abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50307788
Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.

Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ( ).. Kan allemaal..
pi_50329777
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hoe maak je het schoon doofiej? Hoevaak, met wat, hoe, etc.

Verder niet op slapen, vaak je kussensloop verversen, goed sieraad dragen, ERAF BLIJVEN MET JE TENGELS ( ).. Kan allemaal..
Eerst mijn handen met unicura zeep schoonmaken, daarna me piercing schoonmaken-->draaien-->schoonmaken--->draaien en nog een paar keer, ook met unicura zeep, 2 keer per dag. Het is titanium
pi_50330828
Afgelopen weekend was ik jarig en nou mag ik van mijn vriend een vertikale clithood piercing laten zetten!!! Wat een fantastisch cadeautje. Ik heb net meteen even de piercingshop gebeld voor informatie en dat klonk allemaal heel erg goed. Het gaat niet op afspraak dus ik kan zo binnenlopen.
Nu moet ik nog een keus maken tussen dinsdag of vrijdag avond, want dat zijn hun piercingtijden. Ik weet niet of het verstandig is om voor de dinsdag te gaan, omdat ik doordeweeks met de fiets naar m'n werk moet. Lijkt me niet al te confortabel in het begin en misschien ook beter voor de piercing dat het wat meer rust krijgt? Of maakt dat allemaal niets uit? En eind volgende week moet ik ongesteld worden. Moet ik dan nog even wachten of is dat niet nodig?
En wat voor sierraden zijn er allemaal mogelijk? Gewoon zo'n recht staafje is het meest gangbare toch? Of is zo'n banana of ringetje beter?
Nou heel verhaal, alvast bedankt voor de antwoorden en ik zal jullie zeker op de hoogte houden!
  maandag 11 juni 2007 @ 14:11:28 #204
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50330870
ik heb er tótaal geen last van gehad na het zetten
het is wel een gebogen staafje hoor, als je hem verticaal gaat laten zetten.
ik persoonlijk vind staafjes mooier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50330933
Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
pi_50331343
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Sabsie het volgende:
Ja, staafje spreekt mij ook meer aan dan een ringetje, maar vroeg het me af......
ik ben ook voor een staafje
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  maandag 11 juni 2007 @ 14:58:12 #207
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50332599
bovendien geeft een staafje net even meer lol..
pi_50387833

Ik heb vanavond mijn clithood piercing laten zetten! Ik was super zenuwachtig van te voren, maar die meid die me hielp stelde me echt op m'n gemak. Ze vond het wel stoer dat dit mijn eerste piercing was. Ik had echt zoiets van: Ik wil het dus laat ik het nu maar meteen doen, voordat ik het niet meer durf.
Het deed echt geen pijn, die naald was er zo doorheen. Thuis heb ik meteen nog wel even gekeken en het zag er allemaal goed uit. Het bloedde wel een beetje, maar dat hoort erbij neem ik aan?
Nou ik ben nu echt super blij!!!!! Ik had namelijk nooit van mezelf verwacht dat ik dit zou durven.
Nu alleen 2 weken geen sex
pi_50387886
Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_50387972
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sabsie! Wat goed! Veel plezier van en met je niuewe piercing.
Dank je! En er zit trouwens een gebogen staafje in.
pi_50388648
Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
pi_50390928
2 weken maar. Op het lijstje bij mijn vriendin (die er een door dr tong heeft) stond voor clithood minimaal 2 maanden, of is dat alleen oraal contact?
pi_50419465
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Empathologica het volgende:
Gaaf! Ook inderdaad echt stoer van je dat je meteen voor een clithood kiest! Trots op je
En die 2 weken sex, word zwaar, maar zul je toch wel overleven he?
Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukken En ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:57:56 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50420027
hey, gefeliciteerd sabsie!
pi_50437850
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:43 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Die piercing heb ik overleefd, dus 2 weken geen sex zal ook wel lukken En ik weet waar ik het voor doe, dat scheelt
zoals jij je nu dag en nacht voelt wordt het toch wel lastig
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_50491779
Zo 8mm tunnels zitten erin Toch in een keer van 6 naar 8 gegaan.

Gewoon rustig beetje bij beetje met een taper. ze staan nu lekker onder druk maar dat is morgen wel weg
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_50492687
Oehh ben jaloers ^^
Zit op 5mm alleen toen ik die er ff uithaalde en terug deed begon het te bloeden, dus ff met rust laten helaas. En ik zit nu alweer te plannen wanneer ik me rechtertepel kan laten piercen ^^
pi_50495728
auw klinkt niet goed. Bij mij heeft het nog nooit gebloed.

oeeh dat vind ik wel het mooiste beide kanten
ik zit er ook nog over te twijfelen om hem terug te laten zetten.
pi_50496243
Ik zou zeggen doe gewoon
Heb er eigenlijk vrij weinig last van, af en toe wat wondvocht, en gevoelig hè
Heb zelf ook nog nooit gehad dat me oor ging bloeden, had echt iets van huh?? Dus nu heb ik een week stretchverbod xD
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:21:57 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50496583
Ik wil oooook stretchen , maar het mag niet van den oudersch . Stom .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50497855
Ghehe ik mag het ook niet, zit alweer op 5mm, elke mm die er bij komt "EN JE GAAT NIET VERDER!"
pi_50520111
Ja ik heb het ook zitten, een blow-out.
Gistermiddag van 6 naar 8 mm gegaan bij beide oorlellen.
Rechtse zit goed en is niks mis mee, de linkse knelde toen ik wakker (hij ging ook iets stroever toen ik m oprekte) werd en zag er korstjes rond zitten.
Toch stom want ze zijn altijd al samen gestretched.

Maja nu zit ik links met mn oude tunnel van 6mm (blackline) en rechts 8mm (staalkleur)
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil oooook stretchen , maar het mag niet van den oudersch . Stom .
gewoon doen !
Doe ik ook dus
pi_50521572
Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:45:13 #224
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_50521885
Zo dan.. leuk om te zien.. al die stoere piercing's hier .. HULDE

Even een vraagje van mijn kant::
Hoe weet ik zeker dat mijn tepelpiercing genezen is? Hij doet helemaal geen pijn meer, maar ik durf m er niet uit te halen omdt ik bang ben dat ik mijn mooie staafje er niet meer in krijg.
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 16:48:32 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50521964
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:29 schreef Empathologica het volgende:
Precies. Ik zit nu toch op 6mm, vandaag met wat spuug en een taper lopen kloten en opeens schiet ik door tot de rubbere stiekjes en toen paste ie ^^
Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?
En @debsterr: je bent 19, for crying out loud. Wat heb jij nog naar je ouders te luisteren aangaande piercings? .
KuikenGuppy
pi_50526006
Hehehe ik ben te impulsief. Een vriend zat zo enthousiast te vertellen dat ie ze 8mm erin had dat ik iets van godverdomme ik probeer het nog een keer! En toen lukte het

In ieder geval, heb vandaag wel besloten niet meer verder te gaan dan dit, en het nu echt helemaal met rust te laten.. Ik weet in ieder geval nu, (voor als ik me andere oor ooit ga stretchen) dat als een plug er net in zit je hem er de 1e twee dagen niet uit moet halen om het schoon te maken, want het was best stroef en denk dat het daardoor ging bloeden.

