abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48498983
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik ook.

Vind overigens ook dat van Basten de spelers die hij tot zijn beschikking heeft niet optimaal benut.
Hij zet spelers vaak op een positie waar ze normaliter niet spelen, dan gaat in mijn optiek automatisch de kwaliteit van het spel achteruit.
Tja, Van Persie op rechtsbuiten is geen slechte zet geweest. Uiteindelijk wil je toch wel met Van Persie - Huntelaar - Babel/Robben spelen met daarachter Seedorf/Sneijder/Van Der Vaart - althans in mijn optiek.

Kuijt op rechtsbuiten is redelijk, maar dat werkt niet. Landzaat als controlerende middenvelder is ook nutteloos. Van der Vaart heeft er ook gespeeld, ook niet het meest ideale. Maar dan is het de vraag hoe je wil spelen. Kan je wel gaan lopen bleren dat we 442 moeten gaan spelen, maar Van Basten begint er niet aan. Punt. Dus dan moet je kijken hoe je 433 gaat invullen. Dan zijn het nog wel enigzins verdedigbare beslissingen die hij neemt.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe selectie en hoe ze dan spelen.
pi_48499107
Je wil duidelijk verliezen met je 3 dwergen op het middenveld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48508474
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tja, Van Persie op rechtsbuiten is geen slechte zet geweest. Uiteindelijk wil je toch wel met Van Persie - Huntelaar - Babel/Robben spelen met daarachter Seedorf/Sneijder/Van Der Vaart - althans in mijn optiek.

Kuijt op rechtsbuiten is redelijk, maar dat werkt niet. Landzaat als controlerende middenvelder is ook nutteloos. Van der Vaart heeft er ook gespeeld, ook niet het meest ideale. Maar dan is het de vraag hoe je wil spelen. Kan je wel gaan lopen bleren dat we 442 moeten gaan spelen, maar Van Basten begint er niet aan. Punt. Dus dan moet je kijken hoe je 433 gaat invullen. Dan zijn het nog wel enigzins verdedigbare beslissingen die hij neemt.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe selectie en hoe ze dan spelen.
4-3-3 is altijd gebaseerd op 2 spelers met een actie en een voorzet en een afmaker. Of zoals bij Barcelona op 3 individuele superspelers. Maar die heeft Nederland niet, v. Persie vind ik op zich niet minder dan Messi, maar Robben mag op het moment de veters van Ronaldinho nog niet vastknopen, en een spits zoals Eto'o loopt er al helemaal niet. Als je trouwens met 2 individueel sterke spelers gaat spelen, wat Nederland dus al niet heeft, loopt het ook niet, zie dit seizoen bij Barca zonder Eto'o.

Je hebt nou eenmaal een pure afmaker in de spits, Huntelaar, eerste keus nu v. Nistelrooij niet meer wil. Wat je dan moet hebben is 2 spelers die de bal geregeld en goed voor de goal gooien, als je namelijk zoals nu met v. Persie, Babel en Robben gaat spelen, verkracht je de spits. Huntelaar redt het op het moment niet in Oranje omdat hij niet aangespeeld wordt, en v. Nistelrooij redde het ook niet. Kan 2 oorzaken hebben, of ze zijn niet goed genoeg, of ze worden niet goed aangespeeld. Nou, het eerste hebben ze allebei bewezen is het zeker niet, kom je dus bij de 2de reden. Ze krijgen geen aanvoer, en dat komt omdat je met valse of te slechte buitens speelt, waardoor je spits geen aanvoer krijgt, gisteren en het hele seizoen eigenlijk ook al zichtbaar bij Ajax.

Nou zijn er wel spelers die de ballen voor kunnen gooien, Jenner op rechts bijvoorbeeld, en Robben op links. En dat zou dan op zich nog je beste keus zijn, als je toch op de Nederlandse manier wilt voetballen. Dat Robben de ballen wel kan geven liet ie trouwens zien tegen Ierland, weinig tegenstand maar z'n voorzetten waren wel goed. Maar Jenner is nog te beperkt om het ook tegen de top te kunnen, en Robben is altijd geblesseerd of uit vorm. Dus de enige keuze die overblijft is 4-4-2, maar dat past niet in de filosofie van de KNVB, die verschrikkelijk star gericht is op de Ajax-filosofie en dat ook als DE manier en de enige manier beschouwt. Dat terwijl veruit de meeste prijzen internationaal toch gewonnen zijn met 4-4-2 en clubs als Manchester, Arsenal, AZ en Real Madrid aangetoond hebben dat dat ook heel aantrekkelijk kan zijn. 1988 was bijvoorbeeld ook in 4-4-2 met een ploeg waarin ook veel spelers buiten Ajax speelden.

Als je dan toch per se 4-3-3 zou moeten spelen, waar ik dus tegen ben zou ik dit fysiek, tactisch, technisch en mentaal de beste 11 vinden.
Keeper: v.d. Sar
RB: Kromkamp
CB: Boulahrouz
CB: Hofland
LB: De Cler
RM: Seedorf
CM: v. Persie
LM: Davids
RB: Jenner
Spits: Huntelaar, al is v. Nistelrooij normaal m'n eerste keus
LB: Robben
pi_48508633
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 19 april 2007 @ 18:28:52 #130
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_48509155
Ik zou spelen met 1 doelman, 3 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders, 3 aanvallande middenvelders en 2 spitsen.

Kan me behalve Kromkamp redelijk vinden in de lijst van Solstice. Al zouden Hofland, De Cler, Van Persie, Jenner en Robben bij mij niet in de basis staan. Oh ja ... Van Nistelrooij zou ik niet selecteren.

Spelers op de verkeerde positie? Dat zei ik al over Van der Vaart.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_48526244
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef Solstice het volgende:

[..]

4-3-3 is altijd gebaseerd op 2 spelers met een actie en een voorzet en een afmaker. Of zoals bij Barcelona op 3 individuele superspelers. Maar die heeft Nederland niet, v. Persie vind ik op zich niet minder dan Messi, maar Robben mag op het moment de veters van Ronaldinho nog niet vastknopen, en een spits zoals Eto'o loopt er al helemaal niet. Als je trouwens met 2 individueel sterke spelers gaat spelen, wat Nederland dus al niet heeft, loopt het ook niet, zie dit seizoen bij Barca zonder Eto'o.
Robben, Babel, Van Persie - zelfs Castelen hebben echt wel een actie hoor, mits ze in vorm zijn. Dat is het probleem van buitenspelers. Veel ballen krijgen, veel acties kunnen en mogen maken en dan lukt veel. Huntelaar en Kuijt zijn wel degelijke afmakers. Tuurlijk zijn ze niet van het niveau Ronaldinho of Eto'o, maar wie zijn dat wel in de hele wereld?
quote:
Je hebt nou eenmaal een pure afmaker in de spits, Huntelaar, eerste keus nu v. Nistelrooij niet meer wil. Wat je dan moet hebben is 2 spelers die de bal geregeld en goed voor de goal gooien, als je namelijk zoals nu met v. Persie, Babel en Robben gaat spelen, verkracht je de spits. Huntelaar redt het op het moment niet in Oranje omdat hij niet aangespeeld wordt, en v. Nistelrooij redde het ook niet. Kan 2 oorzaken hebben, of ze zijn niet goed genoeg, of ze worden niet goed aangespeeld. Nou, het eerste hebben ze allebei bewezen is het zeker niet, kom je dus bij de 2de reden. Ze krijgen geen aanvoer, en dat komt omdat je met valse of te slechte buitens speelt, waardoor je spits geen aanvoer krijgt, gisteren en het hele seizoen eigenlijk ook al zichtbaar bij Ajax.
Klopt. Vorm is van 'levensbelang' in 433. Absoluut. Daar kan een spits heel weinig aan doen, terwijl het hem dan wel aangerekend wordt. En dat is goedkoop scoren.
quote:
Nou zijn er wel spelers die de ballen voor kunnen gooien, Jenner op rechts bijvoorbeeld, en Robben op links. En dat zou dan op zich nog je beste keus zijn, als je toch op de Nederlandse manier wilt voetballen. Dat Robben de ballen wel kan geven liet ie trouwens zien tegen Ierland, weinig tegenstand maar z'n voorzetten waren wel goed. Maar Jenner is nog te beperkt om het ook tegen de top te kunnen, en Robben is altijd geblesseerd of uit vorm. Dus de enige keuze die overblijft is 4-4-2, maar dat past niet in de filosofie van de KNVB, die verschrikkelijk star gericht is op de Ajax-filosofie en dat ook als DE manier en de enige manier beschouwt. Dat terwijl veruit de meeste prijzen internationaal toch gewonnen zijn met 4-4-2 en clubs als Manchester, Arsenal, AZ en Real Madrid aangetoond hebben dat dat ook heel aantrekkelijk kan zijn. 1988 was bijvoorbeeld ook in 4-4-2 met een ploeg waarin ook veel spelers buiten Ajax speelden.
Tja, ik vind 433/343 toch wel het mooist. 442 kan wel, maar toch heb ik er persoonlijk een naar gevoel bij. Bij 442 ben je wel erg afhankelijk van die twee man voorin, bij 433 heb je toch vaak 4 spelers.

442 zou dus wel kunnen, maar inderdaad absoluut niet onder Van Basten. Daar kiest ie voor, dat moet je daar dus naar kijken.
quote:
Als je dan toch per se 4-3-3 zou moeten spelen, waar ik dus tegen ben zou ik dit fysiek, tactisch, technisch en mentaal de beste 11 vinden.
Keeper: v.d. Sar
RB: Kromkamp
CB: Boulahrouz
CB: Hofland
LB: De Cler
RM: Seedorf
CM: v. Persie
LM: Davids
RB: Jenner
Spits: Huntelaar, al is v. Nistelrooij normaal m'n eerste keus
LB: Robben
Ik zou met VD Sar, Boulahrouz, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, Seedorf, Sneijder, Davids/Schaars/Mendes, Van Persie, Huntelaar, Babel/Robben spelen; met Heitinga meer voor de verdediging, als een 343. Verdediging is veruit het zwakst.

Hofland en Bouma zie ik te weinig van, maar ik zou echt geen andere opties weten. Kromkamp, Jaliens is een pot nat, de Cler is absoluut niet beter dan Gio of Emanuelson.
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:41:51 #132
30220 Barca
pi_48528560
Oh my god ... Mathijsen!
pi_48541543
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Robben, Babel, Van Persie - zelfs Castelen hebben echt wel een actie hoor, mits ze in vorm zijn. Dat is het probleem van buitenspelers. Veel ballen krijgen, veel acties kunnen en mogen maken en dan lukt veel. Huntelaar en Kuijt zijn wel degelijke afmakers. Tuurlijk zijn ze niet van het niveau Ronaldinho of Eto'o, maar wie zijn dat wel in de hele wereld?
Robben en Van Persie zijn de enigste die die acties wedstrijden achter elkaar kunnen uitvoeren. Babel kan wel hard lopen maar als je je d'r op instelt is hij heel makkelijk af te stoppen, omdat ie heel moeilijk van richting verandert en z'n techniek ook matig is. Koenders speelde hem bijvoorbeeld compleet uit de wedstrijd gewoon door simpel in zijn looprichting te gaan staan. Castelen mist techniek in kleine ruimtes die je tegen toplanden toch echt absoluut nodig hebt. Beide spelers missen een voorzet waardoor Huntelaar, Kuijt of wie dan ook niet of nauwelijks aangespeeld wordt. Kijk bijvoorbeeld is naar het aantal assists van Babel en vergelijk dat eenss met andere buitenspelers als Touma, Kennedy, Jenner en Martens. Z'n acties hebben gewoon vrijwel geen rendement, en maken het de spits alleen moeilijker. V. Persie scoort dan weer veel, maar geeft ook geen ballen af, kan me in ieder geval geen assist van hem herinneren. M'n punt was trouwens ook dat Huntelaar en Kuijt afhankelijk zijn van de ballen die ze krijgen, hele goeie afmakers zijn maar zelf zelden met een actie scoren, daarom goeie aangevers nodig zijn, en die ontbreken.
quote:
Klopt. Vorm is van 'levensbelang' in 433. Absoluut. Daar kan een spits heel weinig aan doen, terwijl het hem dan wel aangerekend wordt. En dat is goedkoop scoren.
Dat Huntelaar weinig scoort heeft weinig met vorm te maken, meer met aanvoer. Ik heb bijvoorbeeld tegen RKC is geteld, daar heeft ie een redelijke en geen goeie voorzetten, steekpasjes of wat dan ook gehad. De ene voorzet die ie kreeg was zo ver achterin het strafschopgebied dat ie onmogelijk in te koppen was. Dit probleem zie je ook in het Nederlands elftal terug, omdat daar dezelfde individualisten opgesteld worden.
quote:
Tja, ik vind 433/343 toch wel het mooist. 442 kan wel, maar toch heb ik er persoonlijk een naar gevoel bij. Bij 442 ben je wel erg afhankelijk van die twee man voorin, bij 433 heb je toch vaak 4 spelers.
Je hebt bij 4-4-2 in een ruit de man achter de spits nog altijd+opkomende middenvelders. Of met vleugelmiddenvelders heb je die d'rbij. Met 4-3-3 heb je juist meestal maar een man die voor de goals moet zorgen. Met 4-4-2 heb je 2 spitsen om in de gaten te houden plus wat er verder allemaal nog opkomt van het middenveld. Bij AZ scoorden gisteren bijvoorbeeld Martens en Cziommer beide 2 keer, bij Manchester scoren Giggs, Ronaldo en Scholes ook geregeld. Bij Milan heb je Kaka en Seedorf, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:
442 zou dus wel kunnen, maar inderdaad absoluut niet onder Van Basten. Daar kiest ie voor, dat moet je daar dus naar kijken.
Het zou voor mij ook geen enkel probleem zijn om dat zonder v. Basten te doen. Met hem als bondscoach gaat geen enkel systeem goed werken, omdat die d'r tactisch en in z'n spelersselectie een potje van maakt.
quote:
Ik zou met VD Sar, Boulahrouz, Mathijsen, Heitinga, Emanuelson, Seedorf, Sneijder, Davids/Schaars/Mendes, Van Persie, Huntelaar, Babel/Robben spelen; met Heitinga meer voor de verdediging, als een 343. Verdediging is veruit het zwakst.

Hofland en Bouma zie ik te weinig van, maar ik zou echt geen andere opties weten. Kromkamp, Jaliens is een pot nat, de Cler is absoluut niet beter dan Gio of Emanuelson.
Tsjah over de Cler verschillen we dan van mening want die vind ik verdedigend minder kwetsbaar en ook aanvallend een sterkere indruk maken.
pi_48541996
Vanavond trouwens van Basten bij Pauw en Witteman, interessant
Brett Holman
pi_48542110
Mwah, dat ie mooi kan lullen weet iedereen al. Dat ie altijd een uitweg heeft of het nou waar is of niet is ook duidelijk, dus ik denk niet dat er veel nieuws gezegd gaat worden.
pi_48542349
Ach je weet het nooit.. misschien dat Pauw of Witteman een van Bommel liefhebber is, dan kan het pittig worden
Brett Holman
pi_48543600
Na zoveel topics zal het altijd een herhaling van zetten worden. Ik kan iig (nog steeds) geen lijn ontdekken in het beleid van V Basten. Dat Landzaat na Roemenië werd weggestuurd was ook zoiets, eerst in de basis staan en de volgende wedstrijd niet eens meer goed genoeg voor een plaats in de selectie? Daar had V Basten zelf ook niet echt een goed argument voor toen hij bij Studio Voetbal zat. Persoonlijk vind ik V Bommel sowieso beter dan bv. Landzaat, maar V Basten heeft nog altijd vertrouwen gehad in Landzaat en dan vind ik het vreemd dat hij zo tussen twee wedstrijden in uit de selectie wordt gegooid.

En dat hij in de afgelopen drie wedstrijden drie verschillende spitsen heeft opgesteld duidt ook niet echt op een helder beleid. En voorlopig is Huntelaar ook niet veel beter dan van Nistelrooy in Oranje. De enige goede wedstrijd van Huntelaar was z'n debuut, maar dat was maar oefenwedstrijd tegen het B-elftal van Ierland.

Ook nog ff over V Bommel en V Nistelrooy; de clubs in Europa zullen toch ook niet gek zijn: V Bommel speelde eerst bij de Nederlandse top, ging toen naar de Spaanse top en zelfs toen hij daar niet super speelde wilde Bayern Muchen hem nog hebben. Dit terwijl Landzaat heel lang in de Nederlandse middenmoot speelde en pas laat werd gekocht door een Engelse degradatiekandidaat. V Nistelrooy speelt toch ook al jaren in de top bij Manchester United en Real Madrid. Ik zou denken dat je daar toch wel iets mee zou moeten kunnen als bondscoach.

V Basten lijkt wel de eigenschap te bezitten om spelers juist slechter te maken ipv beter: Cocu viel tegen op 't WK net als Nistelrooy, V Bommel en Sneijder. Huntelaar lijkt ook in een dalende lijn te zitten bij Oranje, maar die is er pas net bij. De enige uitzondering is V Persie, maar het gevolg daarvan is dat Nederland meteen heel erg afhankelijk is van hem.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:45:22 #138
30220 Barca
pi_48550542
Van Nistelrooij en Van Bommel hebben in oranje nooit goed gespeeld. Dat zullen ze ook nooit doen!
pi_48550643
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:45 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooij en Van Bommel hebben in oranje nooit goed gespeeld. Dat zullen ze ook nooit doen!
Zelfde geldt voor Landzaat, Nigel de Jong, Kuijt en consorten.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:21:26 #140
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48551729
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef endr0me het volgende:
Vanavond trouwens van Basten bij Pauw en Witteman, interessant
Hoe laat begint het?
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:43:49 #141
159022 AminBen
El Maestro
pi_48565691
Daar was-ie weer
quote:
'MVB spreekt zichzelf tegen, ja’
Mark van Bommel spreekt zichzelf tegen en houdt zich vast aan zijn eigen waarheid. Dat liet bondscoach Marco van Basten vrijdagavond in het VARA/NPS-televisieprogramma Pauw & Witteman weten.

“Ik zou daarover liever persoonlijk met hem praten, maar dat heeft nu geen enkele zin meer”, vond de kiesheer, die daarmee reageerde op een interview van Van Bommel in het weekblad Voetbal International waarin de middenvelder van Bayern München hard uithaalde naar de bondscoach.

Van Bommel wil namelijk niet meer onder Van Basten spelen. ”Hij komt steeds met argumenten die niet kloppen. Ik heb nooit bedankt voor Oranje, maar ik weiger in een ploeg te spelen waarvan hij trainer is'', stelde Van Bommel onder meer afgelopen week.

“Ik vind dat wrang”, reageerde Van Basten. “We hebben juist heel veel met hem gesproken, zowel tijdens trainingen als in wedstrijdbesprekingen. We hebben veel energie in hem gestoken. Hij ontkent dat. Daar kan ik niets mee. Dan houdt het op voor mij.''

Het woord leugenaar komt echter niet op bij Van Basten. ”Hij heeft zijn beleving en ik heb mijn beleving. Ik vind dat wij heel veel discussies met hem hebben gevoerd over zijn rol en zijn taken bij Oranje. Hij zegt aan het einde van het verhaal dat hij niet meer vrijuit kon voetballen door alle opdrachten die hij van ons zou hebben gekregen. Daarmee geeft hij aan dat wij wel degelijk met hem over bepaalde zaken hebben gesproken, lijkt mij. Dus hij spreekt zichzelf tegen, ja.''
pi_48567593
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:43 schreef AminBen het volgende:
Daar was-ie weer
[..]
Van Bommel is waardeloos als hij vrijuit mag spelen. zie alle topwedstrijden waar Markje zichzelf elke keer in een onzichtbare positie opstelde. Zo een middelmatige voetballer die door de steun vanuit de media publiekelijk maar blijft janken. Bek houwe en voetballen gast
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48574745
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Van Bommel is waardeloos als hij vrijuit mag spelen. zie alle topwedstrijden waar Markje zichzelf elke keer in een onzichtbare positie opstelde. Zo een middelmatige voetballer die door de steun vanuit de media publiekelijk maar blijft janken. Bek houwe en voetballen gast
Als je dat al middelmaat vind vraag ik me af wat je van die zooi vind die er nu op het veld staat. Ik kan me trouwens goeie wedstrijden zat herinneren van van Bommel, bijvoorbeeld 2x tegen Milan voor z'n vertrek, en bij Barcelona heeft ie er ook zat gespeeld. Nou, bij Bayern blinkt ie ook wekelijks uit in een sterke competitie en Europees buiten de laatste wedstrijd tegen Milan heeft hij het ook gewoon goed gedaan, tegen Real Madrid 2 x bijvoorbeeld.
pi_48574908
Van Bommel kan goed voetballen wanneer hij de centrale spelmaker is en hij een vrije rol heeft met weinig tactische beperkingen. Als het team in dienst van hem speelt en andersom.

Bij PSV en Bayern was dat zo, bij Oranje en Barca was dat niet zo. Waar blinkt hij uit? Juist, in het team dat om hem draait. Van Basten maakt de keuze om geen team om Van Bommel heen te bouwen en kiest voor iets anders, wanneer Van Bommel dan in dienst van anderen moeten spelen en aanvallend weinig mag brengen terwijl hij dat wel wil en doet, dan is het geen goede voetballer.
pi_48574945
Van Bommel op 1 been is nog steeds beter dan alles wat op rechts staat in Oranje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48575077
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Bommel kan goed voetballen wanneer hij de centrale spelmaker is en hij een vrije rol heeft met weinig tactische beperkingen. Als het team in dienst van hem speelt en andersom.

Bij PSV en Bayern was dat zo, bij Oranje en Barca was dat niet zo. Waar blinkt hij uit? Juist, in het team dat om hem draait. Van Basten maakt de keuze om geen team om Van Bommel heen te bouwen en kiest voor iets anders, wanneer Van Bommel dan in dienst van anderen moeten spelen en aanvallend weinig mag brengen terwijl hij dat wel wil en doet, dan is het geen goede voetballer.
Bij PSV net zo goed als bij Bayern is en was hij gewoon een dienende speler. Lijkt door z'n speelstijl misschien wel zo dat alles om hem draait, maar dat dwingt ie toch echt zelf af. Bij beide clubs heeft ie namelijk rechtshalf gespeeld. Bij Barca heeft ie de eerste periode trouwens ook heel goed gespeeld, na z'n blessure had ie wel moeite, maar toch de cl-finale meegepikt. Het is ook zeker niet omdat ie te slecht was dat ie daar weg is gegaan, maar omdat daar zoveel middenvelders spelen krijg je nooit zoveel speeltijd als je dus bijvoorbeeld bij een club als Bayern wel krijgt, en dat zal ie dus toch prettiger vinden. Ik durf zelfs te zeggen dat Barca een type als van Bommel mist, want op het moment staat d'r daar gewoon te veel van hetzelfde op het middenveld waardoor ze lang niet zo verrassend zijn als vorig jaar.
  zondag 22 april 2007 @ 00:23:25 #147
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48586832
Nou Marco, vanavond Madrid gezien? Prachtig doelpunt van Ruud.
Niet alleen een geweldige goal, maar ook een geweldige wedstrijd gespeeld.
Opbouwend goed (balvast), doelpunt gescoord en zelfs verdedigend een paar keer zeer nuttig.

Ruud hoort gewoon in Oranje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48588644
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:12 schreef Solstice het volgende:

[..]

Bij PSV net zo goed als bij Bayern is en was hij gewoon een dienende speler. Lijkt door z'n speelstijl misschien wel zo dat alles om hem draait, maar dat dwingt ie toch echt zelf af. Bij beide clubs heeft ie namelijk rechtshalf gespeeld. Bij Barca heeft ie de eerste periode trouwens ook heel goed gespeeld, na z'n blessure had ie wel moeite, maar toch de cl-finale meegepikt. Het is ook zeker niet omdat ie te slecht was dat ie daar weg is gegaan, maar omdat daar zoveel middenvelders spelen krijg je nooit zoveel speeltijd als je dus bijvoorbeeld bij een club als Bayern wel krijgt, en dat zal ie dus toch prettiger vinden. Ik durf zelfs te zeggen dat Barca een type als van Bommel mist, want op het moment staat d'r daar gewoon te veel van hetzelfde op het middenveld waardoor ze lang niet zo verrassend zijn als vorig jaar.
Hij stond iedere belangrijke wedstrijd als hij fit was in de basis
  zondag 22 april 2007 @ 02:54:44 #149
75556 erkel
back from Dagestan
pi_48589326
quote:
Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Nou Marco, vanavond Madrid gezien? Prachtig doelpunt van Ruud.
Niet alleen een geweldige goal, maar ook een geweldige wedstrijd gespeeld.
Opbouwend goed (balvast), doelpunt gescoord en zelfs verdedigend een paar keer zeer nuttig.

Ruud hoort gewoon in Oranje.
Dat wordt steeds duidelijker de laatste tijd, net zoals met van Bommel en Seedorf. Bij vele bondcoaches zouden deze 3 namen als eerste op het parpiertje staan voor de opstelling, maar bij van Basten hebben Landzaat, Affelay en Babel de voorkeur
Weisst
  zondag 22 april 2007 @ 03:20:50 #150
75556 erkel
back from Dagestan
pi_48589516
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder is dit seizoen de beste speler van Ajax, grapjas .
en wat stelt Ajax nou internationaal voor..

vd Vaart, Seedorf en van Bommel hebben hun sporen al verdiend internationaal en zouden misschien wel de voorkeur moeten hebben boven Schneider. Dat Schneider alsmaar de voorkeur krijgt is mij een raadsel, maar dat is voor van Basten natuurlijk logisch met zijn Ajax achtergrond. Dat Schneider ook nog amper bepalend is geweest voor Oranje (1x ooit tegen Schotland onder Advocaat) geeft alleen maar meer reden om dat ventje eens op de bank te zetten.
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')