Half januari. Hij schijnt het gezegd te hebben bij een optreden waarbij een fokker aanwezig was. Ik hoop dat het waar isquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jajajaj waarom staat het nergens dan alleen fok dan ?
Mijn droom, kon ik maar met andre op de fotoquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:18 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Duitse cannibaal vindt een nieuw slachtoffer
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Urquhart het volgende:
Hij had hier pas ergens opgetreden, maar dat hoorde ik pas achteraf
Als je met zo'n figuur op de foto gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Urquhart het volgende:
Hij had hier pas ergens opgetreden, maar dat hoorde ik pas achteraf
Daarom zit hij ook bij Jensen, zodat jensen weer een stukje intelligenter lijktquote:Op zondag 15 april 2007 13:32 schreef Jamilro het volgende:
wat een sneu hoofd
Btje meer respect voor Andre okquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daarom zit hij ook bij Jensen, zodat jensen weer een stukje intelligenter lijkt
quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daarom zit hij ook bij Jensen, zodat jensen weer een stukje intelligenter lijkt
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij hed me gekrabt !1!!
[ afbeelding ]
kon je geen link geven in plaats van een plaatje?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij hed me gekrabt !1!!
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:48 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer gaat die nou de Kooi in?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:42 schreef Urquhart het volgende:
Zit er zo'n vervelende rapper in die steeds maar weer terugkomt, zo'n ghettosletje met een te grote smoel, een zwerver die niets toevoegt. En een cultheld als André wordt verdomme niet toegelaten
krijg ik mijn prijs nogquote:Op zondag 30 maart 2008 22:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Andre Pronk met Thomas Berge
Mén, al kreeg ik er geld bij dan ging ik er nog niet naartoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik als echte fan kreeg dit toegereikt van Andre![]()
[ afbeelding ]
Wat doe je dan in het fantopicquote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mén, al kreeg ik er geld bij dan ging ik er nog niet naartoe.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mén, al kreeg ik er geld bij dan ging ik er nog niet naartoe.
Alsof hier alleen maar fans komen. En het staat niet voor niks in ONZ.quote:
Tuurlijk komen er alleen maar fansquote:Op donderdag 3 april 2008 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alsof hier alleen maar fans komen. En het staat niet voor niks in ONZ.
André onze heldquote:Op zondag 13 april 2008 14:15 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
De held heeft weer eens een nieuwe blouse aangeschaft
Jouw sigquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:32 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi vrienden.
vanavond ben ik natuurlijk weer te zien bijk robert jensen. samen met veel andere vrienden. zoals herman. totalroef. zangeres marian. en nog veel meer. dus vergeet niet te kijken want dat word weer lachen.
Culthelden overkillquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:32 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi vrienden.
vanavond ben ik natuurlijk weer te zien bijk robert jensen. samen met veel andere vrienden. zoals herman. totalroef. zangeres marian. en nog veel meer. dus vergeet niet te kijken want dat word weer lachen.
Je bent Hernan (na een hersentransplantatie) ?quote:Op zondag 20 april 2008 20:03 schreef Topspin het volgende:
Hoe irritant is het als mensen zichzelf in de zeik zetten terwijl ze het zelf niet in de gaten hebben of juist zichzelf in de zeik zetten bewust
Maar zo heeft Jensen het merendeel van de gevallen allemaal mensen in de uitzending die zichzelf in de zeik zetten. Jensen neemt mensen in de zeik, neemt zichzelf in de zeik en de gasten nemen zichzelf in de zeik. Is het niet 1 groot zeik-programma?
Wie weet is dat het succes wel van Jensen.
No fucking wayquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Andre heeft samen met natasia van de gouden kooi en ruud van big brother een EK single gemaakt
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Hij heeft bij Mariska (vriendin van Frans Bauer) opgetreden op het vrijgezellen feest, en mag misschien ook komen op hun huwelijk. Hij was er kei-blij mee
Ik vond het al treurig als mensen bepaalde logo's groot op hun rug hadden staan, maar een portret van een heel vrolijke mafkees gaat stappen verderquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:IEMAND MET EEN ANDRE PRONK TATTOO BIJ JENSEN NU
Zag het bij shownieuws.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:17 schreef paultjuhhh het volgende:IEMAND MET EEN ANDRE PRONK TATTOO BIJ JENSEN NU
Õmdat je zijn grootste fan bentquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:36 schreef iuvenis het volgende:
Waarom spamt die Andre mij zoveel op hyves?
Ik krijg ook elke dag berichtjes. Nu ook weer eentje...of ik mee wil op een boottochtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:36 schreef iuvenis het volgende:
Waarom spamt die Andre mij zoveel op hyves?
Ik wil eigenlijk wel meequote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik krijg ook elke dag berichtjes. Nu ook weer eentje...of ik mee wil op een boottocht
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steve-O moment?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:hallo vrienden.
het was gisteren weer zover. ik had auditie voor het programma popstars. en wat denk je. ze hebben mij weer door de eerste ronde laten komen. daarna moest ik meteen voor de tv zingen. en dat ging helaas weer niet goed. want henkjan smit zat weer in de jury dus dan weet je het wel.
maar dit alles word wel allemaal uit gezonden op sbs6 dus jullie kunnen mij weer zien en ook weer lachen natuurlijk.
het programma begint op vrijdagavond 22 augustus dus hou het in de gaten.
dit was het weer even. en we gaan elkaar vast snel weer spreken.
iedereen nog een fijn weekend gewenst.
andre pronk
Dat vind ik wel een hele erge belediging voor hem.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:40 schreef JenV het volgende:
en aan die vent van de Albert Heijn reclames![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |