Ik zeg toch ook dat schelden met ziektes een Nederlandse gewoonte is?quote:Op zondag 15 april 2007 14:06 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, ik vind al dat "gekanker" op Nederland anders behoorlijk geïntegreerd hoor, de gemiddelde autochtoon doet niet anders .. en eigen taaltjes, tja, we hebben ABN en daarnaast een heleboel streektalen, je gaat toch ook niet zeuren over groningers of friezen of ... ?
hoe ging dat leuke levenslied over een kind uit een achterbuurt van toen (toen, je weet, vroeger toen alles nog goed en blank was en zo) ook alweer ..
krijg toch allemaal de colere
val voor mijn part allemaal dood
ik heb geen zin om nog te leren
ik eindig toch wel in de goot
Er is best een oplossing, maar als je die hier uit, krijg je een ban aan je reet!!!quote:Op zondag 15 april 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hoor jou alleen maar klaagzangen posten van de overkant van de grote plas. Ik hoor jou nooit met een oplossing komen.
Zo is dat!quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de agenten die er zijn handhaven liever geen orde, maar bekeuren liever fietsers. Watjes zijn 't.
Wonen er in de ghetto's van L.A. en Rio ook veel berbers ? Of hebben de inwoners van achterstandswijken een andere gemeenschappelijk probleem, en is het wel erg makkelijk om etniciteit als oorzaak aan te wijzen..quote:Op zondag 15 april 2007 16:30 schreef progrock het volgende:
Ik vind 't prima dat deze noodkreet uit Utrecht komt. Maar laten we er vooral aan denken dat deze (zoals de pers het noemd) "nieuwe" (LOL) probleemjongeren in iedere stad voorkomen waar een groot/groter aantal Berbers wonen dan in een kleinere stad of een dorp. Wat voor Utrecht geldt, geldt ook voor Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Of houdt het berbertuig zich daar soms in? Ik dacht 't niet.
Maar hoe dan ook: het eerste alarm is EINDELIJK geslagen. Nu de rest nog!
De meeste oogkleppen worden imho al jaren in het kamp van links massaal uitgedeeld. Mensen als een Geert Wilders weten wat er onder het volk speelt. Daarom verdient de PVV zeker NU veel meer zetels.quote:Op zondag 15 april 2007 15:25 schreef Rock-shocker het volgende:
Elke generatie krijgt de kinderen die ze verdient. Er zijn ook veel Nederlandse kinderen waar geen land mee te bezeilen valt.
De grap is alleen dat volgens mij heel veel mensen niet doorhebben dat het daadwerkelijke probleem moeilijker is dan de onwilligheid van links Nederland om er iets aan te doen. Ook meer politie op straat op zich is geen oplossing.
De kinderen (vooral de jongens) wordt teveel vrijheid gegeven. De Berberjongens bedoel je zeker!
De overheid is druk bezig mensen te beboeten voor het rijden zonder licht. Da's waar
Rechts Nederland weigert sociale omgeving in de analyse mee te nemen. Dit slaat weer nergens op....
Links Nederland weigert in te zien dat hogere straffen en meer sociale controle wel degelijk kan helpen. ...en dit weer wel.
En zo heeft iedereen zijn zelf gecreeerde oogkleppen op.
Is het nog steeds niet voldoende bewezen dan dat de etniciteit de oorzaak is van het meeste criminele gedrag??!!quote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Wonen er in de ghetto's van L.A. en Rio ook veel berbers ? Of hebben de inwoners van achterstandswijken een andere gemeenschappelijk probleem, en is het wel erg makkelijk om etniciteit als oorzaak aan te wijzen..
Uhm, nee. Het is slechts een kleine factor.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef progrock het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet voldoende bewezen dan dat de etniciteit de oorzaak is van het meeste criminele gedrag??!!
Ja, we hebben het over Nederland. Jij bent er kennelijk van overtuigd dat etniciteit hoofdoorzaak is van crimineel gedrag, en daarom haal ik voorbeelden uit andere landen aan. Wat is daar dan de oorzaak van crimineel gedrag, erg veel berbers wonen er niet. Kennelijk heb je het ook niet zo op negers, dan maar een andere voorbeeld. Hoe verklaar je het criminele gedrag van Ierse en Italiaanse immigranten begin vorige eeuw in de VS ? Als etniciteit de oorzaak is, zoals jij stelt, waarom zie je datzelfde gedrag dan niet terug in Ierland of Italië ?quote:We hebben het hier over Nederland, hoor.
Zie jij ooit bijvoorbeeld Chinezen zulk gedrag vertonen dan?quote:Op zondag 15 april 2007 16:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Wonen er in de ghetto's van L.A. en Rio ook veel berbers ? Of hebben de inwoners van achterstandswijken een andere gemeenschappelijk probleem, en is het wel erg makkelijk om etniciteit als oorzaak aan te wijzen..
Crimineel gedrag ? Die maken vooral elkaar het leven zuur.quote:Op zondag 15 april 2007 16:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zie jij ooit bijvoorbeeld Chinezen zulk gedrag vertonen dan?
Zeker, hier in Utrecht wel.quote:Op zondag 15 april 2007 16:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk, Charlie Chiu heeft je zeker een keer een aangebrand broodje pang verkocht ofzo.quote:
Wat is dat toch elke keer met dat "die Chinezen doen het niet he". Die doen het wél, maar op een manier dat het niemand anders opvalt, want niemand durft iets te zeggen. Het is een ander soort criminaliteit dat zich daar roert. En daarbij speelt zeker mee dat de Chinezen nooit in zo grote getale zijn gekomen dat ze een massale onderklasse hebben kunnen vormen en dat juist de ondernemers deze kant op kwamen ipv ongeletterde dorpsbewoners.quote:Op zondag 15 april 2007 16:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed boek. De makke van de Nederberbercultuur is vaak:quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef progrock het volgende:
Lees "Het Marokkanendrama" van Fleur Jurgens eens.
Iemand komt hier nooit in Majellapark.quote:Op zondag 15 april 2007 17:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk, Charlie Chiu heeft je zeker een keer een aangebrand broodje pang verkocht ofzo.![]()
Hoe kom je hier toch bij? Toen Tiny Cox van de SP tien jaar geleden vrijwillige taalcursussen voor allochtonen voorstelde, kwam er een antiracismedemonstratie voor zijn deur. En ook de VVD had de petitie tegen hem ondertekend.quote:Op zondag 15 april 2007 16:36 schreef progrock het volgende:
[..]
De meeste oogkleppen worden imho al jaren in het kamp van links massaal uitgedeeld. Mensen als een Geert Wilders weten wat er onder het volk speelt. Daarom verdient de PVV zeker NU veel meer zetels.
Wat is het dan volgens jou, cultuur, genen?quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef progrock het volgende:
[..]
Is het nog steeds niet voldoende bewezen dan dat de etniciteit de oorzaak is van het meeste criminele gedrag??!!
Try me.quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef progrock het volgende:
[..]
Er is best een oplossing, maar als je die hier uit, krijg je een ban aan je reet!!!
Nee, dat mag je zeggen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op "Allemaal ut land uit !"
het zit volgens mij ongeveer als volgt:quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou, cultuur, genen?
dat is wat drastisch er zitten ook wel wat goeien tussen. maar het zou wel een hele hoop problemen oplossen! kijk eens naar de criminaliteit cijfers bij het CBS en als je daar dan toch bent kijk ook eens naar de opleiding en werkeloosheidscijfers die liegen er niet om mister, heb jij een oplossing?quote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op "Allemaal ut land uit !"
quote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat mag je zeggen.
Ik vrees iets met Goelags of concentratiekampen.
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. Altijd zeiken op de SP en Groenlinks, terwijl die eerste een vreemdelingenbeleid voorstaat wat dat van de VVD en GW niet ver ontloopt en die tweede nooit maar een greintje beleidsinvloed heeft gehad.quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Floripas het volgende:
Rechts is hier al even lang aan de macht geweest als links. Sterker nog, de afgelopen twintig jaar zit de VVD er voor de tweede keer niet in, en op Paars na heeft het CDA een fli9nke hegemonie gehad. Wat is toch altijd dat gehuil over "links"?
En alle vrouwen, die zelfs lager scoren op misdaden dan de Nederlandse vrouwen, die voelen zich wel Nederlander?quote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het zit volgens mij ongeveer als volgt:
al die marokkanen hebben NIETS met nederland ze voelen zich voor 100% marokkaan.
Een kwart gaat gewoon naar het Hoger Onderwijs. Moeten die er ook uit?quote:Op zondag 15 april 2007 17:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is wat drastisch er zitten ook wel wat goeien tussen. maar het zou wel een hele hoop problemen oplossen! kijk eens naar de criminaliteit cijfers bij het CBS en als je daar dan toch bent kijk ook eens naar de opleiding en werkeloosheidscijfers die liegen er niet om mister, heb jij een oplossing?
die vrouwen niet die komen amper het huis uitquote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
En alle vrouwen, die zelfs lager scoren op misdaden dan de Nederlandse vrouwen, die voelen zich wel Nederlander?
En zo'n Meki, zou die nou Berbers of Arabisch spreken? En Mutant? Ik vrees het ergste, namelijk.
waar lees je dat ik zeg dat ze er allemaal uit moeten???? quote het ff aubquote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een kwart gaat gewoon naar het Hoger Onderwijs. Moeten die er ook uit?
Ik ben het met je eens dat er wat moet gebeuren, maar een Zero-Tolerance beleid en hogere straffen alleen gaan niet zo snel iets oplossen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef GewoneMan het volgende:
gevolg berovingen, mishandelingen, dicriminatie, groepsverkrachtingen en meer van dat soort fijne praktijken, ik hoop dat wilders over 4 jaar zo gruwelijk veel stemmen gaat krijgen dat ze in 1 klap de grootste partij worden![]()
![]()
![]()
Zie jij nooit Marokkaansen, dan? Hier wemelt het ervan.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die vrouwen niet die komen amper het huis uit![]()
Nee, hoor, het is een vraag. Wil jij bij voorbaat iedereen meet een dubbel paspoort terugsturen of alleen de mensen die zich schuldig maken aan misdaden?quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waar lees je dat ik zeg dat ze er allemaal uit moeten???? quote het ff aub
en hoeveel slagen er van die 25% ?
pardon? ik heb nog NOOIT gezien dat de marokkaanse gemeenschap eens zegt, het gaat niet goed met onze jeugd en we gaan er wat aan doen! nooit zeg ik je, ze schuiven het liever af op "ik krijg toch geen baan" "dicriminatie" "mij willen ze niet" enz enzquote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er wat moet gebeuren, maar een Zero-Tolerance beleid en hogere straffen alleen gaan niet zo snel iets oplossen.
Jammer genoeg maken beide partijen zich schuldig aan de holle retoriek van "er moet een oplossing komen!"
Ik ben het met jou wel eens, maar ik vind het wonderlijk dat spreiding de laatste tijd helemaal geen discussieonderwerp meer is.quote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er wat moet gebeuren, maar een Zero-Tolerance beleid en hogere straffen alleen gaan niet zo snel iets oplossen.
Jammer genoeg maken beide partijen zich schuldig aan de holle retoriek van "er moet een oplossing komen!"
Jep. In andere landen heeft men geen probleemjeugd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef Commensaal het volgende:
Nederland heeft dit zelf gewild, door de weg die we in de jaren '60 en '70 zijn ingeslagen. Aan een zachte liberale samenleving zitten voor- en nadelen...
De Marokkaanse buurtvaders? Najib Amhali? Aboutaleb?quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pardon? ik heb nog NOOIT gezien dat de marokkaanse gemeenschap eens zegt, het gaat niet goed met onze jeugd en we gaan er wat aan doen! nooit zeg ik je, ze schuiven het liever af op "ik krijg toch geen baan" "dicriminatie" "mij willen ze niet" enz enz
degene die te ver van onze maatschappij zijn verwijderd zie ik liever gaan dan komen, de wel willende is wat mij betreft welkom. Bij misdaden (nee geen rolletje drop stelen of door rood rijden dus) direct eruit trappen als het ernstig is (moord, verkrachting ofzo) indien het kleinere dilecten zijn 3 x outquote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is een vraag. Wil jij bij voorbaat iedereen meet een dubbel paspoort terugsturen of alleen de mensen die zich schuldig maken aan misdaden?
ow ja die doen echt hun bestquote:Op zondag 15 april 2007 17:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Marokkaanse buurtvaders? Najib Amhali? Aboutaleb?
tuurlijk wel, en ik was vroeger ook geen lieverdje maar wat die marokkaantjes doen sorry dat slaat alles en dat verdomme op een leeftijd van 8 jaarquote:Op zondag 15 april 2007 17:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jep. In andere landen heeft men geen probleemjeugd.
zou kunnen werken iddquote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens geloof ik bij dit soort kleine jochies 100% in een soort 'tuchthuizen'. Ieder gevoel van macht volledig breken.
Maar dan wel zonder de rest af te breken. Weet niet in hoeverre dat realistisch is.
Was dat niet dezelfde man die dit zei?quote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef gelly het volgende:
Wie zei ook alweer "Je kunt de mate van beschaving van een samenleving afmeten aan de behandeling van de onbeschaafden" ?
Churchill heeft alles gezegd. Die man is een wandelende citatengenerator geweest.quote:Op zondag 15 april 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde man die dit zei?
'Churchill gaf Joden deels zelf de schuld'
Zelfs dát heeft ie gezegd.quote:Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Churchill heeft alles gezegd. Die man is een wandelende citatengenerator geweest.
Het feit dat wij van Nederlanderse afkomst het " Eén voor allen, allen voor één" niet kennen als het gaat om elkaar te helpen en voor elkaar op te komen, helpt ook mee. Dat zie je juist bij hun wel. Je hebt er nooit met één ruzie... Als je dat als gemeenschap kan veranderen... dan kan je de chips, popcorn en bier klaarzetten op RTL 4 ipv op CNNquote:Op zondag 15 april 2007 17:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en ik was vroeger ook geen lieverdje maar wat die marokkaantjes doen sorry dat slaat alles en dat verdomme op een leeftijd van 8 jaar![]()
En wat gaat Wilders er dan aan doen?quote:Op zondag 15 april 2007 16:36 schreef progrock het volgende:
[..]
De meeste oogkleppen worden imho al jaren in het kamp van links massaal uitgedeeld. Mensen als een Geert Wilders weten wat er onder het volk speelt. Daarom verdient de PVV zeker NU veel meer zetels.
Zo'n tuchthuis of internaat lijkt me geen slecht idee om mee teginnen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens geloof ik bij dit soort kleine jochies 100% in een soort 'tuchthuizen'. Ieder gevoel van macht volledig breken.
Maar dan wel zonder de rest af te breken. Weet niet in hoeverre dat realistisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |