bij jou iedergeval niet, dat je hier bentquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
aan dit topic te zien leeft de Beker heel erg![]()
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef rubbereend het volgende:
zongen ze nou "helemaal niets in Rotterdam"?
Ik zou maar snel de politie bellenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij jou iedergeval niet, dat je hier bent![]()
bekende koppen blijven thuisquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zou maar snel de politie bellen
was jij niet naar de Belg aan het kijken?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij jou iedergeval niet, dat je hier bent![]()
ben ik ook, maar zit nog wel te fokken , leuke match 2 kaarten alquote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
was jij niet naar de Belg aan het kijken?![]()
En als ze bij PSV, Feyenoord en de rest zingen "Wie niet spring die is een Jood" zingen tijdens een Uefa of CL wedstrijd dan is het ineens wel grappigquote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam
Je kan ook je eigen team aanmoedigen natuurlijk....................
Ik verstond Amsterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef rubbereend het volgende:
zongen ze nou "helemaal niets in Rotterdam"?
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als ze bij PSV, Feyenoord en de rest zingen "Wie niet spring die is een Jood" zingen tijdens een uefa of CL wedstrijd dan is het ineens wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |