Cora zal trots zijn op haar Jaap..........quote:Op zondag 15 april 2007 00:12 schreef Carlaa het volgende:
"hoe zet je Jaap voor lul zonder dat ie het door heeft"
Das toch regina ? Bolle is al eentijdje pleite of vergis ik me somsquote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar effe serieus, Bolle gaat vanacht een veulentje op de wereld zetten.
zo dus...quote:Op zondag 15 april 2007 00:12 schreef Carlaa het volgende:
Sorry, weer teveel gezopen en geblowedquote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Das toch regina ? Bolle is al eentijdje pleite of vergis ik me soms![]()
Goddank !!! Die Free Billie beelden te ergquote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
Jaap zijn broek is uitgevlogen. Nu geen onderwaterbeelden ??
Hahahahaha ik moet er wel om lachuh ! Leuk zo een stuk speelgoed denken Eric en Nicolaas....quote:Op zondag 15 april 2007 00:12 schreef Carlaa het volgende:
jammer he anders had je vast ee natte poes he. hahahaquote:Op zondag 15 april 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
Jaap zijn broek is uitgevlogen. Nu geen onderwaterbeelden ??
Bolle is idd haar koosnaam.quote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
Ze noemen Irginia toch Bolle omdat ze zwanger is?
Nee Bolle woont (of woonde daar ook) Ik denk nog steeds dat ik gelijk hebquote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
hij kan met iedereen overweg die hij nog niet heeft ontmoet en die hij eventueel nodig heeft, dat heet hoerrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 april 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Eric zegt dat hij goed overweg kan met Noussayer
kijk dan niet.quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef ruby het volgende:
Erg fijn die bilspleet van Jaap steeds.
Jaquote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
Daar hoef ik zijn blote kont niet voor te zien hoor, zodra Jaap op de streams is zit ik hier te soppenquote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
jammer he anders had je vast ee natte poes he. hahaha![]()
Ja, Ellen had die bijnaan al gegeven toen het paard kwam.quote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Bolle woont (of woonde daar ook) Ik denk nog steeds dat ik gelijk heb![]()
Helemaal gelijk !!! Ik zat fout..quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Ellen had die bijnaan al gegeven toen het paard kwam.
Het zou es tijd wordenquote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een bofkont die Jaap !quote:Op zondag 15 april 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoef ik zijn blote kont niet voor te zien hoor, zodra Jaap op de streams is zit ik hier te soppen![]()
Tis ook te gek voor woorden dat ze meer dan 3 maanden met hetzelfde jurkje moet doen!quote:Op zondag 15 april 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas zegt dat haar jurkjes haar neus uit komen. Laat Tas nou toevallig al heel lang MIJN neus uit komen...
Als het maar gezond isquote:
Zal wel ijs zijn dat eet hij 's avonds vaak.quote:Op zondag 15 april 2007 00:21 schreef kissa het volgende:
Zit Braaain nou in zijn eentje yoghurt te lepelen, buiten?
Is ook goor !!quote:Op zondag 15 april 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
Natasia weer pissig dat Brian een hondje uit een kommetje laat eten in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |