Suc6quote:Op maandag 16 april 2007 09:15 schreef Qunak het volgende:
Zenuwachtig. Kort geslapen en zodadelijk tentamen.
Help.
Slapen jij!quote:Op maandag 16 april 2007 23:24 schreef TwistedDarling het volgende:
De hele godvergeten dag was ik zo ontzettend moe en nu zit ik hier klaarwakker te zijn.
En maar vroeg op blijven staan, het helpt geen ruk.
*zucht*
Verder wel okay.
dat is niet goed manquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef Urquhart het volgende:
Raar. Vannacht wakker geworden met buikpijn, en daar heb ik nu nog steeds wel een beetje last van. Als ik wat op internet kijk, komen mijn symptonen wel overeen met blinde darm ontsteking
Het is inmiddels al wat minder geworden. Ik kijk het nog even aan, anders morgen naar de dokter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is niet goed man
hier wel lekker, nog in bed
Toch zou ik daar verdomd goed mee oppassen! Als je rechts in je zij prikt (met je vinger), zo'n 10 cm rechts van je navel en zo'n 5 cm hoger dan je bekkenkam, voel je dan 'n flink stekende pijn? Mocht dat zo zijn, dan heb je 'n blinde darmontsteking en zou ik á la minute richting dokter gaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is inmiddels al wat minder geworden. Ik kijk het nog even aan, anders morgen naar de dokter.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef fraubitch het volgende:
buikpijn, last van me keel, verstopte neus, druk op me hoofd, splinter in me hand, gat in me broek, puist op me kin.......
BWOEOEOEOEOEHHOEOEOEOEOEHOEOEOE
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef fraubitch het volgende:
buikpijn, last van me keel, verstopte neus, druk op me hoofd, splinter in me hand, gat in me broek, puist op me kin.......
BWOEOEOEOEOEHHOEOEOEOEOEHOEOEOE
What's wrong?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe ik me voel... hmm...
Verkankert omschrijft het wel heel mooi nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |