Durf ik ook wel te zeggen dat ik met Jaap sex wil. (jaap modus)quote:Op zondag 15 april 2007 00:54 schreef akveor het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE.... Jaap zegt net dat ie wel met Cora sex wil hebben in DGK....
ja maar ook huub is kwa spelnivo omlaag gegaan, en het leuke kwajongenachtige van het begin heeft hij steeds minderquote:Op zondag 15 april 2007 00:53 schreef Lieve het volgende:
Voor Huub is iedereen daar behoorlijk bang. Raar toch eigenlijk dat het kleine ventje voor zoveel opschudding blijft zorgen. Hij drinkt nauwelijks meer ( en zeurt daar weinig over!) en draagt nog steeds het totale programma.
Net als in topics van anderen komt ieder gesprek al snel op.... Huub.
Heel raar, maar dan doe je er dus wel toe. Dat kan niet iedereen zeggen.
quote:Op zondag 15 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
jeetje, kon nou niemand even de link in de bug topic zetten?
kleine moeite ... veel plezier...
jajajaja we weten het wel dat je een dikke Huub fan bent ! Bang voor Huub MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 april 2007 00:53 schreef Lieve het volgende:
Voor Huub is iedereen daar behoorlijk bang. Raar toch eigenlijk dat het kleine ventje voor zoveel opschudding blijft zorgen. Hij drinkt nauwelijks meer ( en zeurt daar weinig over!) en draagt nog steeds het totale programma.
Nicolazerus is al afgezakt naar .... niveau supersaai.
Het heeft weinig meerwaarde! Geweldig dat ieder gesprek vroeg of laat in de kooi en daarbuiten over Huub gaat.
Net als in topics van anderen komt ieder gesprek al snel op.... Huub.
Heel raar, maar dan doe je er dus wel toe. Dat kan niet iedereen zeggen.
Jaap was in mijn ogen bij zijn binnekomst meesterlijk. Hij intervieuwde alle bewoners op een manier dat ze er allemaal schrik voor kregen. De dag daarop was het respect voor hem in mijn ogen tot NUL gedaald, door zijn eigen gedrag... En de verwensingen van Huub: hij zag door Jaaps alcoholgebruik een zwakke plek van een nieuwe tegenstander en daar heeft hij hard op ingespeeld. Als Jaap niet zoveel gezopen had zou het er anders uit hebben gezien.quote:Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Concur, maar ik denk dat het Huub, ondanks de banaliteit van zijn goedkope scheldtirades, toch ergens anders om te doen is dan Jaap keer op keer in zijn eer te krenken. Denk dat het meer een spelletje van aantrekken en afstoten is, om Jaap op de strategisch goede momenten over te halen te handelen in Huubs belang... Huub lijkt zich namelijk wel heel goed in de oren te hebben geknoopt dat hij de enige was voor wie Jaap (qua 'niveau') zo nu en dan nog eens een goed woord overhad... Ik kan me niet voorstellen dat de haat bij Huub zo diep zit dat al die platte verwensingen zijn prioriteit hebben....
Owww ik dacht gewoon dat je een ban had...quote:Op zondag 15 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
Zaterdagavond Ben net thuis !!! Ookquote:Op zondag 15 april 2007 00:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hoe durven ze al te gaan slapen om 1.00 uur!!
Personeelsfeestquote:Op zondag 15 april 2007 00:57 schreef FuTilE het volgende:
1 uur en de waakvlam wordt alweer uitgeblazen... *yawn*.
Wat is er morgen voor een feest, if any?
Dat heb ik nou met huubquote:Op zondag 15 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Ik blijf het een wonder vinden dat ze niet veel kwader worden als die hondjes weer eens binnen piesen. Dat zou voor mij echt 'de druppel' zijn.
Ik vind het uitermate boeiend de laatste 4 dagenquote:Op zondag 15 april 2007 00:30 schreef F04 het volgende:
Ik vind het langzaamerhand een beetje saai worden in huis. Het is moet maar eens weer tijd worden voor nieuwe complotten.
volgens mij kijk jij al een hele tijd niet.quote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef F04 het volgende:
Zitten die honden nou gewoon in die slaapkamer?
Lekker schoon daar.
Ik vond het ook al stil worden zonder jouquote:Op zondag 15 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
Brian is als de dood voor hem. Echt doods en doodsbang. Dat is best zielig voor RatB. Mensen zullen medelijden met zijn psychische labiliteit hebben ( dat zie je al steeds meer ontstaan) en dat allemaal omdat hij zo vreselijk veel onderdrukte angsten heeft voor Huub. Wat wil Huub, wat gaat Huub doen, wat gaat Huub mij geven, wat als Huub met Amanda, als Huub Nena nena nena.quote:Op zondag 15 april 2007 00:58 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
jajajaja we weten het wel dat je een dikke Huub fan bent ! Bang voor Huub MUHAHAHAHAHAHAHAHAHABrian is zeker niet bang voor hem ! Af en toe willen mensen ook is rust hebben........
Ik ga effe mijn kop onder de kraan houwe en morgen in de son sitten op mijn grasfeltje van twee bij twee, kutmiljonairquote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
Ik neem nog even een sauna'tje en een vrisse duik in het zwembad en hou het voor gezien.. Veel plezier![]()
Door de mega-zuip partij en z'n dronkenschap verloor Japio veel credits. Maar door z'n tafel gedrag, eetmanieren, boeren, scheten enz. verloor hij het dubbelhard, ook bij Natasia. Vervolgens in debat gaan met de kok Marc en trainer Carlos, ijs eten omdat het goed is voor je rug, tiramisu omdat het koolhidraten bevat ...... Hoeveel voorbeelden heb je nog meer nodig ........quote:Op zondag 15 april 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap was in mijn ogen bij zijn binnekomst meesterlijk. Hij intervieuwde alle bewoners op een manier dat ze er allemaal schrik voor kregen. De dag daarop was het respect voor hem in mijn ogen tot NUL gedaald, door zijn eigen gedrag... En de verwensingen van Huub: hij zag door Jaaps alcoholgebruik een zwakke plek van een nieuwe tegenstander en daar heeft hij hard op ingespeeld. Als Jaap niet zoveel gezopen had zou het er anders uit hebben gezien.
Huub slaapt in een eigen bed, die honden slapen lekker bij RatB onder de dekentjes. Het is verharen tijd! En ze piesen overal. Lekker!quote:
Helaas heb ik dat gemist, ik ben eigenlijk sinds kort DGK pas weer wat intensiever gaan volgen. Uiteraard heb ik wel de filmpjes gezien op Youtube enz, en dat was zo te zien inderdaad een uitzonderlijk domme zet van hem.quote:Op zondag 15 april 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap was in mijn ogen bij zijn binnekomst meesterlijk. Hij intervieuwde alle bewoners op een manier dat ze er allemaal schrik voor kregen. De dag daarop was het respect voor hem in mijn ogen tot NUL gedaald, door zijn eigen gedrag... En de verwensingen van Huub: hij zag door Jaaps alcoholgebruik een zwakke plek van een nieuwe tegenstander en daar heeft hij hard op ingespeeld. Als Jaap niet zoveel gezopen had zou het er anders uit hebben gezien.
Huub slaapt niet in zijn 'eigen' bedquote:Op zondag 15 april 2007 01:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Huub slaapt in een eigen bed, die honden slapen lekker bij RatB onder de dekentjes. Het is verharen tijd! En ze piesen overal. Lekker!![]()
Jij begrijpt hem tenminste meteenquote:
Geen enkele meer, door alles wat jij opnoemt heeft hij zijn zwakte die op de tweede dag werd getoond alleen maar bevestigd.quote:Op zondag 15 april 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Door de mega-zuip partij en z'n dronkenschap verloor Japio veel credits. Maar door z'n tafel gedrag, eetmanieren, boeren, scheten enz. verloor hij het dubbelhard, ook bij Natasia. Vervolgens in debat gaan met de kok Marc en trainer Carlos, ijs eten omdat het goed is voor je rug, tiramisu omdat het koolhidraten bevat ...... Hoeveel voorbeelden heb je nog meer nodig ........
je hebt gelijkquote:Op zondag 15 april 2007 01:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
De partyboys van weleer liggen op zaterdagavond al om 01:00 braaf in hun bedje.
De meesterlijke tactiek van Nicolaas om ze elke ochtend om 7 uur even goed wakker te maken met een leker kopje koffie of thee begint zijn vruchten af te werpen.
Zo kan het dus ook!![]()
Ok wat jij wil.... Ik denk eerder dat ie bang is voor zichzelf voor wat ie hem kan/gaat aandoen. We zullen het zien.....quote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian is als de dood voor hem. Echt doods en doodsbang. Dat is best zielig voor RatB. Mensen zullen medelijden met zijn psychische labiliteit hebben ( dat zie je al steeds meer ontstaan) en dat allemaal omdat hij zo vreselijk veel onderdrukte angsten heeft voor Huub. Wat wil Huub, wat gaat Huub doen, wat gaat Huub mij geven, wat als Huub met Amanda, als Huub Nena nena nena.
Nena was zijn achilleshiel, maar Huub is zijn ondergang.
geloof me maarquote:Op zondag 15 april 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat gemist, ik ben eigenlijk sinds kort DGK pas weer wat intensiever gaan volgen. Uiteraard heb ik wel de filmpjes gezien op Youtube enz, en dat was zo te zien inderdaad een uitzonderlijk domme zet van hem.
Toch snap ik de hier heersende antipathie voor hem niet helemaal. Ik heb weinig van hem gezien tot nu toe, maar om de een of andere reden vind ik hem meer aandoenlijk en dan iemand waaraan ik een grondige hekel zou kunnen krijgen. Maar goed, ik heb dan ook niet alles gezien...
Dat denk ik ookquote:Op zondag 15 april 2007 01:10 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Ok wat jij wil.... Ik denk eerder dat ie bang is voorzichzelf voor wat ie hem kan/gaat aandoen. We zullen het zien.....
Toch zit er iets in Jaap waarmee ie elke miljonair gek kan maken.... Huub kon hem al duidelijk niet de baas...quote:Op zondag 15 april 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
geloof me maar
wat hij die avond allemaal aan handtastelijkheden en grove sexuele opmerkingen heeft gemaakt naar Amanda en Sylvia en Eric, was voor mij de reden hem voor ALTIJD te minachten
Nee dat is dat zwangere paard...quote:Op zondag 15 april 2007 01:13 schreef F04 het volgende:
Jaap is toch nog niet in bed?
Ik til daar niet zo zwaar aan. Hij had zoveel drank op dat hij echt niet meer wist wat hij zei. Als hij zulke dingen zegt bij zijn volle verstand is het een ander verhaal.quote:Op zondag 15 april 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
geloof me maar
wat hij die avond allemaal aan handtastelijkheden en grove sexuele opmerkingen heeft gemaakt naar Amanda en Sylvia en Eric, was voor mij de reden hem voor ALTIJD te minachten
Ik til daar ook heel zwaar aan!quote:Op zondag 15 april 2007 01:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik til daar niet zo zwaar aan. Hij had zoveel drank op dat hij echt niet meer wist wat hij zei. Als hij zulke dingen zegt bij zijn volle verstand is het een ander verhaal.
Misschien dat Brian het tempo van Amanda niet bij kan houden en allnang blij is dat ie afgelost word door die kuttelikkertjes...quote:Op zondag 15 april 2007 01:15 schreef Lieve het volgende:
Huub slaapt toch boven in de MASTERBEDROOM? In zijn eigen bed! Nacht na nacht na nacht. Overal in het huis piesen en buiten in de tuin is toch het niveau dat daar heerst? Nena moest niet zeiken ( woorden van Amanda en niet van mij!) en de honden respect betonen van Amanda. Binnen piesen was daar geen enkel excuus in. Dus is het raar dat Rat B zich over dat gedrag van Huub wel druk maakt, maar met de twee gore gremlin honden zelfs onder de dekens laat slapen. is RatB daar alleen mee bezig als het Huub betreft en niet als het de honden zijn?
Raar, zal wel komen omdat hij Huub niet in zijn bed onder de lakens krijgt! Dan is Huub in ieder geval geen hond! en RatB nog steeds een Rat.
We zijn er weer voor gaan zitten, zie ikquote:Op zondag 15 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De merrie staat rustig te eten en drinken. Je ziet een trappende bewegingen om het veulen wat te verplaatsen en geen onrust in de buik en flanken. Het lijkt erop dat op dit moment nog niet veel aan de hand is.
[afbeelding]
Het lijkt mij dat je in dronkenschap eerder je ware gedachten laat zien dan wanneer je nuchter bent.quote:Op zondag 15 april 2007 01:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik til daar niet zo zwaar aan. Hij had zoveel drank op dat hij echt niet meer wist wat hij zei. Als hij zulke dingen zegt bij zijn volle verstand is het een ander verhaal.
Niet speciaal, als het niet snel onrustig wordt, ben ik weg. Het zou leuk zijn de bevalling mee te maken, maar ik heb geen zin er voor wakker te blijven.quote:Op zondag 15 april 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn er weer voor gaan zitten, zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |