net zijn bed uit, dus zal het eens gaan overleggen als ie een kopje koffie heeft gehad dat ik antuurlijk voor em klaar maak
Wampi, veel plezier!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |