Nee dan ben je een baas, Andre verdient het om als een tattoo op mensen te staanquote:Op zondag 2 november 2008 11:39 schreef MikeyMo het volgende:
dan ben je echt debiel als je zo'n tattoo laat zetten
Ja, een klootmongool is het.quote:
Andre mijn grote voorbeeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, een klootmongool is het.
En verder wat Topspin zegt.
Ohja Gielquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:39 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Dat was Giel toch*zet Het is mijn lach weer eens op*
quote:welke zanger. zangeres. of groep vind het leuk om op 10 mei 2009 in ahoy rotterdam te zingen?
als jij daar wilt staan en je kan minimaal 20 fans meenemen. dan zit je aan het goed adres.
dus wilt u hieraan mee doen. dan kun je bellen met het volgende telefoonnummer
tel: 06-23374247 of 06-55175020
hoe meer mensen je mee neemt hoe meer geld je kan verdienen.
dus artiesten wees er op tijd bij want vol = vol.
vriendelijke groeten van andre pronk
Is dat niet bas vermeer?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:54 schreef Paul het volgende:
Ff een kickie
[ afbeelding ]
Andre's geluidsman
Serieus hoe weet je datquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
Hij zit ook weer in de nieuwe Postars, de jury loopt dan weg voordat hij zelfs klaar is met zichzelf voor te stellen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
Hij zit ook weer in de nieuwe Postars, de jury loopt dan weg voordat hij zelfs klaar is met zichzelf voor te stellen
quote:Hallo Hyves vrienden,
Zoals jullie misschien allemaal wel weten,heb ik ook dit jaar weer meegedaan aan Popstars.
Ik ben inmiddels al een aantal keren op de buis geweest,en zit nu zelfs in de popstars reclames op Sbs6.
Aankomende vrijdag zal ik om 20.30 uur wederom te zien zien.
Het beloven spraakmakende beelden te worden,en de auditie die ik gedaan heb slaat werkelijk alles.
Maar ik heb wederom genoten van de auditie,en of ik door ben na de volgende ronde????
Dan moet je aankomende vrijdag maar even kijken.
Groetjes Andre.
quote:Beste Hyvesvrienden,
Vannacht werdt ik gebeld door niemand minder dan Giel Beelen.
Er werd aan mij gevraagd of dat ik naar de studio wilde komen voor een leuk interview.....
Dus vertrok ik vannacht om 00.30uur naar het Mediapark te Hlversum.
Ik heb daar een ontzettend leuk interview gehad,wat zowel op de radio als Live op Ned3 te zien is geweest.
Maar voor de mensen die het gemist hebben geen nood!!!
Want vanaf nu zit ik iedere vrijdagnacht in het programma van Giel,en ben ik dus iedere vrijdag live op de televisie te zien.
Ik wens iedereen een fijn weekend,en vanavond heb ik een optreden in Maastricht,dus misschien komen we elkaar daar wel tegen.
Groet,
Andre Pronk
Andre is voortaan iedere vrijdagnacht een vaste gast van Giel, zoals in het artikel hierboven staatquote:
Ohja kloptquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Andre is voortaan iedere vrijdagnacht een vaste gast van Giel, zoals in het artikel hierboven staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |