abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 22 april 2007 @ 04:03:56 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_48589730
Gekeken Marco ?

http://www.dailymotion.co(...)valencia-21-goal-ram

Doet me ergens aan denken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 22 april 2007 @ 09:34:41 #152
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_48590421
Van Bommel en Van Nistelrooij ... PLEASE ... als dat het beste is wat Nederland heeft dan zijn we zeker weten kansloos. Ik denk dat we betere spelers hebben.

Beide jochies vinden zichzelf beter en belangrijker dan ze zijn. Nooit meer selecteren dus!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_48592942
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:34 schreef Barca het volgende:
Van Bommel en Van Nistelrooij ... PLEASE ... als dat het beste is wat Nederland heeft dan zijn we zeker weten kansloos. Ik denk dat we betere spelers hebben.

Beide jochies vinden zichzelf beter en belangrijker dan ze zijn. Nooit meer selecteren dus!
Landzaat en Vennegoor zijn natuurlijk waardige vervangers
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 22 april 2007 @ 12:06:53 #154
30220 Barca
pi_48593122
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Landzaat en Vennegoor zijn natuurlijk waardige vervangers
Nee, maar dat zeg ik ook niet.
  zondag 22 april 2007 @ 12:18:14 #155
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_48593408
quote:

Jij hebt ook het doelpunt niet van ruud gezien die hij dit weekend tegen valencia gezet heeft?
http://www.youtube.com/watch?v=ZQJTdoxFYHY

en o dit was al vaker gepost
pi_48593527
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee, maar dat zeg ik ook niet.
Maar dat is wel de redenatie van Marco....
pi_48595785
quote:

Wie zijn er beter op hun posities dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door du_ke op 22-04-2007 14:04:00 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48596088
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Solstice het volgende:

[..]

Als je dat al middelmaat vind vraag ik me af wat je van die zooi vind die er nu op het veld staat. Ik kan me trouwens goeie wedstrijden zat herinneren van van Bommel, bijvoorbeeld 2x tegen Milan voor z'n vertrek, en bij Barcelona heeft ie er ook zat gespeeld.
Bij Barcelona is hij bij elke belangrijke wedstrijd ofwel onzichtbaar gebleven ofwel gewisseld.
quote:
Nou, bij Bayern blinkt ie ook wekelijks uit in een sterke competitie
Blinkt hij wekelijks uit? misschien moet je eens wedstrijden van Bayern gaan kijken ipv alleen maar VI.nl te lezen.
quote:
en Europees buiten de laatste wedstrijd tegen Milan heeft hij het ook gewoon goed gedaan, tegen Real Madrid 2 x bijvoorbeeld.
Tegen Madrid zat hij in de heenwedstrijd alleen maar te zuigen, raakte geen bal goed behalve dan die 2-2. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook het enige wat je van die wedstrijd heb gezien

Van Bommel ophemelen ok, maar ga hem niet groter of beter maken dan hij is. Feit is, gebaseerd op alle topwedstrijden die hij ooit gespeeld heeft, dat het altijd weer duidelijk is hoe zeer hij te kort komt voor de top. Hijs gewoon middelmaat, geen schande.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 22 april 2007 @ 13:54:33 #159
159022 AminBen
El Maestro
pi_48596149
quote:
Op zondag 22 april 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
Gekeken Marco ?

http://www.dailymotion.co(...)valencia-21-goal-ram

Doet me ergens aan denken.

zondag 22 april 2007 @ 22:41:57 #160
30220 Barca
pi_48616465
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wie zijn er beter op hun posities dan?
In geval van Van Bommel: Seedorf, Sneijder. In geval van Van Nistelrooij: Huntelaar. Ooit presteerde Kluivert heel goed. Die speelde als international beter dan Van Nistelrooij.
  zondag 22 april 2007 @ 22:48:07 #161
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_48616677
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Barca het volgende:

[..]

In geval van Van Bommel: Seedorf, Sneijder. In geval van Van Nistelrooij: Huntelaar. Ooit presteerde Kluivert heel goed. Die speelde als international beter dan Van Nistelrooij.
vergelijk Sneijder met van bommel
pi_48622190
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef Barca het volgende:

[..]

Ooit presteerde Hans van Breukelen als international ook heel goed. Beter dan Timmer en Stekelenburg. Ook maar oproepen?
  maandag 23 april 2007 @ 09:40:44 #163
30220 Barca
pi_48623327
quote:
Op maandag 23 april 2007 08:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ooit presteerde Hans van Breukelen als international ook heel goed. Beter dan Timmer en Stekelenburg. Ook maar oproepen?
Nee ... maar het geeft maar aan dat Van Nistelrooij in oranje niks heeft klaargemaakt!
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Boomstam het volgende:

[..]

vergelijk Sneijder met van bommel
Spelen op dezelfde positie.
pi_48623473
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee ... maar het geeft maar aan dat Van Nistelrooij in oranje niks heeft klaargemaakt!
[..]
Voor iemand die bijna 1 op 2 loopt.
Huntelaar heeft buiten z'n debuut (nietzeggende oefeninterland) ook nog niets laten zien in oranje...
pi_48623573
Gaat nergens over
  maandag 23 april 2007 @ 11:59:04 #166
30220 Barca
pi_48627442
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Voor iemand die bijna 1 op 2 loopt.
Huntelaar heeft buiten z'n debuut (nietzeggende oefeninterland) ook nog niets laten zien in oranje...
Huntelaar heeft nog niet veel gespeeld. Voordeel van de twijfel. 1 op 2 ... ja, in nietszeggende wedstrijden. Maakt vaak de 3 - 0 of zo.
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat nergens over
Klopt. Gaat o.a. over Van Nistelrooij en dat is niks!
pi_48628438
Van Nistelrooij staat elke week in de basis bij Real en doet het daar naar behoren. Loopt bijna 1 op 2 in Oranje. Maar "onze kenner" Barca heeft liever een wisselspeler van psv die nooit meer topfit zal worden in Oranje
pi_48629031
Inderdaad. met droge ogen beweren dat van N. niets voorstelt. "maakt vaak de 3-0 enzo" Laat die andere spitsen van van B. daar maar eens aan komen.
Kluivert heeft overigens nagenoeg hetzelfde gemiddelde...
pi_48629798
Van Nistelrooy wordt niet buiten de selectie gelaten, omdat hij slecht speelt...Hij wil een vaste plek in de selectie en Marco wil hem dat niet beloven, omdat hij dat oneerlijk vindt ten opzichte van de andere spitsen. Het blijft de vraag of Van Nistelrooy op basis van zijn klasse een voorkeurspositie verdient. Marco vindt iig van niet en dan houdt het op. Dat is ook het manko van Marco, hij behandelt iedereen en alles te veel vanuit theorie. In de praktijk willen spelers nou eenmaal vertrouwen om goed te presteren.
pi_48630210
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef PPWB84 het volgende:
Van Nistelrooy wordt niet buiten de selectie gelaten, omdat hij slecht speelt...Hij wil een vaste plek in de selectie en Marco wil hem dat niet beloven, omdat hij dat oneerlijk vindt ten opzichte van de andere spitsen. Het blijft de vraag of Van Nistelrooy op basis van zijn klasse een voorkeurspositie verdient. Marco vindt iig van niet en dan houdt het op. Dat is ook het manko van Marco, hij behandelt iedereen en alles te veel vanuit theorie. In de praktijk willen spelers nou eenmaal vertrouwen om goed te presteren.
Maar ook hier is hij niet rechtlijnig. Sneijder (terecht overigens) en Landzaat krijgen wel bij voorbaat al een basisplaats.
pi_48630873
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maar ook hier is hij niet rechtlijnig. Sneijder (terecht overigens) en Landzaat krijgen wel bij voorbaat al een basisplaats.
Maar dat heeft hij ze niet verzekerd, wat Van Nistelrooy wel wilde, omdat hij naar vertrouwen hunkerde. Hij heeft in het verleden wel mensen als Van Persie verzekerd van een plaats geloof ik, maar dat was meer omdat Van Persie dat op dat moment nodig had en hij een gigantisch talent voor de toekomst is. Daarnaast is Marco misschien gewoon niet consequent. Hij bepaalt per moment wat de beste optie is. Hij had beter niet dingen kunnen zeggen vantevoren zoals dat hij alleen spelers selecteert die spelen bij hun clubs. Daar houdt hij zich inderdaad niet aan. Hij is een denker en je weet nooit wat hij nou weer bedenkt. Hij bekijkt per situatie de volgens hem beste optie. Het nadeel daarvan is dat niemand weet waar hij aan toe is, mensen weinig vertrouwen voelen en er geen stabiliteit dan wel vastigheid in het team zit.
pi_48633853
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Longmen het volgende:
Inderdaad. met droge ogen beweren dat van N. niets voorstelt. "maakt vaak de 3-0 enzo" Laat die andere spitsen van van B. daar maar eens aan komen.
Kluivert heeft overigens nagenoeg hetzelfde gemiddelde...
Klopt. En ik ga ook zeker niet ontkennen dat Kluivert het goed gedaan heeft in Oranje. Sterker nog, hij na Van Basten de beste spits die we in Oranje gehad hebben de afgelopen 25 jaar. Maar nu is het helaas niet veel meer. Voor mij zeker geen optie als spits van Oranje.
pi_48635366
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt. En ik ga ook zeker niet ontkennen dat Kluivert het goed gedaan heeft in Oranje. Sterker nog, hij na Van Basten de beste spits die we in Oranje gehad hebben de afgelopen 25 jaar. Maar nu is het helaas niet veel meer. Voor mij zeker geen optie als spits van Oranje.
Jij niet, maar anderen vinden zo'n gemiddelde niets als ik het zo lees.
Ik denk er overigens hetzelfde over.
  maandag 23 april 2007 @ 19:39:11 #174
30220 Barca
pi_48643704
Ho ho ho ... ik zeg niet dat ik op dit moment liever Kluivert heb dan Van Nistelrooij. Kluivert heeft alleen beter gepresteerd dan Van Nistelrooij.
pi_48646825
poe poe wat doet Kluivert het beter zeg
Kluivert 79 (40)
Nistelrooy 54 (28)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')