Davy Oyen (Roeselaere)quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers met een Nederlands voetbalverleden spelen nu in de eerste klasse?
Als ik die naam hoor, denk ik aan Topshotsquote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Davy Oyen (Roeselaere)
Davy Schollen (Anderlecht)
Tommie Soetaers (Genk)
Daniel Cruz (GBA)
Tim Smolders (Charleroi)
Bart van den Eede (Westerlo)
Geert de Vlieger (Zulte-Waregem)
Marc Volders (Mouscron)
Assou-Ekotto (Mouscron)
Wamberto (Mons)
Peter van Houdt (STVV)
Tom van Mol (Cercle)
Wouter Artz (Cercle)
Gert Claessens (Lierse)
Bob Peeters (Lierse)
Joos Valgaeren (Club Brugge)
Nog enkelen:quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers met een Nederlands voetbalverleden spelen nu in de eerste klasse?
Bij FC Twente, wel bijzonder matig..quote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef Radegast het volgende:
Heeft Cavens in Nederland gevoetbald??? Nooit opgevallen..
Volgens mij hebben ze het weer aan de sportredacties van alle grote Vlaamse kranten en magazines gevraagd. En dan krijg je weer het verhaal van Club Brugge en Standard, die enkel stemmen krijgen uit hun landsdeel, en Anderlecht, dat uit beide landsdelen stemmen krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie hecht nu waarde aan dat blaadje. Hoe hebben ze dat trouwens gezocht , weer een poll of sport.be ofzo zeker ?
is dat het zelfde blad als die seizoensgids ? die had ik begin seizoen besteld top uitgave was datquote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie hecht nu waarde aan dat blaadje. Hoe hebben ze dat trouwens gezocht , weer een poll of sport.be ofzo zeker ?
Stel je voor dat Lozano in '86 had meegespeeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En overigens was Lozano eigenlijk een Belg. (geboren in Antwerpen zelfs) Het is dat zijn papieren in het Spanje van Franco bleven hangen (waardoor zijn familie feitelijk illegaal was) of hij had voor de Rode Duivels gespeeld.
Heeft 'm z'n been al terug?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef mesecina het volgende:
Lozano is toch met voorsprong beste voetballer ooit in Belgische competitie!
Bij mijn weten enkel:quote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke Argentijnen spelen in de eerste klasse?
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat is daarmee gebeurd dan ?
quote:Op 11 april 1987 liep Lozano een zware beenbreuk op na een zware tackle van KSV Waregem verdediger Ivan Desloover.
En hij heerstquote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als ik die naam hoor, denk ik aan Topshots![]()
Wat speelt die gozer al lang mee![]()
Typischquote:Nottingham-zaak is van de baan voor Anderlecht
vr 20/04/07 - Constant Vanden Stock, de ere-voorzitter van Anderlecht, mag opgelucht ademhalen
De omkoopaffaire van Nottingham Forest is definitief van de baan voor Anderlecht. Na een jarenlange procedureslag hebben de Engelse ploeg en haar ex-spelers de schadeclaim laten vallen. Anderlecht won in 1984 de return in de halve finales van de UEFA-cup met 3-0. Later bleek dat toenmalig voorzitter Constant Vanden Stock de ref 1 miljoen oude Belgische franken "geleend" had.
Vijftien spelers van Nottingham eisten een schadevergoeding van 420.000 euro. Ook de club wilde geld van Anderlecht, samen goed voor 10 miljoen euro. Maar die klacht valt dus weg, melden La Dernière Heure en Het Nieuwsblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |