Volgens mij zijn die extras niet heel noemenswaardig (alhoewel ik niet weet hoe lang die docu duurt). MOchten die extra's echt heel goed zijn kan je 'm altijd later nog een keer bestellen. Kan je beter doubledippen met Discreet Charm criterion. Als je het BFI boxje van Un Chien Andalou en L'Age D'or nog niet hebt tenminste (dat boxje is trouwens een aanrader).quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:26 schreef pascalheister het volgende:
oh was me nog niet eens opgevallen, eens kijken of ie nog wat toevoegd anders annuleer ik hem wel, of iemand moet hem willen hier![]()
Metropolis is nog niet in Nederland uitgegeven op DVD, als ik me niet vergis. Maar aangezien dit toch een stomme film is zal Engelse subs wel voldoen, denk ik. Masters of Cinema heeft er een erg fraaie 2-disc release van uitgebracht, die je zelfs in de Van Leest kan vinden. Pi is gewoon in Nederland uitgegeven. Pi kan ik om de een of andere reden nergens meer vinden, helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:45 schreef Attitude het volgende:Klein vraagje, weet niet of ik hier aan het goede adres bent,maar ik zoek dvd van Metropolis - F. Lang en Pi - D. Aronofsky. Alleen ik zoek ze met nederlandse ondertiteling dit omdat ik slechthorend ben. Weet iemand waar je dit eventueel kan kopen. Alvast bedankt. Ik vraag het maar aan jullie want ik zie veel mooie dvds voorbij komen in dit topic waar ik nog nooit van hebt gehoord.
Mijn voorkeur gaat liever uit naar nederlandse subs, ik ben de engelse taal niet erg machtig vooral niet wanneer het de wiskundige kant opgaat en dat is bij Pi het geval. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, ik zal nog wat geduld moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Metropolis is nog niet in Nederland uitgegeven op DVD, als ik me niet vergis. Maar aangezien dit toch een stomme film is zal Engelse subs wel voldoen, denk ik. Masters of Cinema heeft er een erg fraaie 2-disc release van uitgebracht, die je zelfs in de Van Leest kan vinden. Pi is gewoon in Nederland uitgegeven. Pi kan ik om de een of andere reden nergens meer vinden, helaas.
Maar hoezo heb je Nederlandse subs nodig als je slechthorend bent dan? Veel import DVD's hebben ook gewoon subs, wel in het Engels.
Ik heb alleen vol.1 liggen en ondertussen zijn er blijkbaar al 3 andere Warner boxen uitgekomen.quote:
Ja, captain N, hoe geniaal is dat! Die zelda serie is ook supergaaf! Ik zag D&D ook al staan, maar kan niet alles tegelijk nemen natuurlijk. H-Man is ook vet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef Shogo het volgende:
Captain N!!!!![]()
![]()
Dungeons and Dragons is ook uit op DVD.
http://www.axelmusic.com/productDetails/787364753093
![]()
hoe en watquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Besteld voor ¤ 6,94 bij bol.com:
[afbeelding]![]()
quote:
Ook maar gedaan ^.^quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Besteld voor ¤ 6,94 bij bol.com:
[afbeelding]![]()
Ik wacht dus nog steeds op deze film. Terwijl ik twee dagen later al een bericht kreeg dat ie verzonden isquote:
Dan moet je nog tot oktober wachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Shogo het volgende:
* Shogo wacht op de nederlandse release van Inland Empire.
dan is ie nog wel te volgen hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Timo20 het volgende:
@ Runerose & Zeitgeist: jullie weten dat INLAND EMPIRE geen Engelse subs heeft?
Is de film zelf wel de moeite waard? Dan kan ik mijn wishlist weer uitbreidenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Timo20 het volgende:
@ Runerose & Zeitgeist: jullie weten dat INLAND EMPIRE geen Engelse subs heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |