Nee, volgens mij heeft Amanda het verraden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
Heeft Nico het al verraden... want hij zei net tegen Brian... blijf kalm, rustig...
Je tunnelvisiequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In Nederlands svp!
En wat is je punt?![]()
Oe, spannend!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:27 schreef Sonique het volgende:
:
En toch zal het Brian niet echt lekker zitten ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:27 schreef Lieve het volgende:
De Paravlieg! Ach....... is dat alles? Wat zijn ze allemaal bang zeg! Zelfs de brainfans![]()
![]()
![]()
Beide lid van het PARA-clubjequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe gestressed Natasia en Japio zijn. Bij alles en iedereen zijn ze meteen bang dat er iets achter steekt.
'brian, het was maar een vlieg...'quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:28 schreef Lieve het volgende:
Wat staat er eigenlijk op die taart? Afgezien van een vlieg en Huub's hoofd?
http://www.youtube.com/watch?v=Sb9Mi1dFzMIquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:28 schreef Lieve het volgende:
Wat staat er eigenlijk op die taart? Afgezien van een vlieg en Huub's hoofd?
Resultaat van het door de haren strelen van haar "BACKUP"quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef Sonique het volgende:
Wat heeft Natasia voor een vieze nagels?
vertel vertel???quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef getl0st het volgende:
Heeft huub een sanctie gekregen?
ik heb de vorige posts gelezen maar snap er de ballen niet van![]()
heeft het bezoek van brian gestolen?
Je bent de enige niet, want ons aller Eend is het spoor ook bijster.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:34 schreef getl0st het volgende:
Heeft huub een sanctie gekregen?
ik heb de vorige posts gelezen maar snap er de ballen niet van![]()
heeft het bezoek van brian gestolen?
Kijk, dat is nou grappig!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Sb9Mi1dFzMI
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn fijne broer, en de rest ken ik gelukkig al helemaal niet.
De pliesie in Almere heeft iig een paar uurtjes weinig te doen...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moeder netty is weer trots op haar zoon met zijn vrienden... de politie hoeft niet verder te zoeken, maar kijken net als ons de streams...
Om er eens een paar uit te pikken, maar er zijn er ontelbaar meer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen.
Vast spulletjes die van de vrachtwagen zijn afgekieperd.
Wat hebben ze gejat dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je bent de enige niet, want ons aller Eend is het spoor ook bijster.
Nee, Huub heeft geen sanctie gekregen vandaag.
Ja, het bezoek van Brain heeft gestolen.
De taart... Maar de uitwerking was nihil...quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:35 schreef Brici het volgende:
waarop slaat de TT?
Ja, aan alle kanten worden er nu spelletjes gespeeld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef Desii het volgende:
Billie zit tegen Eric te zeggen, dat hij een hekel aan Natasja heeft; maar ondertussen zit hij te knipogen tegen Natasja.
wat hebben ze gstolen dan, is er ook een filmpje van?????quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij niet, want dan kan hij zijn "dekking" wel eens kwijt zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Ik wou dat japio eens los ging op Natas.
Japio liegt slecht.. maar kan me voorstellen dat Eric dit geloofd aangezien het heel logisch is als je een hekel aan natasja hebtquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef Lieve het volgende:
Ach... Eric is een beetje.... dom.
Hij trapt in Japio's gelieg.... en Japio liegt slecht (denk ik)
maar dan weet je dat dit ondertussen is afgesproken met natasquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
Ik wou dat japio eens los ging op Natas.
Eric trapt er niet in, hij is gewaarschuwd door zijn vriend.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:39 schreef Lieve het volgende:
Ach... Eric is een beetje.... dom.
Hij trapt in Japio's gelieg.... en Japio liegt slecht (denk ik)
Zou je denkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Oooh okquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
De taart... Maar de uitwerking was nihil...
(we wisten niet van te voren dat het om een taart ging, alleen dat Huub zenuwachtig was en Sylvia vroeg over 15 minuten aan tafel te komen met z'n allen...
Handdoeken en eten en alles wat los en vast weg te werken was waar we niets van hebben gezien, maar waar ik ze inmiddels wel van verdenk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:38 schreef solara4 het volgende:
[..]
wat hebben ze gstolen dan, is er ook een filmpje van?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |