Heb je Yvonne en Iteejer wel 's gemeet?quote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ja, wiens kont in de crew lik je niet, CC?
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 15 april 2007 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je Yvonne en Iteejer wel 's gemeet?
Dan kan je beamen dat ze een leuk stel zijn. Dus als ik dit na een paar meets tegen ze zeg, is dat niet meer dan een aardig gebaar.quote:
Daar heb ik om gevraagd en als ik iets vraag gebeurt dat ook.quote:Op zondag 15 april 2007 02:38 schreef Sentinel het volgende:
Waarom ie ie weer open?!?
Wauw, stoere meid!! Mag ik je aanraken????quote:
Raak Clumsy maar aan, die kickt op dat soort dingen.quote:Op zondag 15 april 2007 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw, stoere meid!! Mag ik je aanraken????
Die van mij, we zijn gezworen vijanden.quote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ja, wiens kont in de crew lik je niet, CC?
Die kronkel is wel erg groot hè?quote:Op zondag 15 april 2007 02:47 schreef Larissa het volgende:
[..]
Daar heb ik om gevraagd en als ik iets vraag gebeurt dat ook.![]()
Het is hier Onzin voordat er weer een serieuze reactie komt![]()
Je kunt zelf het beste bepalen hoe groot je kronkel is.quote:
We zijn niet allemaal en onbenullige secretaresse.quote:Op zondag 15 april 2007 02:50 schreef Larissa het volgende:
Wat tikken jullie langzaam. Hier ga ik niet op wachten.
Sorry dropje, ik heb ook nog een ander leven, eentje waarin vrienden nog wel 's bellen. You should try it.quote:Op zondag 15 april 2007 02:50 schreef Larissa het volgende:
Toch wel, je liep te zeuren dat ik Yvonne's kont likte in dat andere topic nadat iemand haar sig erbij had gepakt.quote:Op zondag 15 april 2007 02:46 schreef Larissa het volgende:
Dat was het punt niet en dat weet je best en leg me geen woorden in de mond.
Ik ga niet op je bootie call zitten wachten.quote:Op zondag 15 april 2007 02:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry dropje, ik heb ook nog een ander leven, eentje waarin vrienden nog wel 's bellen. You should try it.
quote:Op zondag 15 april 2007 02:53 schreef static het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal en onbenullige secretaresse. typiste
Ik ben al twaalf jaar geen typiste meerquote:Op zondag 15 april 2007 02:58 schreef Larissa het volgende:
Typiste wsa jij in jouw tijd, muts. Zo eentje die zelfs koffie rond moest brengen.
JOUW waarheid.quote:Op zondag 15 april 2007 03:05 schreef Larissa het volgende:
Wel sneu hoe je steeds de plank misslaat he?
Waarheid gestaafd door feiten.quote:Op zondag 15 april 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
JOUW waarheid.
Ga je nog steeds in dat roze lakjasje naar de trein??
Omdat geen van je collega's het kan verdragen om je continu naast zich te hebben?quote:Op zondag 15 april 2007 03:05 schreef Larissa het volgende:
en elke dag achter een ander bureau.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Omdat geen van je collega's het kan verdragen om je continu naast zicht te hebben?
Zeker het teruglezen niet waard. Of je moet van kijvende vrouwen houden.quote:Op zondag 15 april 2007 03:17 schreef tong80 het volgende:
Is het 't teruglezen waard of een standaard Larissa topic ?
Ja is mijn indruk ook. Ze kan beter.quote:Op zondag 15 april 2007 03:23 schreef Poncho het volgende:
Ik zie morgen deel 2 wel.
Larissa, je zwakt af..
Nee, stel je voor dat je van je voetstuk af moeten stappen en hier moet rondlopen met het plebs.quote:Op zondag 15 april 2007 03:25 schreef Larissa het volgende:
Ik verlaag me niet tot Clumsy's niveau.
Ik heb heel die zooi niet gelezen. Maar lief dat je reageert.quote:Op zondag 15 april 2007 03:25 schreef Larissa het volgende:
Ik verlaag me niet tot Clumsy's niveau.
Gooi jij er nog eens een mooie oneliner tussen.quote:
Het had wat kunnen worden met wat oldbies ertussen.quote:Op zondag 15 april 2007 03:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb heel die zooi niet gelezen. Maar lief dat je reageert.
Stiekem wel hè ?quote:Op zondag 15 april 2007 02:50 schreef Larissa het volgende:
Ondanks dat je kennelijk niet wilt zeggen wat je oorspronkelijke account is, doe je toch flink wat moeite om te laten merken dat je echt al wat langer meeloopt, of niet?quote:Op zondag 15 april 2007 03:28 schreef Poncho het volgende:
Het had wat kunnen worden met wat oldbies ertussen.
Dat was al wel algemeen bekend bij velen.quote:Op zondag 15 april 2007 03:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ondanks dat je kennelijk niet wilt zeggen wat je oorspronkelijke account is, doe je toch flink wat moeite om te laten merken dat je echt al wat langer meeloopt, of niet?
quote:Op zondag 15 april 2007 03:35 schreef Sell.Kay het volgende:
Bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |