Eerst mijn handen met unicura zeep schoonmaken, daarna me piercing schoonmaken-->draaien-->schoonmaken--->draaien en nog een paar keer, ook met unicura zeep, 2 keer per dag. Het is titaniumquote:Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.
Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ().. Kan allemaal..
ik ben ook voor een staafjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sabsie het volgende:
Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
Dank je! En er zit trouwens een gebogen staafje in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Empathologica het volgende:
Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
zoals jij je nu dag en nacht voelt wordt het toch wel lastigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:43 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukkenEn ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
![]()
gewoon doen !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil oooook stretchen, maar het mag niet van den oudersch
. Stom
.
Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:29 schreef Empathologica het volgende:
Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |