Had jij het gesprek van Ellen met Sylvia, begin van de avond, nog gevolgd ?quote:Op zondag 15 april 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn er weer voor gaan zitten, zie ik![]()
Braaaajen heeft geklaagd over de aanwezigheid van de hondjes, Hij kan nou niet meer zoveel neuken als hij zou willen. Hij heeft minder aandacht als voorheen. De rat is jaloers op de hondjes.quote:Op zondag 15 april 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat Brian het tempo van Amanda niet bij kan houden en allnang blij is dat ie afgelost word door die kuttelikkertjes...![]()
Mij komt het goed uit, mijn kat is ziek en zo'n stream is wel rustig om naar te kijken terwijl ik nog een tijdje bij haar zit. Ze was de hele dag weg. Maar dat is off-topic. Eginia is inderdaad erg rustig. Ik ben verbaasd dat zoiets zoveel dagen kan duren.quote:Op zondag 15 april 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet speciaal, als het niet snel onrustig wordt, ben ik weg. Het zou leuk zijn de bevalling mee te maken, maar ik heb geen zin er voor wakker te blijven.
Zo zie ik het ookquote:Op zondag 15 april 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Mooi om die innerlijke strijd te aanschouwen en tot nu toe, petje af
Nee, het was afgelopen (stream weg) voordat je goed en wel iets op kon vangen. Ik hoorde dat Ellen de merrie zou houden maar het veulen ging verkopen 'als het goed was'. Heb jij meer gehoord?quote:Op zondag 15 april 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Had jij het gesprek van Ellen met Sylvia, begin van de avond, nog gevolgd ?
Die masterbedroom is verkregen door een stemming, en die tijd is verlopen en hij weigert er nog uit te gaan en brian doet er niet eens zo moeilijk over, terwijl voor hem en amdanda toch de meeste 'privacy' is weggelegd zou je denken.quote:Op zondag 15 april 2007 01:15 schreef Lieve het volgende:
Huub slaapt toch boven in de MASTERBEDROOM? In zijn eigen bed! Nacht na nacht na nacht. Overal in het huis piesen en buiten in de tuin is toch het niveau dat daar heerst? Nena moest niet zeiken ( woorden van Amanda en niet van mij!) en de honden respect betonen van Amanda. Binnen piesen was daar geen enkel excuus in. Dus is het raar dat Rat B zich over dat gedrag van Huub wel druk maakt, maar met de twee gore gremlin honden zelfs onder de dekens laat slapen. is RatB daar alleen mee bezig als het Huub betreft en niet als het de honden zijn?
Raar, zal wel komen omdat hij Huub niet in zijn bed onder de lakens krijgt! Dan is Huub in ieder geval geen hond! en RatB nog steeds een Rat.
quote:Op zondag 15 april 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat Brian het tempo van Amanda niet bij kan houden en allnang blij is dat ie afgelost word door die kuttelikkertjes...![]()
Ze heeft zaad van twee hengsten op het oog voor de volgende inseminatie. Een van die hengsten lijkt op de hengst, die de huidige bevruchting heeft geleverd. Als het veulen goed gevormd is en inderdaad een donker bruine kleur heeft, zal het die hengst gaan worden.quote:Op zondag 15 april 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het was afgelopen (stream weg) voordat je goed en wel iets op kon vangen. Ik hoorde dat Ellen de merrie zou houden maar het veulen ging verkopen 'als het goed was'. Heb jij meer gehoord?
Logisch dat Huub nog niet vertrekt. Brian maakt een geweldige fout, hij moet gewoon een volgende vergadering gaan houden. Dan wordt vanzelf de volgende bewoner voor de masterbedroom gekozen. Zolang de groep nog geen besluiit heeft genomen dat iemand anders in die kamer gaat slapen, heeft Huub toch geen reden om te vertrekken.quote:Op zondag 15 april 2007 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die masterbedroom is verkregen door een stemming, en die tijd is verlopen en hij weigert er nog uit te gaan en brian doet er niet eens zo moeilijk over, .......<knip>
Is er eigenlijk geturft hoevaak Huub is klaargekomen en Brian?quote:Op zondag 15 april 2007 01:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
HDNKKK had natuurlijk Huub beter het werk kunnen laten doen. Dan was er tenminste nog iets van betovering in de ogen van Amanda verschenen. Nu is het maar een triestige snol. Met kutlikkertjes en een tempo dat de droogrammer zonder passie en een veel te hoge eigen waarde niet bij kan houden.
Ik snap dat Huub voor de eer bedankt bij Snollie en HDNKKK. Hij neemt liever een echt goede hoer!
Dus Ellen zou graag een donker veulen willen hebben. Ik vraag me af wat ze met Eginia doet als het veulen een geschikte fokmerrie blijkt te zijn. Heeft ze dan twee fokmerries, of krijgt Eginia een andere taak.quote:Op zondag 15 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze heeft zaad van twee hengsten op het oog voor de volgende inseminatie. Een van die hengsten lijkt op de hengst, die de huidige bevruchting heeft geleverd. Als het veulen goed gevormd is en inderdaad een donker bruine kleur heeft, zal het die hengst gaan worden.
Als het veulen een mannetje is, verkoopt ze zeker. Anders hangt het af van de bouw van het veulen. Mocht het kenmerken hebben dat ze een fok-merrie kan worden, zal Ellen het veulen zelf houden.
Ja, dat vind ik ook zo grappig. Huub heeft daarover een vergadering belegd toendertijd... en nu jammereen ze alleeen maar dat Eric en Huub in de MB blijven liggen zonder ook maar iets van overleg in de groep.quote:Op zondag 15 april 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Huub nog niet vertrekt. Brian maakt een geweldige fout, hij moet gewoon een volgende vergadering gaan houden. Dan wordt vanzelf de volgende bewoner voor de masterbedroom gekozen. Zolang de groep nog geen besluiit heeft genomen dat iemand anders in die kamer gaat slapen, heeft Huub toch geen reden om te vertrekken.
Brian is niet slim genoeg, hij moet gewoon een vergadering plannen !
Voordat het veulen fokrijp is duurt een paar jaar. En een extra merrie is geen probleem, ze heeft een stal met nog veel meer merries. Ze heeft een komplete fokkerij, ze heeft het wel gezegd maar ik weet niet meer hoeveel paarden ze heeft. Ze heeft ook enkele rijpaarden voor speciale kampen voor gehandicapte kinderen die bij haar komen paardrijden.quote:Op zondag 15 april 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Ellen zou graag een donker veulen willen hebben. Ik vraag me af wat ze met Eginia doet als het veulen een geschikte fokmerrie blijkt te zijn. Heeft ze dan twee fokmerries, of krijgt Eginia een andere taak.
nee, Huubquote:Op zondag 15 april 2007 01:31 schreef obezzi het volgende:
slaapt nico in de masterbedroom????
Ik dacht even te moeten gaan kijken... verder wil ik er niet meer over nadenken en ben terug geswitchted naar Bolle...quote:Op zondag 15 april 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Waarom heeft Jaap die dekens en kussens naast zich zo hoog opgestapeld... is dat zodat niemand ziet wat hij doet? En, wat doet hij dan?![]()
Sylvia was gewend alle extra kussen en dekbedden op Nicolaa's bed te gooien. Nicolaas gooit dat nu allemaal op het vrije bed naast Japio.quote:Op zondag 15 april 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
Waarom heeft Jaap die dekens en kussens naast zich zo hoog opgestapeld... is dat zodat niemand ziet wat hij doet? En, wat doet hij dan?![]()
Jajaja, Huub is heilig.quote:Op zondag 15 april 2007 01:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
nee, HuubEn alle maandan daarvoor sliep ratB oftewel Brian het feestvarken er. Dat was nadat hij Stephan had weggepest en uit die kamer had bewerkstelligd.
Hij sliep daar met zijn 'vriend' Bart ( die nu geen vrienden meer met ratB is) en daarna sliep hij er alleen of met zijn neukertje ( N.B. woorden van Natasia ! ) Amanda.
Nu wil RatB dat Huub (na een luttele drie weekjes waarin hij diverse pestpartijen over zich heen heeft gekregen) die kamer weer uitgaat. Para Bain is zelfs zo onmachtig prachtig kwaad geworden dat hij in "de Para vlieg" een bestseller op You Tube focking zichzelf te lijf ging.
RatB heeft ook de stoel van Huub onder Huub vandaan getrokken in zijn eindeloze oneindige agressie en hij heeft Huub een kopstoot gegeven. Jaap en snollie Amanda als wapen ingezet en ook zijn kooimama Nasty is voor hem in de hoogste toon aan het viswijven gegaan.
Nog immer slaap Huub in zijn eigen bed! Met recht en reden. Hij is immers verreweg de meest populaire bewoner! In zijn eentje haalt hij bijna 50% van de stemmen. Dus dan is een masterbedroom wel op zijn plaats. Dan sta je die plaats niet af en de minst populaire gast daar!
Of de anderen die nu elke keer mogen meegenieten (ook zijn grote vriendin syl dus) vragen het aanquote:Op zondag 15 april 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch dat Huub nog niet vertrekt. Brian maakt een geweldige fout, hij moet gewoon een volgende vergadering gaan houden. Dan wordt vanzelf de volgende bewoner voor de masterbedroom gekozen. Zolang de groep nog geen besluiit heeft genomen dat iemand anders in die kamer gaat slapen, heeft Huub toch geen reden om te vertrekken.
Brian is niet slim genoeg, hij moet gewoon een vergadering plannen !
Wie is Huub?quote:Op zondag 15 april 2007 01:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
nee, HuubEn alle maandan daarvoor sliep ratB oftewel Brian het feestvarken er. Dat was nadat hij Stephan had weggepest en uit die kamer had bewerkstelligd.
Hij sliep daar met zijn 'vriend' Bart ( die nu geen vrienden meer met ratB is) en daarna sliep hij er alleen of met zijn neukertje ( N.B. woorden van Natasia ! ) Amanda.
Nu wil RatB dat Huub (na een luttele drie weekjes waarin hij diverse pestpartijen over zich heen heeft gekregen) die kamer weer uitgaat. Para Bain is zelfs zo onmachtig prachtig kwaad geworden dat hij in "de Para vlieg" een bestseller op You Tube focking zichzelf te lijf ging.
RatB heeft ook de stoel van Huub onder Huub vandaan getrokken in zijn eindeloze oneindige agressie en hij heeft Huub een kopstoot gegeven. Jaap en snollie Amanda als wapen ingezet en ook zijn kooimama Nasty is voor hem in de hoogste toon aan het viswijven gegaan.
Nog immer slaap Huub in zijn eigen bed! Met recht en reden. Hij is immers verreweg de meest populaire bewoner! In zijn eentje haalt hij bijna 50% van de stemmen. Dus dan is een masterbedroom wel op zijn plaats. Dan sta je die plaats niet af en de minst populaire gast daar!
Oh. Tja, er zal ook eens iets spannends achter zitten bij Jaap.quote:Op zondag 15 april 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia was gewend alle extra kussen en dekbedden op Nicolaa's bed te gooien. Nicolaas gooit dat nu allemaal op het vrije bed naast Japio.
Leuk he, een vooraanzicht voor de verandering.quote:Op zondag 15 april 2007 01:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht even te moeten gaan kijken... verder wil ik er niet meer over nadenken en ben terug geswitchted naar Bolle...
quote:Op zondag 15 april 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Jajaja, Huub is heilig.
Nu effe adem halen en je posts een beetje inkorten, graag!!!
Waarom? Ik vond het een prima post.quote:Op zondag 15 april 2007 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Jajaja, Huub is heilig.
Nu effe adem halen en je posts een beetje inkorten, graag!!!
We hebben het alleen aan een keer of tig voorbij zich komen.quote:
Het lijkt feller dan het is; de camera staat vol open.quote:Op zondag 15 april 2007 01:46 schreef ach het volgende:
Staat dat paard elke nacht in dat felle licht?
Er moet tv gemaakt worden, dus dat kreng went er maar aanquote:Op zondag 15 april 2007 01:46 schreef ach het volgende:
Staat dat paard elke nacht in dat felle licht?
Op camera lijkt licht juist minder fel, reken maar dat er aardig wat watt hangt...quote:Op zondag 15 april 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt feller dan het is; de camera staat vol open.
Da's de aard van het programma; we zitten ook al voor de derde nacht naar hetzelfde bolle paard te kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben het alleen aan een keer of tig voorbij zich komen.
Sorry, Huub gaat tegen geen enkele afspraak in. Het gebruik van de masterbedroom en de regels daarover staan zelfs in de spelregels. De vergaering daarover en de stemming is helemaal beschreven. Alleen het fenomeen hoofdmiljonair is afgeschaft, de rest niet......quote:Op zondag 15 april 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of de anderen die nu elke keer mogen meegenieten (ook zijn grote vriendin syl dus) vragen het aan
Hij gaat tegen de afspraak in, dat zou op zich een reden kunnen zijn om eruit te gaan...
Dat van die afstandsbedieningen vond ik eigenlijk slimmer en leuker dan een stemming
hopelijk bedenkt hij nog een keer zoiets
Ja, het is helemaal rustig in de villa. iedereen slaapt.quote:Op zondag 15 april 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Even voor mijn info (heb nog steeds geen streams); iedereen is al naar bed?
Ik gaf je nog wel een goeie linkquote:Op zondag 15 april 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Even voor mijn info (heb nog steeds geen streams); iedereen is al naar bed?
Jaap ligt te lezen....quote:Op zondag 15 april 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is helemaal rustig in de villa. iedereen slaapt.
Welke is Jaap?quote:Op zondag 15 april 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gaf je nog wel een goeie link![]()
Iedereen slaapt behalve een paard en een hondje.
Vannacht bleek dat er relatief weinig licht in de stal is. De camara staat op maximaal gevoelig, want je zag de paardenbak buiten ook alsof het daglicht was. Toch was het toen 04:00, dus knap donker buiten.quote:Op zondag 15 april 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op camera lijkt licht juist minder fel, reken maar dat er aardig wat watt hangt...
quote:Op zondag 15 april 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke is Jaap?Die ligt nl. nog te lezen.
Dat paard gaat uiteindelijk bevallen. Lieve moet af en toe uit d'r herhalingsmodus.quote:Op zondag 15 april 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's de aard van het programma; we zitten ook al voor de derde nacht naar hetzelfde bolle paard te kijken![]()
De afspraak was toch voor 3 weken oidquote:Op zondag 15 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, Huub gaat tegen geen enkele afspraak in. Het gebruik van de masterbedroom en de regels daarover staan zelfs in de spelregels. De vergaering daarover en de stemming is helemaal beschreven. Alleen het fenomeen hoofdmiljonair is afgeschaft, de rest niet......
Ja, de grap met de afstandsbediening was heel goed.
Die stream was er net nog nietquote:Op zondag 15 april 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke is Jaap?Die ligt nl. nog te lezen.
Doctor's orders?quote:Op zondag 15 april 2007 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat paard gaat uiteindelijk bevallen. Lieve moet af en toe uit d'r herhalingsmodus.
De regels schrijven niets over een tijdvak van 3 weken. Alleen wordt beschreven dat er een vergadering nodig is om te bepalen wie in de masterbedroom gaat slapen. Huub doet niets verkeerd.quote:Op zondag 15 april 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
De afspraak was toch voor 3 weken oid
Die zijn voorbij, dan gaat hij toch tegen een afspraak in
Kan me haast niet voorstellen, want dan was al die heisa (waar huub zijn maatje eric afviel, maar dat terzijde) helemaal voor niks.
Parra bradda logica!quote:Op zondag 15 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regels schrijven niets over een tijdvak van 3 weken. Alleen wordt beschreven dat er een vergadering nodig is om te bepalen wie in de masterbedroom gaat slapen. Huub doet niets verkeerd.
Brian moet overigens niet zoveel heisa maken, hij bleef er zelf immers zo'n 3 maanden slapen !
Het blijft inderdaad nog steeds lastig Jaap door het UTP kabeltje te kunnen proppen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |