Mijn waarschuwing over je taalgebruik blijft hoe dan ook staan.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:36 schreef tweedehans het volgende:
dankje, ik heb wat teruggestuurd
en het gaat mij er niet om wel of niet gelijk te krijgen maar meer gelijkgestemden te vinden of te horen hoe anderen er over denken op een normale manier
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:53 schreef Salsagrill het volgende:
kan iemand ff ingrijpen in mijn topic. Er zijn een hoop kleuters die het verzieken.
Dank u
Fixedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef kless het volgende:
TT onruist even in onrust veranderen aub (dat kan ik zelf niet)
Nee, een link hoeft niet, ik zoek welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef kless het volgende:
TT onruist even in onrust veranderen aub (dat kan ik zelf niet)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je verpest m'n quasi-grappige opmerking..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ben ook niet helemaal helder enzo...
dank uquote:
nee ok, das misschien iets voor de volgende keer als ik mn tikfouten te laat herken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, een link hoeft niet, ik zoek wel.
Misschien moet jij eens wat minder gretig aan de deleteknop zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, ik heb nog tot vrijdag om bij te komen.
Je bedoelt foto's die zonder toestemming geplaatst worden door een kutkloon verwijderen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens wat minder gretig aan de deleteknop zitten.
Beetje grof wat je doet.
Nee dame, ik heb het over het ongegrond weghalen van mijn post terwijl ik daar juist voor waarschuw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bedoelt foto's die zonder toestemming geplaatst worden door een kutkloon verwijderen?
Dan is hij per ongeluk gewist, dame. Daarnaast ging het topic toch al dicht dus wat boeit het in godsnaam of die posts met links wel of niet blijven staan? Wáárom zou ik daar de moeite van het editten nemen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee dame, ik heb het over het ongegrond weghalen van mijn post terwijl ik daar juist voor waarschuw.
En als jij volgens eigen zeggen te lui bent om te editten dan moet je niet voor moderator spelen.
Dan had je simpelweg die link kunnen weghalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet per ongeluk trouwens, je had de link in een quote staan.
De reden dat die posts weg zijn is heel erg duidelijk hoor: er stonden links naar foto's van mensen in die daar geen toestemming voor hebben gegeven en aangezien het topic in zijn geheel gesloten zou worden is er geen enkele reden om de posts verder wel te laten staan. Het topic zélf is immers verwijderd uit de active list.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan had je simpelweg die link kunnen weghalen.
Weet je, het gaat me niet zozeer om mijn post maar wel om het feit dat er maar lukraak gedelete wordt door mods zonder dat daar een goede reden voor is. Ik vind dat nogal respectloos naar users toe. En jouw argument dat je zoiets doet omdat je te lui bent, dat schiet mij even in het verkeerde keelgat.
De reden dat die posts weg zijn is omdat je zelf zegt te lui te zijn om te editten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De reden dat die posts weg zijn is heel erg duidelijk hoor: er stonden links naar foto's van mensen in die daar geen toestemming voor hebben gegeven en aangezien het topic in zijn geheel gesloten zou worden is er geen enkele reden om de posts verder wel te laten staan. Het topic zélf is immers verwijderd uit de active list.
Oke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef Stali het volgende:
[..]
De reden dat die posts weg zijn is omdat je zelf zegt te lui te zijn om te editten.
Het gaat om het principe. Maar doe vooral alsof je me niet begrijpt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |