quote:Op zondag 15 april 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Die extra lamp is ook slecht voor het milieu net zoals die airco, dus ik ga Hier ook ff mailen![]()
Vast, want hij kan er door zijn omvang met zijn hand natuurlijk niet bij... en ineens vraag ik me af of hij zijn billen wel kan afvegen... toen hij dronken in het bad dook was er een groot donker gebied in die regionen te zien.quote:Op zondag 15 april 2007 03:56 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij doet Jaap dit ook als ie jeuk aan zijn kont heeft.. schuren tegen de muur...
je deed anders leuk mee al die tijd?quote:Op zondag 15 april 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben al dat paardengezeik nu wel zat.
Het zal haar zeer tot haar hart gaan.quote:Op zondag 15 april 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Enne, vergeet Hare Majesteit niet, dat is ook een groot dieren- en paardenliefhebster![]()
Ik ben nu ook wel zatquote:Op zondag 15 april 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben al dat paardengezeik nu wel zat.
Dit paard schuurt vaak. Je zag het al maanden in de paardenbak. Daar werden een paar keer de planken uit de palen gedrukt bij het schuren. Maar ja, hoe kan een paard anders aan z'n kont krabben, nietwaar.quote:Op zondag 15 april 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
Dat schuren gaat wel erg lang door. Dient het soms voor iets anders?
Ik vind het wel rustgevend... ik zit toch over mijn zieke kat te waken.quote:Op zondag 15 april 2007 04:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja wie niet,maar helaas zit je eraan vast tot het beestje is bevallen![]()
En en het wereld natuurfonds, amnesty, de dierenpartij, ankie en de keurslagerquote:Op zondag 15 april 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Enne, vergeet Hare Majesteit niet, dat is ook een groot dieren- en paardenliefhebster![]()
O ja, dat is ook zo. Prachtig zoals ze die planken zowat omver duwde.quote:Op zondag 15 april 2007 04:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit paard schuurt vaak. Je zag het al maanden in de paardenbak. Daar werden een paar keer de planken uit de palen gedrukt bij het schuren. Maar ja, hoe kan een paard anders aan z'n kont krabben, nietwaar.
OMFG wat voor kater staat mij wel niet te wachten danquote:Op zondag 15 april 2007 04:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja wie niet,maar helaas zit je eraan vast tot het beestje is bevallen![]()
hmm wij zit te waken over een weggelopen kat....die in de bosjes zit,maar er niet uit wil! (te dicht bebost om te kunnen pakken zomaar).quote:Op zondag 15 april 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel rustgevend... ik zit toch over mijn zieke kat te waken.
Geen Whiskas met sardines in huis?quote:Op zondag 15 april 2007 04:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmm wij zit te waken over een weggelopen kat....die in de bosjes zit,maar er niet uit wil! (te dicht bebost om te kunnen pakken zomaar).
vul dus ook mn slapeloze nacht op nu....![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG wat voor kater staat mij wel niet te wachten dan![]()
![]()
![]()
Dreig met een permbanquote:Op zondag 15 april 2007 04:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmm wij zit te waken over een weggelopen kat....die in de bosjes zit,maar er niet uit wil! (te dicht bebost om te kunnen pakken zomaar).
vul dus ook mn slapeloze nacht op nu....![]()
zelfs biefstuk in huis,maar meneer vind het grappig om binnen handbereik te komen en dan weer het hazenpad te kiezen helaas.....quote:
don that,maar hij lacht ons vierkant uit....quote:
Tonijn in blik doet wonderen, een hans en grietje trail maken naar jullie huis.quote:Op zondag 15 april 2007 04:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zelfs biefstuk in huis,maar meneer vind het grappig om binnen handbereik te komen en dan weer het hazenpad te kiezen helaas.....
inmiddels zijn wij na 2 nachten flink gebroken....![]()
Ik weet hoe het voelt. Mijn kat was de hele dag weg terwijl ze snotterig is en een (wordt behandeld) ontsteking in haar mond heeft.quote:Op zondag 15 april 2007 04:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zelfs biefstuk in huis,maar meneer vind het grappig om binnen handbereik te komen en dan weer het hazenpad te kiezen helaas.....
inmiddels zijn wij na 2 nachten flink gebroken....![]()
Kont-meditatie. Nog rustgevender dan navelstaren of focussen op een kaarsvlammetjequote:Op zondag 15 april 2007 04:12 schreef Carlaa het volgende:
niet te geloven.. ik zit al uren naar de kont van een paard te kijken.. moet niet gekker worden!
Het konden ook dagen zijnquote:Op zondag 15 april 2007 04:12 schreef Carlaa het volgende:
niet te geloven.. ik zit al uren naar de kont van een paard te kijken.. moet niet gekker worden!
Wanneer stond ik dat niet dan?quote:
Heb je Japio wel eens bezig gezien in z'n slaap. Hele verhalen, goed verstaanbaar, wild zwaaiend met z'n armen en stampend met z'n benen. Al een paar dagen gemist nu, maar was mooi om te zien. 'n Keer was hij laaiend op Huub, 'n andere keer ging het over zijn 10.000 euro borgsom......quote:Op zondag 15 april 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
On-topic: toch vind ik als leek dat Eginia onrustig is voor een slapend paard.
Ja okee, maar Jaap heeft een psycholoog nodig want die houdt letterlijk en figuurlijk teveel vast dus dat laatste komt er 's nachts dan natuurlijk uitquote:Op zondag 15 april 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je Japio wel eens bezig gezien in z'n slaap. Hele verhalen, goed vertsaanbaar, wild zwaaiend met z'n armen en stampend met z'n benen. Al een paar dagen gemist nu, maar was mooi om te zien. 'n Keer was hij laaiend op Huub, 'n andere keer ging het over zijn 10.000 euro borgsom......
pfff,net weer in de bosjes gehangen,en wederom sprong hij over een muurtje....quote:Op zondag 15 april 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt. Mijn kat was de hele dag weg terwijl ze snotterig is en een (wordt behandeld) ontsteking in haar mond heeft.
On-topic: toch vind ik als leek dat Eginia onrustig is voor een slapend paard.
* zet wijnglas weg en haast zich gaat naar bedquote:Op zondag 15 april 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer stond ik dat niet dan?
Eend deed een post zetten "Ik ben ook aardig zat" als reactie op "ik ben HET zat"
Petraa las niet zo goed en kwekte vrolijk door over het paard.
Eend kwam met een lollige post over zijn aanstaande kater...
En ik zei dat goed lezen voor mietjes is.
hahaha wakker ben ik waarschijnlijk nog wel...maar als kutnewbie zou ik het lef niet hebben zo`n grootse daad te verrichten....quote:Op zondag 15 april 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Is er straks nog iemand wakker om een nieuwe COS aan te maken... ik doe het niet.
Gewoon doen. Quote en copy de openingspost van deze COS. Open een nieuwe COS, plak de gekopieerde tekst, twee regeltjes update, en klaar is kees cindy.quote:Op zondag 15 april 2007 04:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha wakker ben ik waarschijnlijk nog wel...maar als kutnewbie zou ik het lef niet hebben zo`n grootse daad te verrichten....![]()
Laten we maar stoppen met posten, dan is er geen nieuwe COS nodig. Nieuwe COSsen openen is alleen maar gezeik over de TT en gezeur dat ze iets anders in de OP hadden willen zien staan, naast de standaard Gert-tekst (wat verder geen probleem is).quote:Op zondag 15 april 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Is er straks nog iemand wakker om een nieuwe COS aan te maken... ik doe het niet.
Inderdaad, vertel mij wat over dat gezeik. Bij mij was het tot in HOOLIGANS aan toequote:Op zondag 15 april 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met posten, dan is er geen nieuwe COS nodig. Nieuwe COSsen openen is alleen maar gezeik over de TT en gezeur dat ze iets anders in de OP hadden willen zien staan, naast de standaard Gert-tekst (wat verder geen probleem is).
mischien waag ik een poging op een wat minder laat/vroeg tijdstip....quote:Op zondag 15 april 2007 04:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon doen. Quote en copy de openingspost van deze COS. Open een nieuwe COS, plak de gekopieerde tekst, twee regeltjes update, en klaar is kees cindy.
Vertel!quote:Op zondag 15 april 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, vertel mij wat over dat gezeik. Bij mij was het tot in HOOLIGANS aan toe![]()
nieuwe COS had wel leuk geweest,maar ik brand er mn vingers liever niet aan.....quote:Op zondag 15 april 2007 04:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met posten, dan is er geen nieuwe COS nodig. Nieuwe COSsen openen is alleen maar gezeik over de TT en gezeur dat ze iets anders in de OP hadden willen zien staan, naast de standaard Gert-tekst (wat verder geen probleem is).
edit-001 : Gewoon een edit kan ook, hebben we geen nieuwe COS nodig. Bij Bolle blijft alles rustig.
aan jou de eer!!quote:Op zondag 15 april 2007 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik de volgende maar even knutselen dan?
Ja, meld ook de zieke en de weggelopen katten maar.quote:Op zondag 15 april 2007 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik de volgende maar even knutselen dan?
Als je het zo moet uitleggen wordt het toch minder hequote:Op zondag 15 april 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer stond ik dat niet dan?
Eend deed een post zetten "Ik ben ook aardig zat" als reactie op "ik ben HET zat"
Petraa las niet zo goed en kwekte vrolijk door over het paard.
Eend kwam met een lollige post over zijn aanstaande kater...
En ik zei dat goed lezen voor mietjes is.
mijn is wit met zwarte vlekken,en een maskertje van zwart over zn voorhoofd....oopsss ik draaf door??(draven heeft wel met paarden te maken toch?)quote:Op zondag 15 april 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, meld ook de zieke en de weggelopen katten maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |