Dat is Hilde toch? Producer van Claudia D'r op.quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef TIM-846 het volgende:
wie of wat is trouwens die fröle / freule / frulle? waar claudia 't altijd over heeft in haar programma?![]()
en dat doen ze dus nu!quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd of Coen en Sander nog ff met Yolanthe gaan bellen, ze had beloofd nooit iets met Jan Smit te beginnen
Was dat: Laid Back - Sunshine Reggae?quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef Toad het volgende:
Hehehehe dit is wel erg fout.
Super vette plaat man!quote:Op maandag 16 april 2007 18:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Was dat: Laid Back - Sunshine Reggae?Die heb ik hardop mee zitten brullen op de fiets in het zonnetje
Vind Clocks echt verschikkelijk, en dan hebben ze het ook al een keer of 3/4 uitgezonden vandaag en gisteren.quote:Op maandag 16 april 2007 18:50 schreef Impry het volgende:
Hier heb ik een de CD van! Buena Vista Social Club in samenwerking met heul wat artiesten. Echt lekker zomerCDtje!
Maar toch niet in deze versie?quote:Op maandag 16 april 2007 18:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind Clocks echt verschikkelijk, en dan hebben ze het ook al een keer of 3/4 uitgezonden vandaag en gisteren.
quote:Op maandag 16 april 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
Ja juist wel ik vind het echt nergens naar klinken
Ik had m ook fout. Misschien dat ik Recover van The Automatic ga requesten.quote:Op maandag 16 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra ook binnen, voorzien van een hip t-shirt met bijpassende korte broek.
Gaan jullie nog wat requesten?? Ik had trouwens de Noordpool vraag fout..![]()
Ik heb hem nog niet gemaakt voor vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra ook binnen, voorzien van een hip t-shirt met bijpassende korte broek.
Gaan jullie nog wat requesten?? Ik had trouwens de Noordpool vraag fout..![]()
Niet Raoul?quote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik had m ook fout. Misschien dat ik Recover van The Automatic ga requesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |