Speelde Ajax laatst nou niet gelijk tegen deze eenvoudige tegenstanderquote:Op maandag 16 april 2007 14:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit mag geen problemen opleveren. Maar bij Ajax weet je het dit seizoen nooit.
Ik verwacht een eenvoudige overwinning.
Ja en ze wonnen er thuis met 5-0 van. Ik zeg toch dat je het bij Ajax nooit weet. Maar uiteraard mag RKC geen problemen opleveren.quote:Op maandag 16 april 2007 14:16 schreef Fetai het volgende:
[..]
Speelde Ajax laatst nou niet gelijk tegen deze eenvoudige tegenstander?
Tussen 2 nietszeggende clubsquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk wint RKC en/of NAC, anders heb je net zo'n klote finale, waar de vorige CL-finale ook in thuis hoorde.
Ik denk dat de gemiddelde neutrale supporter toch echt liever Ajax - AZ ziet dan RKC - NAC hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk wint RKC en/of NAC, anders heb je net zo'n klote finale, waar de vorige CL-finale ook in thuis hoorde.
Arsenal en Barcelona zijn net zulke heilige 'woei aanvalluh!' ploegen als AZ en Ajax.quote:
Verschrikkelijk inderdaad, dat aanvallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal en Barcelona zijn net zulke heilige 'woei aanvalluh!' ploegen als AZ en Ajax.
Wat erg joh, aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal en Barcelona zijn net zulke heilige 'woei aanvalluh!' ploegen als AZ en Ajax.
Heb ik alweer verdrongen, er staat alleen nog maar een wedstrijd tegen heracles op me netvlies gegriftquote:Op maandag 16 april 2007 14:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja en ze wonnen er thuis met 5-0 van. Ik zeg toch dat je het bij Ajax nooit weet. Maar uiteraard mag RKC geen problemen opleveren.
Wat heeft dat cluppie van jou eigenlijk tegen deze eenvoudige tegenstander gedaan?
Daar gaat het toch helemaal niet om. D'r is alleen niets mis met verdedigende tactieken, en die clubs geven mij soms het idee dat het oneerlijk of onterecht is dat je van ze wint, met minder aanvallend spel. Wekt soms ergenis op.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=a52yq2V3ceoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet je nog, vorig jaar de halve finale? De 94e minuut?![]()
Legendarischquote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=a52yq2V3ceo
Ken je de 2 daarop volgende ontmoetingen nog?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet je nog, vorig jaar de halve finale? De 94e minuut?![]()
En waarom?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef henkfct het volgende:
ik zeg het niet vaak maar vanavond hoop ik dat die joden winnen.
Nopequote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ken je de 2 daarop volgende ontmoetingen nog?
Ajax & AZ in de finale en Twente speelt Europees.quote:
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax & AZ in de finale en Twente speelt Europees.
Dat is voor jou wel leuk. Kan je weer eens voor de club zijn, voor wie je 2 jaar geleden ook nog wasquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is voor jou wel leuk. Kan je weer eens voor de club zijn, voor wie je 2 jaar geleden ook nog was
Nee ik ontken niets maar RKC mag ook wel winnen. We gaan toch de voorronde van de Champions League inquote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wil je zeggen dat het niet zo is dan?
Arrogantie past niet bij tukkers. Dan had je toch beter voor Ajax kunnen blijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik ontken niets maar RKC mag ook wel winnen. We gaan toch de voorronde van de Champions League in
Nee hoor Grolsch ownt mij elke zaterdagquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Arrogantie past niet bij tukkers. Dan had je toch beter voor Ajax kunnen blijven.
Vind ik best veel hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
31.000 kaarten maar verkocht
Ge-wel-digquote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=a52yq2V3ceo
Kan jij nooit eens een keer zonder die Vlaamse frietenvreters?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup RKC dan maar,
Ik kijk op de belg naar Brugge![]()
Ik kijk liever Belgie tegenwoordigquote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan jij nooit eens een keer zonder die Vlaamse frietenvreters?
bij jou iedergeval niet, dat je hier bentquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef BigFire het volgende:
aan dit topic te zien leeft de Beker heel erg![]()
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef rubbereend het volgende:
zongen ze nou "helemaal niets in Rotterdam"?
Ik zou maar snel de politie bellenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij jou iedergeval niet, dat je hier bent![]()
bekende koppen blijven thuisquote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zou maar snel de politie bellen
was jij niet naar de Belg aan het kijken?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij jou iedergeval niet, dat je hier bent![]()
ben ik ook, maar zit nog wel te fokken , leuke match 2 kaarten alquote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
was jij niet naar de Belg aan het kijken?![]()
En als ze bij PSV, Feyenoord en de rest zingen "Wie niet spring die is een Jood" zingen tijdens een Uefa of CL wedstrijd dan is het ineens wel grappigquote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam
Je kan ook je eigen team aanmoedigen natuurlijk....................
Ik verstond Amsterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef rubbereend het volgende:
zongen ze nou "helemaal niets in Rotterdam"?
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als ze bij PSV, Feyenoord en de rest zingen "Wie niet spring die is een Jood" zingen tijdens een uefa of CL wedstrijd dan is het ineens wel grappig
We kwamen in waalwijk ook voorquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
einde wedstrijd dus
nee dan krijgen wij alle ajacieden over ons heen........... maar blijkbaar is het een pot/ketel verhaalquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als ze bij PSV, Feyenoord en de rest zingen "Wie niet spring die is een Jood" zingen tijdens een Uefa of CL wedstrijd dan is het ineens wel grappig
Dat bedoelde ik er dus ook mee te zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef rubbereend het volgende:
prachtige vrije trap zeg!
[..]
nee dan krijgen wij alle ajacieden over ons heen........... maar blijkbaar is het een pot/ketel verhaal
De zoon van...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bij RKC komt Hans Mulder erin.
Volgens mij legde litmanen er nog wel meer in ofnie?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is hij nou de meest-scorende niet-spits ooit in nederland of wat?
Doe nog eens danquote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Devrim_ het volgende:
gvd...ga ik ff snacks halen..scoort Ajax
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
einde wedstrijd dus
Döner Kebab voor mijquote:Op woensdag 18 april 2007 21:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als het 1 - 1 word ga ik snacks halen
Die wil volgend seizoen gewoon weer bij zijn werkgever spelen en zich extra bewijzen.quote:
Lekker, verdiend ie welquote:Op woensdag 18 april 2007 21:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ruud Berger heeft zijn sleutelbeen gebroken.
Alleen maar toen die weer terugkwam bij Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef BigFire het volgende:
De Mul nog nooit iets zo goed zien doen
als ie geen ruzie wil met z'n collega's volgend jaarquote:
Waarom die jongen laat zien dat ie tenminste wil vechten voor de club waarvoor ie speelt.quote:
Geen finale voor hem?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Gabri geel, verrassend.. Maar het is ook wel altijd hem hoor.
Net zoals als Beerens laatst deedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die wil volgend seizoen gewoon weer bij zijn werkgever spelen en zich extra bewijzen.
Koeman heeft toch afkeurend gereageerd op Beerens??? Best triest eigenlijk van Koemand danquote:Op woensdag 18 april 2007 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net zoals als Beerens laatst deed![]()
En Vertonghen heeft het in de competitie tegen Ajax ook al wel bewezen![]()
Ten cate mode :quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef BigFire het volgende:
als ie geen ruzie wil met z'n collega's volgend jaar![]()
Maar ja dat weet iedereen toch wel inmiddels dat R. Koeman triest isquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Koeman heeft toch afkeurend gereageerd op Beerens??? Best triest eigenlijk van Koemand dan
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Koeman heeft toch afkeurend gereageerd op Beerens??? Best triest eigenlijk van Koemand dan
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Heeeeel toevallig net ff naar Ajax gezapt zeker jorien?
Jij zat Belgie te kijken, weet je nogquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaa
zag vitesse als laatste post in dit topic dus ff kijken, kon nog mooi de herhaling meepikkenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Had ie bij Ajax na een anderhalf jaar ook last vanquote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jakoeman maakte er een sport van die week al onze talenten op de media belerend toe te spreken
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zag vitesse als laatste post in dit topic dus ff kijken, kon nog mooi de herhaling meepikken![]()
idd , nummer 44 ondertussen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat gat in het veld
Veld ligt er net een week toch?
ben nu wel ff blijven hangenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
loop je me te volgen
Ik dacht dat je 2 tv's had( waarna je aan het kijken was
)
en deze post lees je zeker ook omdat je niet in dit topic kijktquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zag vitesse als laatste post in dit topic dus ff kijken, kon nog mooi de herhaling meepikken![]()
fijn dat ie bij PSV alles sneller probeert te doenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Had ie bij Ajax na een anderhalf jaar ook last van
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn dat ie bij PSV alles sneller probeert te doen![]()
Heraclesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Het had trouwens ajax-feyenoord kunnen zijn vanavond![]()
Ja als Feyenoord geen prutsers waren wel jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach nu is het nog een beetje spannend, een Ajax - Fey zou nu al op 3-0 ofzo gestaan hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Had je nog een 4-0 om je oren willen hebben?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
ohja, nee inderdaad. nu is die actie van Koenders opeens normaal.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Zjakkie het volgende:
Ach, alsof KJH zelf nooit iets doet
klopt, smerig mannetje is die huntelaar met zijn actiesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoevaak is KJH zelf al ontsnapt dit seizoen?
Neertrappen!
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef LuukBes het volgende:
Net goed voor die smerige haas. Nu Davids nog.
Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef knnth het volgende:
[..]
ohja, nee inderdaad. nu is die actie van Koenders opeens normaal.!
En jij bent nog smeriger kneusquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
klopt, smerig mannetje is die huntelaar met zijn acties![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Banmeld-topic, deel negen
Weer ééntje minder
Het is waalwijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:28 schreef LuukBes het volgende:
Hup Woalwijk.
Of Wollukquote:
Hetgene wat PSV al doet sinds de winterstop.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
ajax speelt weer triest
Nee, Waalwijk, we wonen in Nederland.quote:
Owja vergeten, 't is een dictatuur waarin dialecten verboden zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Waalwijk, we wonen in Nederland.
wtf heeft psv met deze wedstrijd te makenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hetgene wat PSV al doet sinds de winterstop.
Kopenhagen.quote:
Was wel mooi toenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kopenhagen.
77' Balen met Vermealen!
zo'n avond waar het scoren net niet lukt en het dus allemaal veel moeilijker gaat dan nodig is. heeft puur met vorm te maken.quote:
nee joh rkc loopt met 10 man te verdigenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
zo'n avond waar het scoren net niet lukt en het dus allemaal veel moeilijker gaat dan nodig is. heeft puur met vorm te maken.
Heitinga komt ook dichtbijquote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is hij nou de meest-scorende niet-spits ooit in nederland of wat?
Hoezo scoren lukt niet? ajax Heeft er al 2 ingelegd!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
zo'n avond waar het scoren net niet lukt en het dus allemaal veel moeilijker gaat dan nodig is. heeft puur met vorm te maken.
Heb je een dikke plaat voor je hasses ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef knnth het volgende:
[..]
wtf heeft psv met deze wedstrijd te maken
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo scoren lukt niet? ajax Heeft er al 2 ingelegd!
Is dat zo gek dan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
iedereen gaat wel even net iets feller er op bij Davids.
zijn reactie gaat over ajax, die spelen toch vanavond? en niet al te best nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je een dikke plaat voor je hasses ofzo?Als je eerst even zijn reactie eens leest voordat je op mij begint te zeiken
![]()
Valgaeren is door Roda bij KVM gehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was wel mooi toen
trouwens bij ajax-rkc own goal
bij gent brugge ook own goal
door oud speler van je clubs
Dushley Mulder?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe heet die linksback bij RKC trouwens, die tegen de Mul speelt?
Vindt 'm niet onaardig spelen.
Mooi afgerond toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef 9christensen het volgende:
Wat een kans voor Heitinga was dat
Oh ja, dat is 'm.quote:
Dustley Mulder. Loopt de 100 in 9,12 s ( met Waalwijkse stopwatch) .quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe heet die linksback bij RKC trouwens, die tegen de Mul speelt?
Vindt 'm niet onaardig spelen.
''Ajax speelt weer triest'' Hoezo weer? Als er een ploeg is die triest speelt is PSV het wel de laatste wekenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef knnth het volgende:
[..]
zijn reactie gaat over ajax, die spelen toch vanavond? en niet al te best nee.
dus: wat heeft psv ermee te maken?
laat hem maarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef knnth het volgende:
[..]
zijn reactie gaat over ajax, die spelen toch vanavond? en niet al te best nee.
dus: wat heeft psv ermee te maken?
Feyenoorderquote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef BigFire het volgende:
Dustley Mulder ook ex Ajax?
Koenders kan een goeie wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dustley Mulder. Loopt de 100 in 9,12 s ( met Waalwijkse stopwatch) .![]()
Net zoals Bakens en Koenders gewoon erg degelijk.
ja psv speelt ook triest, maar beetje sneu om psv erbij te halen om te maskeren dat ajax niet geweldig speelt. ajax heeft het dit seizoen gewoon vaak laten liggen door matig spel, terwijl ze evengoed goed hebben gespeeld. kritiek moet kunnen toch.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Ajax speelt weer triest'' Hoezo weer? Als er een ploeg is die triest speelt is PSV het wel de laatste wekenMaar goed onze Tallie is een grote lampie die dit topic weer eens komt vervuilen
![]()
Ik reageer over ajaxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Ajax speelt weer triest'' Hoezo weer? Als er een ploeg is die triest speelt is PSV het wel de laatste wekenMaar goed onze Tallie is een grote lampie die dit topic weer eens komt vervuilen
![]()
1-0 achter door own goal...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Krijgt Brugge een pak slaag ofzo?![]()
Bij het free-fighten wel, ja.quote:
Boks-wedstrijd na 2 rondes? had zo gekund.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Leuke 1e helft
- spanning omdat 1-1
- bloed
- strijd
- slaan
- gebroken botten
![]()
En via Exelsior naar RKC gegaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
mulder heb bij jeugd van utrecht en feyenoord gespeeld, niet bepaald ajax hoor
quote:
Mulder heeft in de jeugd van Ajax gespeeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
mulder heb bij jeugd van utrecht en feyenoord gespeeld, niet bepaald ajax hoor
Linksback is een noodverband, hij is rechtsback. Maar misschien kan ie wel beide.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Mulder terug naar Feyenoord halen als links (of rechts) back, en dan Drenthe een plekkie naar voren (op 't middenveld).![]()
Wat een verrasing zeg, Jorien gaat dan maar naar Ajax kijken. Een echte Brugge supporter, respect Jorienquote:
Van god ajax misschien ooitquote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef LuukBes het volgende:
[..]
En via Exelsior naar RKC gegaan.
Maar Ajacieden denken dat alles van hen afkomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |