Eerst mijn handen met unicura zeep schoonmaken, daarna me piercing schoonmaken-->draaien-->schoonmaken--->draaien en nog een paar keer, ook met unicura zeep, 2 keer per dag. Het is titaniumquote:Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.
Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ().. Kan allemaal..
ik ben ook voor een staafjequote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sabsie het volgende:
Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
Dank je! En er zit trouwens een gebogen staafje in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Empathologica het volgende:
Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
zoals jij je nu dag en nacht voelt wordt het toch wel lastigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:43 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukkenEn ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
![]()
gewoon doen !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil oooook stretchen, maar het mag niet van den oudersch
. Stom
.
Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:29 schreef Empathologica het volgende:
Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
Ja, ik ben 19, maar heb nog altijd respect voor m'n ouders, aangezien zij mij onderdak biedenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?
En @debsterr: je bent 19, for crying out loud. Wat heb jij nog naar je ouders te luisteren aangaande piercings?.
Da's ook leuk dan, mag hij dan de rest van zijn leven niet doen wat hij zelf wilt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:14 schreef Empathologica het volgende:
En ehh ik vind je een beetje heftig reageren eerlijk gezegt Burdie, ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom Debsterr naar d'r ouders luisterd. Me broer is 23 en wil nog een gouden ringetje in z'n oor maar me moeder verbied het. Lelijk, lelijk, kampvolk, sjonnies, lelijk en lelijk hoorde ik d'r schreeuwen toen ie er over vertelde
Als je ouders echt heel moeilijk zijn, of wanneer je hun wensen gewoon respecteerd, dan doe je het niet
heb je al een plastikbolletje probeerd? die kun je strakker aandraaien dan de van staal en is beter voor je tanden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet 2x per dag m'n tongpiercing aandraaien omdat 'ie steeds losschiet. Ik heb het bovenste bolletje al eens doorgeslikt in m'n slaap en het steentje is er ook al eens uitgevallen. 't Is geen drama, maar handig is anders. Maar ik ben er nog steeds superblij mee.
Zolang we onder mijn ouders dak wonen hebben we ons aan hun regels te houden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Da's ook leuk dan, mag hij dan de rest van zijn leven niet doen wat hij zelf wilt?Ik begrijp dat als je 16 bent en het mag niet van je ouders, dat je je daar gewoon aan houdt maar als je volwassen bent is het toch wel een ander verhaal.
Je eigen keuzes maken, ookal zijn die anders dan de keuzes die je ouders gemaakt zouden hebben, is niet een teken van disrespect maar een teken van volwassenheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik ben 19, maar heb nog altijd respect voor m'n ouders, aangezien zij mij onderdak bieden(kosteloos, terwijl ik toch genoeg verdien om kostgeld te kunnen betalen).
Ik weet nog niet zeker of ik naar dat project ga en misschien duurt het nog wel een paar jaar. Je mag er echt helemaal niets in (behalve oorbellen in je lelletjes).quote:Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef Empathologica het volgende:
Volgens mij groeit het vrij snel dicht. Een vriendin van me doet haar labret eruit als ze gaat werken en na 5 uur moet ze zeg maar een velletje kapot duwen om hem erin te kunnen doen.
Denk dat je beter kan wachten tot na het project en hem dan laat zetten. Of misschien mag je een retainer wel in?
Klopt ook wel, maar ik ben niet de enige die nog iets definitiefs te zeggen heeft over het dak waar ik nu onder leefquote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je eigen keuzes maken, ookal zijn die anders dan de keuzes die je ouders gemaakt zouden hebben, is niet een teken van disrespect maar een teken van volwassenheid.
Mijn reactie was misschien wat ongenuanceerd geformuleerd (ik was chagerijnig toen ik 'm typte), maar ik blijf erbij dat als je 18+ bent, jezelf de enige bent die nog iets definitiefs te zeggen hebt over je eigen lichaam..
Pfff, je hoeft niet zo onaardig te reageren hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar ik ben niet de enige die nog iets definitiefs te zeggen heeft over het dak waar ik nu onder leef.
En ik vind metquote:Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
Ik vind met [afbeelding]-smilies reageren op een normale suggestie anders niet echt aardig.
Maardaargaatdittopicverdernietover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |