Metropolis is nog niet in Nederland uitgegeven op DVD, als ik me niet vergis. Maar aangezien dit toch een stomme film is zal Engelse subs wel voldoen, denk ik. Masters of Cinema heeft er een erg fraaie 2-disc release van uitgebracht, die je zelfs in de Van Leest kan vinden. Pi is gewoon in Nederland uitgegeven. Pi kan ik om de een of andere reden nergens meer vinden, helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:45 schreef Attitude het volgende:Klein vraagje, weet niet of ik hier aan het goede adres bent,maar ik zoek dvd van Metropolis - F. Lang en Pi - D. Aronofsky. Alleen ik zoek ze met nederlandse ondertiteling dit omdat ik slechthorend ben. Weet iemand waar je dit eventueel kan kopen. Alvast bedankt. Ik vraag het maar aan jullie want ik zie veel mooie dvds voorbij komen in dit topic waar ik nog nooit van hebt gehoord.
Mijn voorkeur gaat liever uit naar nederlandse subs, ik ben de engelse taal niet erg machtig vooral niet wanneer het de wiskundige kant opgaat en dat is bij Pi het geval. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, ik zal nog wat geduld moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:59 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Metropolis is nog niet in Nederland uitgegeven op DVD, als ik me niet vergis. Maar aangezien dit toch een stomme film is zal Engelse subs wel voldoen, denk ik. Masters of Cinema heeft er een erg fraaie 2-disc release van uitgebracht, die je zelfs in de Van Leest kan vinden. Pi is gewoon in Nederland uitgegeven. Pi kan ik om de een of andere reden nergens meer vinden, helaas.
Maar hoezo heb je Nederlandse subs nodig als je slechthorend bent dan? Veel import DVD's hebben ook gewoon subs, wel in het Engels.
Ik heb alleen vol.1 liggen en ondertussen zijn er blijkbaar al 3 andere Warner boxen uitgekomen.quote:
Ja, captain N, hoe geniaal is dat! Die zelda serie is ook supergaaf! Ik zag D&D ook al staan, maar kan niet alles tegelijk nemen natuurlijk. H-Man is ook vet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef Shogo het volgende:
Captain N!!!!![]()
![]()
Dungeons and Dragons is ook uit op DVD.
http://www.axelmusic.com/productDetails/787364753093
![]()
hoe en watquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Besteld voor ¤ 6,94 bij bol.com:
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |