iets tussen de 3 en 5?...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Jaap die 10 kilo in 2 weken al kwijt? zo nee wat is de tussenstand?
Eensch, hij komt alleen om de boel te fucken, en dat lukt aardig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Ah, feestje voor Brian, zie ik. Wat een deprimerend zootje.![]()
En na bijgelezen te hebben weet ik zeker dat Nicolaas binnen een week (zal na de stemronde zijn?) weer naar huis gaat.
Zijn hele houding geeft hier aanleiding toe, en het bellen met de 'gekregen' CP is voor mij het ultieme bewijs, dit zal een voorwaarde zijn geweest.
Ik meende te begrijpen uit een opmerking dat hij donderdag weggaat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Ah, feestje voor Brian, zie ik. Wat een deprimerend zootje.![]()
En na bijgelezen te hebben weet ik zeker dat Nicolaas binnen een week (zal na de stemronde zijn?) weer naar huis gaat.
Zijn hele houding geeft hier aanleiding toe, en het bellen met de 'gekregen' CP is voor mij het ultieme bewijs, dit zal een voorwaarde zijn geweest.
Maar nooit duidt je Huub of zijn familie als crimineel aan én dat was de vraag. Anyway je antwoord is er: geen strafblad en het oordeel zit gewoon tussen je oren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kies helemaal niks.
Als ik zin heb om de Fintelman Kubatzen als een stelletje schurken aan te duiden, dan doe ik dat. Gewoon omdat ik er op dat moment zin in heb. En dat is eigenlijk altijd... Gewoon omdat ik, als gezegd, walg van B. Fintelman Kubatz.
En als ik Huub op bepaalde momenten een irritante zak, of een arrogant stuk vreten vind, dan zal ik hem ook zo aanduiden.
Kom op zeg! Dit is het FOK! subforum over het Tien-tv-programma De Gouden Kooi, en niet het nationale parlement.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
Maar ze gaan net weg!! Whahahahaha, heb ik weer.
Belachelijk, dat dreigen over die hondjes over het hek gooien enzo, erg puberaal en je schiet er geen zak mee op, behalve een sanctie.quote:Stream 3, Nico met Eric weer in gesprek over de hondjes.
Nicolaas heeft al een paar keer gezegd dat er donderdag 2 mensen uitgaan, waarschijnlijk is hij er 1 van.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende te begrijpen uit een opmerking dat hij donderdag weggaat.
off topic: Hoe komt het dat jij door slotjes heen kunt posten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
-edit-
Thx! Blijkbaar niet goed genoeg bijgelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meende te begrijpen uit een opmerking dat hij donderdag weggaat.
Het zal toch OOIT wel een keer lukken....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef Kinga het volgende:
Waar de fuck is Huub mee bezig?
ik type niet zo snelquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
off topic: Hoe komt het dat jij door slotjes heen kunt posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |