Ijdele hoop, ik weet het. Maar je blijft toch hopen, he...quote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat echt niet gebeuren, ondanks dat ze het ontkent heeft ze volgens mij toch diepere gevoelens voor brian en huub vindt ze echt niets
Dan moeten die 'velen in verband met hem' maar iemand anders zoekenquote:Op zondag 15 april 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is heel begrijpelijk, maar ook zulke geluiden worden door velen in verband met hem op prijs gesteld.
Gayer dan hem... ik vind het een geconditioneerde (m'n favoriete Huub woord) homo... een belediging voor elke seksuele geaardheid... Denkt die Eric dat ie in Will & Grace zit ofzo...quote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. It doesn't get any gayer dan hem, dus een wannabe zou ik hem zeker niet willen noemen![]()
Een gedicht?quote:Op zondag 15 april 2007 00:05 schreef Yollie het volgende:
Brian gaat zich weer eens uitrekken en nepgapen, dan weet je dat er iets gaat komen...
Ik hoop wel te kunnen slapen vannachtquote:Op zondag 15 april 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
Erg leuk, Jaap z'n hol onderwater.
Nou je het zegt, zoiets gun je je ergste vijand nog niet.quote:Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dan moeten die 'velen in verband met hem' maar iemand anders zoeken![]()
![]()
![]()
Dat mens is gek op sensatie. Ze wil dicht op het vuur blijven zitten. Niets meer, niets minder.quote:Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef ruby het volgende:
Je zou toch schijtziek worden van dat gemekker van Natasia. Ze bemoeit zich met alles!
'T is wel een schrikkeljaar....quote:Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
Hij is verdrietig omdat ie nu weer 364 nachtjes moet slapen voordat ie weer jarig is![]()
Dit is HET bewijs dat DGK al lang van tevoren is opgenomen!quote:Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian heeft het nieuwste album van Tupac gehad. Is die opgestaan afgelopen Pasen of zo
Ssst dat weet ie nietquote:
Poepen of scheten laten, ligt eraan in welke regio je woontquote:Op zondag 15 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat is "bouten"?
kabouten?quote:Op zondag 15 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat is "bouten"?
Wat moeten we zonder hem... (minder kotsen misschienquote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
Die arme Brian K. was het weer eens allemaal te veel geworden. Zijn geliefde wipkonijntje trof hem snikkend op zijn bedje aan.
Het valt ook niet mee om in zo'n keihard spel te zitten met een gevoelige ziel zoals Brian K. onweerlegbaar is.
Het is voorwaar een prachtmensch, deze Brian K., met zijn brede scala aan emoties.
Ik zeg u, de man is een gevoelskunstenaar!
Schijten.quote:Op zondag 15 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat is "bouten"?
schijten maar over wie had ze het nou ?quote:Op zondag 15 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat is "bouten"?
poepen, schijten enz. enz.quote:Op zondag 15 april 2007 00:09 schreef kissa het volgende:
Wat is "bouten"?
Ik woon in Drenthequote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Poepen of scheten laten, ligt eraan in welke regio je woont![]()
Over dat paard dat gaat bevallen.quote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
schijten maar over wie had ze het nou ?![]()
(vind ik mooier)quote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Poepen of scheten laten, ligt eraan in welke regio contreie je woont![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |