abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50307788
Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.

Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ( ).. Kan allemaal..
pi_50329777
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.

Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ( ).. Kan allemaal..
Eerst mijn handen met unicura zeep schoonmaken, daarna me piercing schoonmaken-->draaien-->schoonmaken--->draaien en nog een paar keer, ook met unicura zeep, 2 keer per dag. Het is titanium
pi_50330828
Afgelopen weekend was ik jarig en nou mag ik van mijn vriend een vertikale clithood piercing laten zetten!!! Wat een fantastisch cadeautje. Ik heb net meteen even de piercingshop gebeld voor informatie en dat klonk allemaal heel erg goed. Het gaat niet op afspraak dus ik kan zo binnenlopen.
Nu moet ik nog een keus maken tussen dinsdag of vrijdag avond, want dat zijn hun piercingtijden. Ik weet niet of het verstandig is om voor de dinsdag te gaan, omdat ik doordeweeks met de fiets naar m'n werk moet. Lijkt me niet al te confortabel in het begin en misschien ook beter voor de piercing dat het wat meer rust krijgt? Of maakt dat allemaal niets uit? En eind volgende week moet ik ongesteld worden. Moet ik dan nog even wachten of is dat niet nodig?
En wat voor sierraden zijn er allemaal mogelijk? Gewoon zo'n recht staafje is het meest gangbare toch? Of is zo'n banana of ringetje beter?
Nou heel verhaal, alvast bedankt voor de antwoorden en ik zal jullie zeker op de hoogte houden!
  maandag 11 juni 2007 @ 14:11:28 #204
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50330870
ik heb er tótaal geen last van gehad na het zetten
het is wel een gebogen staafje hoor, als je hem verticaal gaat laten zetten.
ik persoonlijk vind staafjes mooier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50330933
Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
pi_50331343
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sabsie het volgende:
Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
ik ben ook voor een staafje
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 11 juni 2007 @ 14:58:12 #207
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50332599
bovendien geeft een staafje net even meer lol..
pi_50387833

Ik heb vanavond mijn clithood piercing laten zetten! Ik was super zenuwachtig van te voren, maar die meid die me hielp stelde me echt op m'n gemak. Ze vond het wel stoer dat dit mijn eerste piercing was. Ik had echt zoiets van: Ik wil het dus laat ik het nu maar meteen doen, voordat ik het niet meer durf.
Het deed echt geen pijn, die naald was er zo doorheen. Thuis heb ik meteen nog wel even gekeken en het zag er allemaal goed uit. Het bloedde wel een beetje, maar dat hoort erbij neem ik aan?
Nou ik ben nu echt super blij!!!!! Ik had namelijk nooit van mezelf verwacht dat ik dit zou durven.
Nu alleen 2 weken geen sex
pi_50387886
Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_50387972
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
Dank je! En er zit trouwens een gebogen staafje in.
pi_50388648
Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
pi_50390928
2 weken maar. Op het lijstje bij mijn vriendin (die er een door dr tong heeft) stond voor clithood minimaal 2 maanden, of is dat alleen oraal contact?
pi_50419465
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Empathologica het volgende:
Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukken En ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:57:56 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50420027
hey, gefeliciteerd sabsie!
pi_50437850
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:43 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukken En ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
zoals jij je nu dag en nacht voelt wordt het toch wel lastig
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_50491779
Zo 8mm tunnels zitten erin Toch in een keer van 6 naar 8 gegaan.

Gewoon rustig beetje bij beetje met een taper. ze staan nu lekker onder druk maar dat is morgen wel weg
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_50492687
Oehh ben jaloers ^^
Zit op 5mm alleen toen ik die er ff uithaalde en terug deed begon het te bloeden, dus ff met rust laten helaas. En ik zit nu alweer te plannen wanneer ik me rechtertepel kan laten piercen ^^
pi_50495728
auw klinkt niet goed. Bij mij heeft het nog nooit gebloed.

oeeh dat vind ik wel het mooiste beide kanten
ik zit er ook nog over te twijfelen om hem terug te laten zetten.
pi_50496243
Ik zou zeggen doe gewoon
Heb er eigenlijk vrij weinig last van, af en toe wat wondvocht, en gevoelig hè
Heb zelf ook nog nooit gehad dat me oor ging bloeden, had echt iets van huh?? Dus nu heb ik een week stretchverbod xD
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:21:57 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50496583
Ik wil oooook stretchen , maar het mag niet van den oudersch . Stom .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50497855
Ghehe ik mag het ook niet, zit alweer op 5mm, elke mm die er bij komt "EN JE GAAT NIET VERDER!"
pi_50520111
Ja ik heb het ook zitten, een blow-out.
Gistermiddag van 6 naar 8 mm gegaan bij beide oorlellen.
Rechtse zit goed en is niks mis mee, de linkse knelde toen ik wakker (hij ging ook iets stroever toen ik m oprekte) werd en zag er korstjes rond zitten.
Toch stom want ze zijn altijd al samen gestretched.

Maja nu zit ik links met mn oude tunnel van 6mm (blackline) en rechts 8mm (staalkleur)
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil oooook stretchen , maar het mag niet van den oudersch . Stom .
gewoon doen !
Doe ik ook dus
pi_50521572
Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:45:13 #224
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_50521885
Zo dan.. leuk om te zien.. al die stoere piercing's hier .. HULDE

Even een vraagje van mijn kant::
Hoe weet ik zeker dat mijn tepelpiercing genezen is? Hij doet helemaal geen pijn meer, maar ik durf m er niet uit te halen omdt ik bang ben dat ik mijn mooie staafje er niet meer in krijg.
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:48:32 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50521964
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:29 schreef Empathologica het volgende:
Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?
En @debsterr: je bent 19, for crying out loud. Wat heb jij nog naar je ouders te luisteren aangaande piercings? .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')