En ehh ik vind je een beetje heftig reageren eerlijk gezegt Burdie, ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom Debsterr naar d'r ouders luisterd. Me broer is 23 en wil nog een gouden ringetje in z'n oor maar me moeder verbied het. Lelijk, lelijk, kampvolk, sjonnies, lelijk en lelijk hoorde ik d'r schreeuwen toen ie er over vertelde
Als je ouders echt heel moeilijk zijn, of wanneer je hun wensen gewoon respecteerd, dan doe je het niet
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:04 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50528125
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je stretcht wel héél snel he. Terwijl je gisteren nog postte het een tijdje met rust te laten. Zou je dat niet alsnog een tijdje doen? Twee weken geleden zat je nog op 4mm. Vind je het gek dat het gaat bloeden?
En @debsterr: je bent 19, for crying out loud. Wat heb jij nog naar je ouders te luisteren aangaande piercings? .
Ja, ik ben 19, maar heb nog altijd respect voor m'n ouders, aangezien zij mij onderdak bieden (kosteloos, terwijl ik toch genoeg verdien om kostgeld te kunnen betalen).
  zaterdag 16 juni 2007 @ 20:41:28 #228
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_50528517
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 19:14 schreef Empathologica het volgende:

En ehh ik vind je een beetje heftig reageren eerlijk gezegt Burdie, ik kan me er wel iets bij voorstellen waarom Debsterr naar d'r ouders luisterd. Me broer is 23 en wil nog een gouden ringetje in z'n oor maar me moeder verbied het. Lelijk, lelijk, kampvolk, sjonnies, lelijk en lelijk hoorde ik d'r schreeuwen toen ie er over vertelde
Als je ouders echt heel moeilijk zijn, of wanneer je hun wensen gewoon respecteerd, dan doe je het niet
Da's ook leuk dan, mag hij dan de rest van zijn leven niet doen wat hij zelf wilt? Ik begrijp dat als je 16 bent en het mag niet van je ouders, dat je je daar gewoon aan houdt maar als je volwassen bent is het toch wel een ander verhaal.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_50528814
Ik moet 2x per dag m'n tongpiercing aandraaien omdat 'ie steeds losschiet. Ik heb het bovenste bolletje al eens doorgeslikt in m'n slaap en het steentje is er ook al eens uitgevallen. 't Is geen drama, maar handig is anders. Maar ik ben er nog steeds superblij mee.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:00:22 #230
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50529096
is het staafje niet gewoon te kort bloodylotte? ik heb namelijk nergens last van, mijn bolletjes zitten prima.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:16:40 #231
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_50529527
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet 2x per dag m'n tongpiercing aandraaien omdat 'ie steeds losschiet. Ik heb het bovenste bolletje al eens doorgeslikt in m'n slaap en het steentje is er ook al eens uitgevallen. 't Is geen drama, maar handig is anders. Maar ik ben er nog steeds superblij mee.
heb je al een plastikbolletje probeerd? die kun je strakker aandraaien dan de van staal en is beter voor je tanden.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 16 juni 2007 @ 21:35:16 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_50530099
Ik krijg alweer de kriebels voor een nieuwe piercing !
Of dit door gaat ligt helaas natuurlijk bij mijn moeder
Ook heb ik nog geen idee waar !
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_50530345
Ja ik hou het maar rustig met mn linkeroorlel.. laat die nog maar even genezen op 6mm

Ook zo stom dat je van 6 gelijk naar 8 gaat..
En ook helemaal geen sierraden van 7mm te vinden zijn.
pi_50531746
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:41 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Da's ook leuk dan, mag hij dan de rest van zijn leven niet doen wat hij zelf wilt? Ik begrijp dat als je 16 bent en het mag niet van je ouders, dat je je daar gewoon aan houdt maar als je volwassen bent is het toch wel een ander verhaal.
Zolang we onder mijn ouders dak wonen hebben we ons aan hun regels te houden.
Moet ie maar het huis uit gaan, kan ie doen wat ie wil.
En het is inderdaad stom dat 7mm sieraden amper te vinden zijn, moet je dus of 6 of 8mm hehe.
pi_50532773
Zolang ik thuis woon moet ik in principe ook naar m'n ouders luisteren wat dat betreft, maar ze weten dat ze me niet tegen kunnen houden als ik het erg graag wil. Maar als ik het er over heb dan zegt m'n moeder dat ze het niet mooi vindt, en daar hou ik dan stiekem ook toch wel rekening mee.
Tap tap tap
pi_50533008
Ghehe ons mam zou gewoon letterlijk me piercing eruit rukken als ze er van af wist..
En om ff gezeik van mensen te voorkomen van "blabla respect voor ouders zelf doe je het ook niet" ik respecteer me ouders wel degelijk, alleen zolang ze het niet zien hebben ze er toch ook geen last van?
In ieder geval, wat CherryLips zegt, rekening houden is ook belangrijk.
  zondag 17 juni 2007 @ 14:03:16 #237
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_50544280
Even een vraagje van mijn kant::
Hoe weet ik zeker dat mijn tepelpiercing genezen is? Hij doet helemaal geen pijn meer, maar ik durf m er niet uit te halen omdt ik bang ben dat ik mijn mooie staafje er niet meer in krijg.
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_50546164
Hoelang heb je hem nu? Want voordat het echt genezen is ben je toch ruim 15 weken verder. Ik heb de mijne 3 weken en doet ook geen pijn meer, maar toch issie niet genezen
En anders kun je het beste naar je piercer gaan, die kan je daar wel mee helpen, ook met het staafje etc
  zondag 17 juni 2007 @ 15:36:12 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50547004
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, ik ben 19, maar heb nog altijd respect voor m'n ouders, aangezien zij mij onderdak bieden (kosteloos, terwijl ik toch genoeg verdien om kostgeld te kunnen betalen).
Je eigen keuzes maken, ookal zijn die anders dan de keuzes die je ouders gemaakt zouden hebben, is niet een teken van disrespect maar een teken van volwassenheid.

Mijn reactie was misschien wat ongenuanceerd geformuleerd (ik was chagerijnig toen ik 'm typte), maar ik blijf erbij dat als je 18+ bent, jezelf de enige bent die nog iets definitiefs te zeggen hebt over je eigen lichaam. .
KuikenGuppy
  zondag 17 juni 2007 @ 16:41:12 #240
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50548578
natuurlijk mag je het zelf weten, ouders die roepen dat het niet mag moeten misschien nog eens nadenken over wat ze nu eigenlijk te zeggen hebben

maar als je weet dat ze het vreselijk vinden kun je ook nog wel even wachten tot je de deur uit bent

heb ik iig wel gedaan, ook bij mn tatt's
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 17 juni 2007 @ 17:13:52 #241
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50549381
Ik heb een vraag over lippiercings en het dicht groeien van het gaatje.

Ik wil eigenlijk een lippiercing maar over een paar jaar (of al eerder) ga ik misschien voor een paar maanden naar Zuidafrika op een project werken met oa straat kinderen. Op dat project mag je geen piercings dragen. Ik zal hem dus uit moeten doen.

Is het te doen om een lippiercing overdag uit de doen en alleen 's nachts de dragen of groeit het gaatje snel dicht? Als ik het gaatje eventueel in die maanden dicht laat groeien kan ik hem dan als ik weer terug ben op dezelfde plek opnieuw laten zetten?

Ik wil overigens een ringetje een beetje aan de zijkant, zoiets maar dan goud:
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50549747
Volgens mij groeit het vrij snel dicht. Een vriendin van me doet haar labret eruit als ze gaat werken en na 5 uur moet ze zeg maar een velletje kapot duwen om hem erin te kunnen doen.
Denk dat je beter kan wachten tot na het project en hem dan laat zetten. Of misschien mag je een retainer wel in?
  zondag 17 juni 2007 @ 17:52:50 #243
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50550266
quote:
Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef Empathologica het volgende:
Volgens mij groeit het vrij snel dicht. Een vriendin van me doet haar labret eruit als ze gaat werken en na 5 uur moet ze zeg maar een velletje kapot duwen om hem erin te kunnen doen.
Denk dat je beter kan wachten tot na het project en hem dan laat zetten. Of misschien mag je een retainer wel in?
Ik weet nog niet zeker of ik naar dat project ga en misschien duurt het nog wel een paar jaar. Je mag er echt helemaal niets in (behalve oorbellen in je lelletjes).

Eigenlijk wil ik al een paar jaar een lippiercing maar ik stel het telkens uit omdat ik telkens denk, misschien ga ik wel ergens werken waar het niet kan ofzo. Maar met mijn huidige baan/beroep kan het prima. Eigenlijk heb ik dus geen zin om nog een paar jaar te wachten. Maar als ik hem laat dicht groeien wil ik hem er na eigenlijk wel weer op dezelfde plek terug maar ik weet niet of dat kan.

Wat ik me ook afvraag, blijft je het litteken van de lippiercing goed zien? Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad maar die is er helaas 2 jaar geleden na 7 jaar uitgegroeit en daar heb ik dit aan over gehouden:

Op zich vind ik het zo nog niet heel storend maar als ik straks mijn hele gezicht vol littekens heb zitten lijkt me dat ook niet zo mooi.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50552071
Littekens van goed verzorgde piercings zullen stukken kleiner en netter zijn dan van uitgegroeide piercings hoor. Zo groot als in je wenkbrauw zou hij niet moeten worden
  zondag 17 juni 2007 @ 19:13:39 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50552195
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je eigen keuzes maken, ookal zijn die anders dan de keuzes die je ouders gemaakt zouden hebben, is niet een teken van disrespect maar een teken van volwassenheid.

Mijn reactie was misschien wat ongenuanceerd geformuleerd (ik was chagerijnig toen ik 'm typte), maar ik blijf erbij dat als je 18+ bent, jezelf de enige bent die nog iets definitiefs te zeggen hebt over je eigen lichaam. .
Klopt ook wel, maar ik ben niet de enige die nog iets definitiefs te zeggen heeft over het dak waar ik nu onder leef .
  zondag 17 juni 2007 @ 19:22:34 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50552433
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Klopt ook wel, maar ik ben niet de enige die nog iets definitiefs te zeggen heeft over het dak waar ik nu onder leef .
Pfff, je hoeft niet zo onaardig te reageren hoor.
Ik zeg alleen dat mensen boven de 18 niet per sé meer hun ouders hoeven te gehoorzamen. En als jij daar toevallig wél voor kiest, moet je niet miepen met je HET MAG NIET VAN MIJN OUDERS, STOM! omgdewereldvergaat .
KuikenGuppy
pi_50552595
Ze reageert nog vrij normaal hoor imo. Natuurlijk heb je iets van "nouhouuu het mag niet " als je ouders zeggen dat het niet mag, maar daar leer je wel mee leven.
De meeste mensen die nog bij hun ouders wonen houden zich gewoon aan de regels die daar gelden. Vind ik niet meer dan logisch. Als jij toevallig zo'n type bent die zich zo veel mogelijk tegen zijn/haar ouders afzet is dat jouw keuze

In ieder geval, @ maok, ik zou die piercing gewoon laten zetten als je hem zo graag wilt volgens mij is het litteken als je hem eruit haalt gewoon minimaal als ie nooit ontstoken is etc, plus als je hem iets hoger zet, zie je er minder van als het ooit dichtgroeit. (dat lijkt mij tenminste, of het zo is, geen idee?) Uitgroeien geeft altijd lelijke littekens en dat is wel jammer, maar niks aan te doen, of er eerder uithalen
  zondag 17 juni 2007 @ 19:36:35 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50552891
Ik vind met -smilies reageren op een normale suggestie anders niet echt aardig.
Maardaargaatdittopicverdernietover.
KuikenGuppy
  zondag 17 juni 2007 @ 20:14:01 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50554116
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
Ik vind met [afbeelding]-smilies reageren op een normale suggestie anders niet echt aardig.
Maardaargaatdittopicverdernietover.
En ik vind met smilies reageren terwijl de post minder vrolijk klinkt hypocriet overkomen.. lekker belangrijk wat voor posticon er gebruikt wordt, het gaat toch om de tekst die er staat .
pi_50555379
Kom op jongens even kappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')